داغ ترین ها :
مشخصات گوشی ردمی 10 شیائومی فاش شد

مشخصات گوشی ردمی 10 شیائومی فاش شد

امروز مشخصات ردمی 10 توسط فروشگاهی در سنگاپور لو رفت. براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی ردمی 10 از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل بهره می‌برد. در زمان خرید گوشی آن هم گوشی ردمی می‌توانید این گوشی جدید شیائومی را هم در نظر داشته باشید. اطلاعات فاش شده از این گوشی با تصاویری هم همراه بوده است. در این تصاویر می‌توانید ظاهر نهایی گوشی را هم مشاهده کنید و متوجه شوید که ردمی 10 چقدر به گوشی Mi 10 Ultra شباهت دارد. شباهتی که در قسمت دوربین بیشتر به چشم می‌آید.

گوشی Redmi 10 شیائومی به تراشه هلیو G88 شرکت مدیاتک مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خود قرار داده است. این پردازنده هشت هسته‌ای از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز تشکیل شده‌اند. شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آیند.

روی قاب جلوی گوشی ردمی 10 صفحه نمایشی در اندازه ۶٫۵ اینچ از نوع LCD را مشاهده می‌کنید که وضوح تصویر Full HD+ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در شایعات گفته شده که نرخ نوسازی این صفحه نمایش به ۹۰ هرتز می‌رسد.  روی صفحه نمایش دوربین سلفی را هم مشاهده می‌کنید که در یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته است. دوربین سلفی از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. خبری از قرار گرفتن حسگر تشخیص اثرانگشت زیر صفحه نمایش نیست و به نظر می‌رسد که حسگر تشخیص اثرانگشت با دکمه پاور ترکیب شده است.

درکنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دو دوربین دیگر هم دیده می‌شوند. یک دوربین حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید دارد و دوربین دیگر از حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و گرفتن تصاویر پرتره بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توانیم به رابط کاربری MIUI 12 و اندروید ۱۱ اشاره کنیم. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آید که با شارژر ۱۸ وات شارژ می‌شود. روی این گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دیده می‌شود.

شایعات می‌گویند که این گوشی شیائومی با قیمت ۱۸۵ دلار و در رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی راهی بازار می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-10-%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa/
ads
ads