داغ ترین ها :
مایکروسافت شرکت اکتیویژن بلیزارد را با قیمت ۶۸.۷ میلیارد دلار خریداری کرد

مایکروسافت شرکت اکتیویژن بلیزارد را با قیمت ۶۸.۷ میلیارد دلار خریداری کرد

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که مایکروسافت توانسته برای خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد که در زمینه تولید بازی‌های ویدئویی فعالیت دارد با مدیران و سهام‌داران این شرکت به توافق برسد.

در اقدامی که کسی انتظار آن را نداشت، مایکروسافت شرکت اکتیویژن بلیزارد را با رقم هنگفت ۶۸.۷ میلیارد دلار خریداری کرد؛ رقمی که یعنی ردموندی‌ها بابت هر سهم از سهام اکتیویژن بلیزارد ۹۵ دلار پرداخت کرده‌اند. چنین اتفاقی باعث می‌شود مایکروسافت به سومین ناشر بازی‌‌های ویدئویی تبدیل شود و پیش از شرکت‌هایی مانند تنسنت و سونی قرار گیرد.

با خرید بزرگی که مایکروسافت داشته است، استودیوهای بزرگی که تحت نظر اکتیویژن بلیزارد فعالیت می‌کردند از این پس برای ردموندی‌ها کار خواهند کرد و عناوین بزرگی مانند Diablo ،Warcraft ،Call of Duty و Candy Crush در اختیار مایکروسافت قرار می‌گیرند.

چنین خریدی می‌تواند مایکروسافت را در رسیدن به اهداف خود کمک کند؛ به این صورت که حضور پررنگ‌تری می‌تواند در پلتفرم‌های مختلف ازجمله گوشی‌های هوشمند برای پلتفرم‌های اندروید و iOS داشته باشد. ردموندی‌ها می‌خواهند عناوین محبوب اکتیویژن بلیزارد را به گیم پس اضافه کنند؛‌ سرویسی حق اشتراکی که اجازه می‌دهد روی پلتفرم‌های مختلف به آرشیوی از بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

در حال حاضر اکتیویژن بلیزارد از محبوب‌ترین ناشران بازی شناخته می‌شود که عناوین این شرکت بیش از ۴۰۰ میلیون کار فعال دارند و بیش از ده هزار نفر نیز برای اکتیویژن بلیزارد کار می‌کنند. زمانی که خرید اکتیویژن بلیزارد به مرحله نهایی برسد بیش از ۳۰ استودیو و سال‌ها تجربه در تولید بازی‌های ویدئویی زیر نظر ردموندی‌ها قرار خواهد گرفت.

در این بین گفته می‌شود که تغییرات بسیار کمی در ساختار مدیریتی اکتیویژن بلیزارد رخ می‌دهد به این صورت که مدیرعامل این شرکت تغییری نخواهد کرد و همچنان وظایف خود را انجام خواهد داد. انتظار می‌رود قرارداد دو شرکت طی سال ۲۰۲۲ به مرحله نهایی برسد و شمار بسیاری از عناوین اکتیویژن بلیزارد به سرویس گیم پس افزوده شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%88%db%8c%da%98%d9%86-%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8/
ads
ads