داغ ترین ها :
لیست تبلت، ساعت‌ هوشمند و هندزفری‌های سامسونگ برای سال 2022 فاش شد

لیست تبلت، ساعت‌ هوشمند و هندزفری‌های سامسونگ برای سال 2022 فاش شد

گزارش‌هایی منتشر شده که اگر صحت داشته باشند، سامسونگ با دست پر به سال ۲۰۲۲ خواهد رفت. درواقع تنها سری گلکسی S22 نیست که سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهند شد؛ بلکه شرکت کره‌ای می‌خواهد محصولاتی از جمله تبلت بالارده‌ی گلکسی تب S8 را معرفی و سپس روانه‌ی بازار کند. امروز لیست محصولات سامسونگ در سال 2022 فاش شده که نشان می‌دهد این شرکت محصولات مختلفی را امسال راهی بازار خواهد کرد.

 

شما عزیزان می‌توانید تبلت سامسونگ و انواع ساعت هوشمند سامسونگ را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی از سایت تکنولایف خریداری کنید.

 

از محصولاتی سامسونگ در نظر دارد سال آینده به بازار عرضه کند می‌توان به دسته‌بندی گسترده‌ای اشاره کرد که شامل تبلت، هندزفری، لپ‌تاپ و ساعت هوشمند در کنار مدل‌های جدید از گوشی‌های این شرکت می‌شود. البته فهرستی در اختیارمان قرار گرفته که به‌صورت دقیق اشاره می‌کند، سامسونگ چه برنامه‌هایی برای سال آینده‌ی میلادی دارد.

محصولات سامسونگ که در سال 2022 عرضه می شوند

این اطلاعات توسط یکی از بخش‌های شرکت کره‌ای به نام TheElec در اختیار شرکای سامسونگ قرار گرفته که در زمینه‌ی تجهیزات بی‌سیم فعالیت دارد. در جدول زیر مشخص می‌شود که چه محصولاتی از سامسونگ در سال ۲۰۲۲ ساخته و سپس روانه‌ی بازار می‌شوند.

دسته‌بندی میزان تولید مجموع (برحسب میلیون) نام محصول میزان تولید انبوه (برحسب میلیون بازه‌ی زمانی تقریبی تولید انبوه و عرضه
گلکسی تب S8 لایت ۱.۶ سه‌ماهه سوم تا چهارم ۲۰۲۲
گلکسی تب S8 ۱.۲ سه‌ماهه اول تا دوم ۲۰۲۲
گلکسی تب S8 پلاس ۰.۹ سه‌ماهه اول تا دوم ۲۰۲۲
تبلت ۳۳.۶ گلکسی تب S8 اولترا ۰.۴ سه‌ماهه اول تا دوم ۲۰۲۲
گلکسی تب A8 ۱۱ سه‌ماهه اول تا چهارم ۲۰۲۲
گلکسی تب A7 لایت ۱۱ سه‌ماهه اول تا چهارم ۲۰۲۲
گلکسی بوک 2 پرو 360 (۲ در ۱) ۰.۳ سه‌ماهه دوم تا چهارم ۲۰۲۲
لپ تاپ / کامپیوتر ۷.۴ گلکسی بوک 2 پرو /  پرو 5G ۰.۳ سه‌ماهه دوم تا چهارم ۲۰۲۲
گلکسی کروم بوک گو ۱.۴ سه‌ماهه دوم تا چهارم ۲۰۲۲
ساعت هوشمند ۱۹ گلکسی واچ 5 ۴.۸ سه‌ماهه سوم تا چهارم ۲۰۲۲
هندزفری بی‌سیم ۲۳ بادز پرو 2 ۳.۱ سه‌ماهه دوم تا چهارم ۲۰۲۲
بادز لایو 2 ۳.۳ سه‌ماهه سوم تا چهارم ۲۰۲۲

 

در اطلاعات منتشر شده، مشخص می‌شود که سری گلکسی تب S8 دارای چهار مدل خواهد بود که شامل تب S8 لایت، نسخه‌ی استاندارد، تب S8 پلاس و تب S8 اولترا می‌شود. در حالی که نسخه‌های اصلی سری تب S8 در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به مرحله‌ی تولید انبوه خواهند رسید، به نظر می‌رسد نسخه‌ی لایت با تاخیر همراه خواهد بود و درسه‌ماهه چهارم سال آینده تولید و سپس روانه‌ی بازار می‌شود.

آنچه در گزارش آمده، نزدیک به ۱.۶ میلیون دستگاه از مدل گلکسی تب S8 لایت تولید خواهد شد و مدل استاندارد سری نیز به تولید انبوهی بالغ بر ۱.۲ میلیون دستگاه می‌رسد. برای مدل پلاس و اولترای سری نیز تولید انبوهی بالغ بر ۹۰۰ هزار و ۴۰۰ هزار دستگاه در نظر گرفته شده است.

 

برای مشاهده قیمت روز و خرید هندزفری سامسونگ می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در این بین دو تبلت اقتصادی نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده‌اند تا شرکت کره‌ای در تمامی رده‌های سخت‌افزاری، محصولات جدیدی را برای عرضه به بازار در اختیار داشته باشد. در بازار پوشیدنی‌های هوشمند، سامسونگ برای تولید مجموع ۴.۸ میلیون دستگاه ساعت هوشمند از سری گلکسی واچ 5 آماده می‌شود. با توجه به موفقیتی که سری گلکسی واچ 4 داشت دور از انتظار نیست که چنین اتفاقی رخ دهد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2022/
ads
ads