داغ ترین ها :
مدل سه‌بعدی گلکسی اس 21 اف ای را ببینید

مدل سه‌بعدی گلکسی اس 21 اف ای را ببینید

گوشی گلکسی از ۲۱ اف ای یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سامسونگ به‌حساب می‌آید که تا این لحظه شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است. این گوشی قرار است جایگزینی برای گلکسی اس 20 اف ای باشد که سال گذشته راهی بازار شده بود. در ادامه شایعات منتشر شده، امروز حساب کاربری ایوان بلاس در توییتر ویدیویی کوتاه از مدل سه بعدی گوشی گلکسی S21 FE منتشر کرد. در این ویدیو مشخص شده که گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، بنقش و آبی راهی بازار می‌شود.

 

برای آگاهی از موجودی گوشی های سامسونگ روی لینک روبرو کلیک کنید: قیمت گوشی سامسونگ

همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی از نظر طراحی به گوشی‌های سری اس ۲۱ شباهت دارد. ماژول دوربین بزرگ را روی این گوشی مشاهده خواهید کرد و صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه هم بسیار جلب توجه می‌کند.

مشخصات احتمالی گلکسی S21 FE

براساس شایعات منتشر شده گلکسی اس 21  اف ای صفحه نمایشی ۶٫۴ اینچی از نوع Super AMOLED دارد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. بخش دیگری از شایعات می‌گویند که این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ مجهز شده و در مدل‌هایی راهی بازار می‌شود که ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند.

این احتمال وجود دارد که دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کند. در کنار دوربین اصلی دو دوربین دیگر قرار گرفته‌اند. یک دوربین با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین دیگر با حسگر ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو روی گوشی مشاهده می‌کنید. بعید نیست که ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۱ اف ای هم به ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت برسد. شایعات می‌گویند که این گوشی از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

اخبار مرتبط: گلکسی S21 FE با قیمتی ارزان‌تر از S20 FE راهی بازار می‌شود

هنوز درباره تاریخ معرفی و عرضه این گوشی چیزی نمی‌دانیم. اما در شایعات قبلی مشخص شده بود که این گوشی تا دو ماه دیگر قطعا راهی بازار می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-s21-fe/
ads
ads