داغ ترین ها :
معرفی گوشی نوکیا G50 احتمالا در رویداد 14 مهر انجام می‌شود

معرفی گوشی نوکیا G50 احتمالا در رویداد 14 مهر انجام می‌شود

اگر منتظر محصولات جدید نوکیا و شرکت HMD Global هستید، می‌توانید مراسم نوکیا در تاریخ ۱۴ مهر ماه را دنبال کنید. شایعات می‌گویند که در مراسم نوکیا قرار است گوشی نوکیا G50 5G و حتی تبلت T20 و شاید محصولات دیگر معرفی شوند.

بر اساس شایعات نوکیا G50 5G به تراشه اسنپ دراگون 480 مجهز شده و از یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با وضوح تصویر HD+ بهره می‌برد. به گفته شایعات این گوشی هوشمند از باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و دوربین اصلی آن هم ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. رندرهای لو رفته از این گوشی نشان می‌دهدند که احتمالا G50 5G با هدفون بی‌سیم راهی بازار می‌شوند. البته این باندل احتمالا در همه کشورها در دسترس نخواهد بود.

گوشی نوکیا G50

در مراسم نوکیا باید منتظر معرفی تبلت جدید نوکیا هم باشیم. این تبلت صفحه نمایش ۱۰.۳۶ اینچی دارد و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.  هنوز اطلاعاتی درباره تراشه این تبلت منتشر نشده است. به گفته شایعات این تبلت با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود و در تنها در یک مدل راهی بازار می‌شود که از 4G و وای-فای پشتیبانی می‌کند. تبلت T20 اولین تبلت نوکیا از سال ۲۰۵ به بعد است. اولین تبلت نوکیا N1 نام دارد.

انتظار می‌رود که محصولات جدید نوکیا در تاریخ ۱۱ نوامبر یا ۲۰ آبان راهی بازار می‌شوند. اگر منتظر محصولات جدید نوکیا هستید، پس مراسم این شرکت را دنبال کنید.

 

آخرین اخبار از محصولات نوکیا:

اندروید ۱۱ برای نوکیا ۵.۴ منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. Sasan

    سلام
    ممنون از لطفتون و ممنون از مطالب خوبتون
    و ممنون از ادب و احترامی که برای مخاطب قائل هستید و معادل میلادی تاریخ را به شمسی برای درک بهتر مطلب توسط مخاطب می نویسد

    1. میلاد شیری

      پاسخ به Sasan

      سلام وقت بخیر ممنون از اینکه مطالب مارو دنبال میکنید ❤?
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-14-%d9%85%d9%87%d8%b1/
ads
ads