داغ ترین ها :
مراسم معرفی محصولات هواوی در تاریخ ۲۹ مهرماه برگزار می شود

مراسم معرفی محصولات هواوی در تاریخ ۲۹ مهرماه برگزار می شود

شرکت هواوی قبل از تحریم‌های آمریکا و همچنین حذف برنامه‌های گوگل از روی گوشی های هواوی با سرعت بالایی در حال رشد و پیشرفت بود و فروش بسیار خوبی را هم تجربه می‌کرد.اما تحریم‌های موجود باعث شد تا فروش گوشی‌های این سازنده تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند و هواوی نتواند آن طور که باید و شاید موفقیت‌های خود را حفظ کند. هواوی برای حل این مشکل سیستم عاملی مجزا برای گوشی‌های خود توسعه داد و نام آن را HarmonyOs گذاشت.

این یعنی گوشی‌های جدید هواوی دیگر از اندروید استفاده نمی‌کنند و سازنده چینی قصد دارد با این کار دخالت آمریکا در روند توسعه و پیشرفت خود را از بین ببرد. هواوی در خرداد ماه سری P50 را در زادگاه خود یعنی کشور چین معرفی کرد و حالا به احتمال بسیار زیاد قصد دارد این محصول را در تاریخ ۲۹ مهر در شهر وین کشور اتریش به جهان معرفی کند.

چه گوشی‌هایی در این مراسم معرفی می‌شوند؟

البته هواوی اصلا حرفی در مورد محصولاتی که قرار است در این مراسم معرفی کند عنوان نکرده اما با این حال انتظار می‌رود که از سری P50 خود رونمایی کند. محصول دیگری که احتمالا در این مراسم معرفی خواهد شد (البته باز هم به صورت جهانی) نوا ۹ است که در تاریخ ۱ مهر قرار است ابتدا در خود کشور چین معرفی شود.

سری P50 هواوی دو گوشی با نام‌های P50 و P50 Pro را شامل می‌شود. هر دو این گوشی‌های از دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند، اما در زمینه سخت افزار تفاوت‌های پایه‌ای بین این دو برادر دیده می‌شود.

گوشی P50 از تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند و این در حالیست که هواوی P50 Pro در دو نسخه اسنپدراگون 888 و تراشه‌ی ۵ نانومتری کایرین 9000 روانه‌ی بازار می‌شود.

در نهایت اگر از طرفداران برند هواوی هستید حتما مراسم ۲۹ مهر این شرکت چینی را از دست ندهید. در این مراسم به احتمال زیاد از چند گوشی رونمایی خواهد شد که البته لیست دقیقی از آن‌ها در دست نیست.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات هواوی:

سیستم عامل هارمونی OS هواوی به رکورد 90 میلیون کاربر رسید.

 
&nbsp

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%db%b2%db%b9-%d9%85%d9%87%d8%b1/
ads
ads