داغ ترین ها :
مشخصات دوربین ریلمی GT 2 Pro فاش شد

مشخصات دوربین ریلمی GT 2 Pro فاش شد

گوشی ریلمی GT 2 Pro در تاریخ ۴ ژانویه معرفی خواهد شد. در حالی که چند روزی به معرفی این گوشی باقی نمانده، امروز مشخصات دوربین ریلمی GT 2 Pro در سایت چینی Weibo فاش شد.

 

برای خرید گوشی ریلمی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از مشخصات دوربین ریلمی GT 2 Pro، مشخص شد که دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی مدل IMX766 استفاده می‌کند. این حسگر قبلا روی گوشی‌های اوپو Find X3 Pro و OnePlus 9 Pro هم دیده شده بود.

 

مشخصات دوربین ریلمی GT 2 Pro مشخص شد.

دوربین اصلی ریلمی GT 2 Pro از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

 

دوربین اولتراواید گوشی ریلمی GT 2 Pro هم می‌تواند با زاویه ۱۵۰ درجه عکاسی کند و دوربین سوم هم از حسگر سیاه و سیفید بهره می‌برد.

گوشی ریلمی GT 2 Pro پرچم‌دار شرکت ریلمی خواهد بود، اما هنوز در مقایسه با دیگر پرچم‌دارهای بازار ضعف‌هایی دارد. به طور مثال دوربین مجزا برای گرفتن عکس‌های پرتره ندارد. البته که این ویژگی روی گوشی ریلمی GT 5G هم قرار نداشت.

شایعات می‌گویند که گوشی ریلمی GT 2 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود و مدل GT 2 Pro هم تمرکز ویژه‌ای روی دوربین خواهد داشت.

تا چند روز دیگر با مشخصات نهایی این گوشی آشنا خواهیم شد. گوشی‌های شرکت ریلمی در طول چند ماه گذشته با استقبال زیادی مواجه شده‌اند و حالا گوشی ریلمی GT 2 و ریلمی GT 2 Pro قصد دارند نام این برند را در رده گوشی‌های پرچم‌دار هم جا بیندازند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-2-pro/
ads
ads