داغ ترین ها :
منتظر تلویزیون، روتر و لپ‌تاپ‌های جدید شیائومی باشید

منتظر تلویزیون، روتر و لپ‌تاپ‌های جدید شیائومی باشید

شیائومی تا چند روز دیگر از گوشی‌های سری K50 رونمایی خواهد کرد. گوشی‌هایی که تا امروز اطلاعات متعددی از آن‌ها به بیرون درز کرده است. حالا خبرهای جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که مراسم شیائومی تنها به معرفی گوشی جدید خلاصه نمی‌شود و باید منتظر رویداد بزرگی باشیم. در رویداد ۲۶ اسفند ماه شیائومی باید منتظر مدل جدید تلویزیون شیائومی و حتی روترهای جدید و لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت باشیم. لو ویبینگ یکی از مدیران شیائومی هم به این موضوع اشاره کرد که ردمی یکی از مهترین عرضه‌های امسال را به خود اختصاص داده است.

به گفته این مدیر شیائومی بسیاری از محصولات ردمی در طول سال جاری نوسازی می‌شوند. برخی از این محصولات را در تاریخ ۲۶ اسفند ماه مشاهده خواهیم کرد. با این حال ردمی در طول سال ۲۰۲۲ رویدادهای دیگری هم برگزار می‌کند تا محصولات جدیدی معرفی کند.

شیائومی به مناسب رویداد پیش روی خود، پوستری هم منتشر کرده است. در این پوستر نمایی از یکسری محصول جدید دیده می‌شود. محصولاتی که به نظر می‌رسند تلویزیون، روتر و لپ‌ تاپ باشند. البته که گوشی ردمی K50 هم در این پوستر دیده می‌شود.

ردمی k50 پرو پلاس

امروز بنچمارک گوشی‌های K50 Pro و K50 Pro+ منتشر شد و با یکسری از ویژگی‌های این گوشی هوشمند مواجه شدیم. با توجه به بنچمارک‌ها این گوشی‌ها قدرت بالایی دارند. چند روز پیش هم با اولین اطلاعات لپ‌تاپ RedmiBook 15 مواجه شدیم. این گوشی به پردازنده اینتل Core i7-12650 مجهز شده است. بد نیست بگوییم که این پردازنده از ۱۰ هسته و ۱۶ ترد برخوردار است و از ۲۴ مگابیت کش بهره می‌برد. این ویژگی‌ها باعث شد که لپ‌تاپ ردمی در بنچمارک Geekbench امتیاز ۱۱۸۷۲ را در حالت چند هسته‌ای کسب کند که رکورد خیره کننده‌ای به نظر می‌رسد. انتظار داریم که این لپ‌تاپ هم در کنار گوشی‌های ردمی K50 معرفی شوند.

گوشی‌های سری Redmi K50 جدیدترین پرچم‌دارهای ردمی به حساب می‌آیند. این دو گوشی با تراشه مدیاتک و اسنپ دراگون راهی بازار می‌شوند. مشخص شده که گوشی ردمی K50 Pro+ با تراشه دایمنسیتی 9000 راهی بازار می‌شود و گوشی ردمی K50 Gaming هم با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گوشی ردمی K50 Pro هم با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ و گوشی ردمی K50 معمولی هم با اسنپ‌دراگون 870 به فروش می‌رسند.

 

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
MIUI 13 برای Poco X3 GT منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/
ads
ads