داغ ترین ها :
مشخصات احتمالی OPPO Reno 8 Lite منتشر شد

مشخصات احتمالی OPPO Reno 8 Lite منتشر شد

در هفته گذشته شاهد عرضه گوشی‌های سری اوپو Reno 8 در چین بودیم که شامل مدل‌های Reno 8 و Reno 8 Pro و همچنین Reno 8 Pro Plus می‌شود. با این حال شایعات جدید منتشرشده نشان می‌دهند که این برند، مدل Reno 8 Lite را هم برای تولید در نظر گرفته است. تاکنون برخی از مشخصات فنی این دستگاه هم فاش شده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

فروشگاه آنلاین تخصصی موبایل تکنولایف شما را به بازدید از لیست قیمت گوشی موبایل امروز دعوت می‌کند.

 

اینطور که پیداست، گوشی هوشمند اوپو Reno 8 لایت با قیمت 305 یورو عرضه خواهد شد. همچنین سایر اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند این دستگاه، نسخه تغییر نام یافته Reno 7Z 5G بوده که فقط برای بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است. فاش شدن مشخصات کلیدی گوشی هوشمند توسط برخی تصاویر تبلیغاتی صورت گرفته و به خوبی قابل تشخیص است.

مشخصات احتمالی OPPO Reno 8 Lite

مشخصات احتمالی OPPO Reno 8 Lite 5G

بر اساس اطلاعات منتشرشده، OPPO Reno 8 Lite مجهز به صفحه نمایش 6.43 اینچ آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس بوده و رزولوشن آن معادل 1080×2400 پیکسل است. این اسمارتفون مجهز به تراشه اصلی کوالکام SM6375 اسنپدراگون 695 بوده و در کنار آن شاهد قرارگیری حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایت خواهید بود. همچنین قابلیت گسترش فضای ذخیره‌سازی به وسیله یک حافظه ذخیره‌سازی خارجی میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 1 ترابایت هم وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه را می‌توان دریافت انرژی موردنیاز از باتری 4500 میلی آمپر ساعت دانست و در کنار آن از فناوری شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند به لطف فناوری شارژ سریع 33 وات، شارژ مجدد دستگاه را در مدت زمان کوتاه انجام دهند. در صورتی که قابلیت‌های نرم افزاری برای شما اهمیت دارد، بهتر است بدانید این دستگاه مجهز به رابط کاربری ColorOS 12 بوده که مبتنی بر اندروید 12 است.

در زمینه دوربین می‌توان گفت این دستگاه مجهز به دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل است. در کنار این مورد، یک سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسل دیگر به عنوان سنجش عمق قرار خواهد گرفت. در بخش جلوی اسمارتفون هم یک سنسور 16 مگاپیکسل قرار گرفته که برای ثبت تصاویر و برقراری تماس‌های ویدیویی کارایی دارد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات Oppo:
هندزفری بلوتوثی OPPO Enco Buds 2 به زودی عرضه خواهد شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-oppo-reno-8-lite/
ads
ads