داغ ترین ها :
مشخصات کامل سخت افزار ریلمی GT 2 Pro فاش شد

مشخصات کامل سخت افزار ریلمی GT 2 Pro فاش شد

گزارشی در فضای مجازی قرار گرفته که به مشخصات کامل سخت افزاری ریلمی GT 2 Pro ازجمله تراشه، صفحه‌نمایش و دوربین‌ها اشاره می‌کند.

 

برای خرید گوشی ریلمی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید شرکت ریلمی یعنی ریلمی GT 2 Pro در ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی ۱۴۰۰) معرفی و سپس با اندکی تاخیر روانه‌ی بازار شود. با اینکه زمان بسیار کمی تا برگزاری رویداد ریلمی و معرفی محصول جدید این شرکت باقی مانده است، اما گزارش‌هایی وجود دارد که ریلمی GT 2 Pro توانسته گواهی سازمان TENAA را دریافت کند.

سازمان TENAA درواقع بخش رگولاتوری چین محسوب می‌شود و هر گوشی هوشمند پیش از آنکه اجازه‌ی عرضه به بازار چین را داشته باشد، ابتدا باید از این سازمان مجوز دریافت کند. اصولا محصولاتی نیز که مجوز دریافت کنند در سایت رسمی این سازمان همراه با جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری‌شان قرار می‌گیرند.

در گزارش ذکر شده که ریلمی GT 2 Pro دارای دو مدل است که از شماره مدل RMX3300 و RMX3301 استفاده می‌کنند. گویا مدل دوم نیز توانسته از سازمان TENAA گواهی لازم را دریافت کند. آنچه در گزارش آمده، محصول جدید شرکت ریلمی از ضخامت ۸.۲ میلی‌متری برخوردار است و وزن آن نیز به ۱۹۹ گرم می‌رسد.

در پنل جلو صفحه‌نمایشی ۶.۷ اینچی قرار می‌گیرد که پنل AMOLED دارد و وضوح تصویر آن به +QHD می‌رسد. در فهرست سازمان رگولاتوری چین اشاره نشده که ریلمی جی تی ۲ پرو (Realme GT 2 Pro) از چه تراشه‌ای استفاده می‌کند و تنها ذکر شده که پردازنده‌ای با فرکانس ۳ گیگاهرتز خواهد داشت.

ریلمی GT 2 Pro

با این حال اگر شایعات و گزارش‌های پیشین را در نظر بگیریم، محصول جدید ریلمی دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود. از نظر حافظه‌ی رم، کاربر می‌تواند پرچم‌دار جدید ریلمی را در یکی از دو ظرفیت ۸ یا ۱۲ گیگابایتی خریداری کند و برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز به یکی از سه گزینه‌ی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی دسترسی خواهد داشت.

البته در گزارش گفته نشده که ریلمی GT 2 Pro مبتنی بر کدام نسخه از سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. البته اگر گزارش‌های پیشین را در نظر بگیریم، پرچم‌دار تمام عیار ریلمی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ است که رابط کاربری Realme UI 3.0 روی آن سوار خواهد شد. همچنین می‌دانیم که نسخه‌ای نیز وجود خواهد داشت که از ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. این نسخه همراه با حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌شود و ممکن است درواقع نسخه‌ای ویژه از ریلمی GT 2 Pro باشد.

در پنل پشتی محصول جدید ریلمی، ماژول سه‌گانه‌ای تعبیه شده تا میزبان دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی باشد. برای دوربین سلفی نیز حسگری در بالای صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد که از وضوح تصویر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ماژول سه‌گانه نیز متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید (برخوردار از میدان دید ۱۵۰ درجه‌ای) و دوربین ۲ مگاپیکسلی که مشخص نیست از لنز ماکرو برخوردار خواهد بود یا وظیفه‌ی تشخیص میزان عمق در تصویر را به عهده دارد.

در فهرست TENAA آمده که ریلمی GT 2 Pro دارای باتری با ظرفیت ۲۴۴۰ است. البته این ظرفیت اشاره به یکی از سلول‌های باتری پرچم‌دار ریلمی دارد و درواقع انتظار می‌رود پرچم‌دار تمام عیار برند چینی از ظرفیت باتری نزدیک به ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار باشد.

در متن گزارش به برخی از امکانات و ویژگی‌های محصول جدید ریلمی مانند سرعت شارژ اشاره نمی‌شود. با این حال طبق گزارش‌های منتشر شده می‌دانیم که ریلمی GT 2 Pro از فناوری شارژ ۱۲۵ وات استفاده می‌کند. البته این موضوع هنوز از سوی سران شرکت چینی تایید نشده است.

از ویژگی‌های دیگری که در فهرست سازمان رگولاتوری TENAA به آن اشاره می‌شود برخورداری پرچم‌دار جدید ریلمی از ویژگی حسگر اسکنر ادغام شده با صفحه‌نمایش است. علاوه بر آن، جی تی ۲ پرو از شبکه‌ی ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کند. تنها چند روز تا زمان برگزاری رویداد بزرگ ریلمی و معرفی پرچم‌دار جدید این شرکت باقی مانده است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-2-pro/
ads
ads