داغ ترین ها :
احتمالا موتو G62 5G مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود

احتمالا موتو G62 5G مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود

در روز گذشته شاهد انتشار نام گوشی جدید موتورولا موتو G62 5G در وب سایت یک فروشگاه اروپایی بودیم که همین مسئله باعث فاش شدن مشخصات و قیمت محصول شد. در حال حاضر رندرهای متعددی از این دستگاه منتشر شده که طراحی دستگاه را از زاویه‌های مختلف نمایش می‌دهد.

 

تنوع برند های گوشی هوشمند را در سایت فروشگاه اینترنتی تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

رندرهای نمایش داده شده نشان می‌دهند که موتو G62 5G دارای طراحی خمیده در بخش عقب با یک ماژول دوربین عمودی و یک فلاش ال ای دی است. هر دو کلید پاور و تنظیم حجم صدا در سمت راست قرار دارند و این در حالی است که در بخش پایین دستگاه شاهد قرارگیری جک هدفون 3.5 میلی‌متر، پورت تایپ سی و اسپیکر خواهید بود. در بخش جلوی دستگاه حاشیه‌های باریک و قابل توجهی قرار دارد. همچنین شاهد یک حفره در بخش مرکزی نمایشگر خواهید بود که محل قرارگیری سنسور سلفی است.

مشخصات و قیمت موتو G62 5G

بر اساس اطلاعات منتشرشده در گذشته، این اسمارتفون مجهز به صفحه نمایش 6.52 اینچ فول اچ دی پلاس با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. احتمالا پنل این دستگاه یک صفحه نمایش اولد خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشرشده، احتمالا این اسمارتفون قدرت خود را از پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 480 پلاس دریافت می‌کند و شاهد پشتیبانی آن از شبکه 5G خواهیم بود. بد نیست بدانید این دستگاه مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم بوده و در کنار آن شاهد قرارگیری حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایت خواهید بود که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان آن را تا 1 ترابایت هم افزایش داد.

 

 

اینطور که پیداست، موتورولا برای این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است، اما هنوز اطلاعات بیشتری درباره فناوری شارژ سریع آن در دسترس قرار ندارد. این اسمارتفون مجهز به سیستم عامل اندروید 12 بوده و در کنار آن هم یک تنظیم بلندگوی استریو با Dolby Atmos مشاهده خواهید کرد. در زمینه تصویربرداری باید گفت این دستگاه مجهز به دوربین سه گانه در بخش عقب بوده که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسل بوده و در کنار آن شاهد قرارگیری دو سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکسل ماکرو یا سنجش عمق خواهیم بود. گوشی هوشمند موتو G62 5G در دو رنگ مختلف آبی و خاکستری در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

چطور قفل گوشی را بدون از بین رفتن اطلاعات باز کنیم؟
بازکردن رمز گوشی با تماس اضطراری

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-g62-5g/
ads
ads