داغ ترین ها :
لیست محبوبترین و پرطرفدار ترین فیلترهای اینستاگرام

لیست محبوبترین و پرطرفدار ترین فیلترهای اینستاگرام

آیا دوست دارید عکس‌ها و  استورهای خاص در اینستاگرام منتشر کنید؟ فیلترهای جالب اینستاگرام مناسب برای افرادی هستند که از گرفتن عکس‌های تکرار خسته شده‌اند و  تنوع را دوست دارند. این روزها گرفتن عکس و فیلم با فیلترهای اینستاگرم نوعی سرگرمی محسوب می‌شود. زیرا با فیتلرهای جذاب اینستاگرام متفاوت دیده می‌شوید. به طور کلی فیلترهای پست و استوری متفاوت‌اند؛ اما هر کدام کاربردهای هیجان انگیزی دارند. اگر دوست دارید محبوب ترین فیلترهای اینستاگرام را بشناسید، تا آخر این مقاله را مطالعه کنید. ما لیستی از محبوب ترین فیلترهای اینستاگرام تهیه کرده‌ایم که استوری‌های شما را زیباتر می‌کنند.

 

برای خرید گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

 

۱. فیلتر Clarendon

لیست محبوب ترین فیلترهای اینستاگرام را با Clarendon شروع می‌کنیم. فیلتر Clarendon یکی از محبوب‌ترین فیلترهای اینستاگرام به‌حساب می‌آید. این فیلتر اینگونه عمل می‌کند که نقاط روشن را روشن‌تر و مناطق تیره را تاریک‌تر نشان می‌دهد. فیلتر Clarendon نور و رنگامیزی تصویر را بیش از حد، ظاهر می‌کند. در نتیجه کنتراست عکس بیشتر می‌شود. این فیلتر یک ایده مناسب برای عکس‌های غروب خورشید خواهد بود.

۲. فیلتر Glitter

فیلتر Glitter مناسب برای خانوم‌هاست. اگر دوست دارید همه چیز برق بزند، از Glitter استفاده کنید. به خصوص برای برجسته کردن چیزی در عکس کاربرد دارد. در نظر بگیرید لاک جدیدی به دست‌تان زدید و دوست دارید لاک جدید بیشتر به نظر برسد، دستان‌تان را به دوربین نزدیک کنید تا فیلتر روی آن تمرکز کند. این فیلتر بسیار زیباست و هر چیزی در عکس را براق و رویایی نشان می‌دهد.

 

 

۳. فیلتر پری دریایی Little mermaid

پری دریایی یک شخصیت کارتونی دیزنی است که بدنی شبیه انسان و پاهای ماهی شکل دارد. اگر همیشه دوست داشتید، یک پری دریایی با صدای شگفت‌انگیز باشید و به انیمیشن پری دریایی علاقه‌دارید این فیلم مناسب شما است. از این فیلتر لذت ببرید.

۴. فیلتر Dreamy Summer

شاید بخواهید چهره رویایی داشته باشید. این فیلتر بیشتر برای چهره استفاده می‌شود. پوست را برنزه می‌کند و بالای سر انبوهی از پروانه‌های زیبای آبی رنگ پر می‌زنند.

۵. فیلتر Lark

اگر دوست دارید عکس‌تان شفاف‌تر شود، با این فیلتر کار کنید. فیلتر Lark درجه شفافیت عکس را افزایش می‌دهد و شدت رنگ‌های قرمز، بنفش و سرخابی را کم می‌کند و برعکس رنگ‌های آبی و سبز را افزایش می‌دهد. بنابراین این فیلتر بیشتر برای عکس‌های طبیعت کاربرد دارد. البته عکس‌های غذا هم زیباتر نشان می‌دهد.

۶. فیلتر Not So basic

این فیلتر دور چشم را با خط‌های رنگی تزیین می‌کند و روی گونه‌ها رژگونه می‌زند. همینطور پوست شما را بسیار نرم و لطیف جلوه می‌دهد و البته یک رژ لب زیبا نیز به آن اضافه می‌کند.

۷. فیلتر Gingham

اگر به عکس‌های قدیمی علاقه دارید از این فیلتر استفاده کنید. فیلتر Gingham عکس‌ها را به رنگ‌های تیره و تناژ زرد رنگ تغییر می‌دهد. این فیلتر هایلایت و شدت رنگ عکس را کم کرده و یک خط سفید رنگ روی تصاویر اضافه می‌کند.

 

 

۸. فیلتر عروسکی Doll

فیلترهای عروسکی انواع مختلفی دارند برخی ها شبیه به شخصیت های دیزنی هستند، و یا می توانید فیلتر عکس را  به حیوانات مختلفی شبیه روباه یا خرگوش تغییر دهید. و در برخی مدل ها می توانید به 5، 6 سالگی بازگردید.

۹. فیلتر Crema

این فیلتر نیز بین کاربران اینستاگرام محبوبیت زیادی دارد به خصوص برای تصاویر خوراکی و غذا پرکاربرد است. زیرا کرما، عکس را صاف و باز نمایش می دهد.

۱۰. فیلتر Juno

شاید دوست داشته باشید که دوستانتان را از غذاهای خوشمزه رستورانی که اخیرا رفته اید، آگاه کنید. می توانید از این فیلتر استفاده کنید. این فیلتر کنتراست تصویر را  افزایش داده  و  رنگ عکس را  زنده‌تر و شفاف تر نشان می دهد. فیلتر جونو رنگ های گرم را در عکس تشدید می‌کند و برای عکس‌های غذا، لب ساحل و منظره بسیار کاربردی است.

۱۱. فیلتر Prism Light

Prism light یک فیلتر مناسب برای عکس‌های منظره و محیط بیرون است زیرا این فیلتر تاریک‌ترین نقاط تصویر را شبیه رنگین کمان نمایش می‌دهد.

 

 

۱۲. فیلتر coronas

فیلتر کرونا یکی دیگر از فیلترهای محبوب اینستاگرام است. و همانطور که از نام آن مشخص است، تصویر را به ویروس کرونا تبدیل می کند.

۱۳. فیلتر Tokyo

اگر می خواهید عکس متفاوتی داشته باشید و از عکس‌های رنگی خسته شده اید، می توانید از فیلتر توکیو استفاده کنید. این فیلتر عکس‌ها را به صورت سیاه و سفید نمایش می‌دهد.

خرید مک بوک

۱۴. فیلتر Sunglasses

این فیلتر بین کاربران نیز طرفدار دارد. ضمن اینکه به عکس شما یک عینک آفتابی اضافه می‌کند، گرمی رنگ ها را افزایش می دهد و تصویر شما را مانند عکس‌های دهه 60 میلادی در یک روز گرم تابستانی نمایش می دهد.

۱۶. فیلتر Toaster

فیلتر توستر عکس‌های شما را به فضای دهه 80 میلادی تبدیل می کند، در قسمت‌های مختلف عکس رگه های قرمز رنگ و قهوه ای اضافه می شود، عکس برشته به نظر می رسد، این فیلتر در فضای باز و نور روز به خوبی کار می کند، اما عکس‌ها در شب و نور کم، کیفیت خوبی ندارند.

۱۷. فیلتر Hefe

وقتی فیلتر Hefe را اعمال کنید، به رنگ‌بندی عکس ها اضافه می شود، و تصویر به رنگ های گرم تر تغییر می کند، بنابراین این فیلتر مناسب برای عکس‌های طبیعت است.

۱۸. فیلتر Color Adjustment Instagram

این فیلتر تصویر شما را به یک کمپین بازاریابی جذاب تبدیل می کند و برندها می توانند براساس تصاویر کمپین‌های تبلیغاتی، رنگ های خاصی را انتخاب کنند.  مثلا یک برند موسیقی می تواند از رنگ‌های متنوع برای تبلیغ نمایش یک آهنگ خاص استفاده کند.

۱۹. فیلتر مجازی سه بعدی

با این فیلتر از یک صحنه مجازی در محیط سه بعدی لذت ببرید. و هیجان‌انگیزتر این است که شما می توانید بخشی از این صحنه سه بعدی باشید.

۲۰.  فیلتر Ashby

این فیلتر یک نور طلایی جذابی به عکس شما می بخشد و نکته مثبت این است که سایه ها را از تصویر حذف می کند. عکس ها با فیلتر Ashby خیلی شدید و یا بی روح نیست.

چگونه به افکت‌های بیشتری در اینستاگرام دسترسی پیدا کنیم

فیلترهای زیادی در اینستاگرام وجود دارد و می توانید برای دسترسی به آن‌ها از این روش  استفاده کنید. بر روی نماد استوری ضربه بزنید و یک ویدیو یا عکس را کلیک کنید، سپس بر روی آیکون Smiley faces ضربه بزنید تا به افکت‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، حالا می‌توانید افکت‌ها را مشاهده کرده و از میان آن‌ها انتخاب کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. ندا

    خوب

    1. معین

      پاسخ به ندا

      فیلتر شکن
  2. ن

    خیلی خوب است

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%ad%d8%a8%d9%88%d8%a8-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads