داغ ترین ها :
قسمتی از مشخصات گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد

قسمتی از مشخصات گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد

گزارش‌هایی وجود دارد که سامسونگ مراحل طراحی و توسعه‌ی نسل بعدی گوشی‌های تاشدنی خود را آغاز کرده است. درواقع انتظار می‌رود تابستان سال آینده شاهد رونمایی محصولاتی ازجمله گوشی Z Fold 4 و گلکسی زد فلیپ 4 باشیم. حال، اولین اطلاعات از مشخصات زد فولد 4 در فضای مجازی منتشر شده تا کمی با امکانات این گوشی‌ها و حتی زد فلیپ 4 آشنا شویم. به نظر می‌رسد سامسونگ به دنبال حذف ویژگی دوربین سلفی مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش گلکسی Z Fold 4 نیست، بلکه می‌خواهد از مدلی بهینه شده استفاده کند.

در گلکسی زد فولد 3 از دو دوربین سلفی استفاده شد که یکی از آن‌ها در پشت صفحه‌نمایش مخفی بود. با این حال، سامسونگ می‌خواهد گلکسی زد فولد 4 از دو دوربین سلفی مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش برخوردار باشد؛ دوربین‌هایی که کیفیت به مراتب بهتری نسبت به مدل فعلی موجود در گلکسی زد فولد 3 خواهند داشت.

 

جدیدترین گوشی های سامسونگ را با آفرهای ویژه تکنولایف خریداری کنید: قیمت گوشی سامسونگ

 

ماژول دوربین اصلی نیز دستخوش تغییرات مثبتی خواهد شد تا نسل بعدی گوشی تاشدنی سامسونگ از امکان ثبت تصاویری با کیفیت بالاتر برخوردار شود. منبع خبر گفته با اینکه به مشخصات دوربین مورد استفاده در نسل بعدی گوشی‌های تاشدنی سامسونگ اشاره‌ای نمی‌شود، اما انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد 4 از برترین دوربین‌های قابل ارائه‌ی شرکت کره‌ای برخوردار باشد.

از نظر طراحی ظاهری باید گفت که سامسونگ در فولد 4 از لولاهایی با دوام بالاتر استفاده خواهد کرد و وزن آن نیز نسبت به مدل پیشین کاهش می‌یابد. میزان دوام بدنه‌ی دستگاه در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک نیز افزایش می‌یابد.

با این حال، به نظر می‌رسد که برخی از مولفه‌های موجود در فولد 4 نسبت به مدل فعلی تغییری نیابد. برای مثال می‌توان به میزان ظرفیت باتری اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود مدل‌های جدید گوشی‌های تاشدنی سامسونگ در بازه زمانی یکسان معرفی و سپس راهی بازار شوند.

محصول دیگری که برند کره‌ای روی آن کار می‌کند، گلکسی زد فلیپ 4 نام دارد که در حال حاضر چندین نمونه‌ی آزمایشی از آن به سران شرکت کره‌ای ارائه شده است. گویا در میان مدل‌های آزمایشی می‌توان به مدل‌هایی برخورد کرد که دوربین سلفی در پشت صفحه‌نمایش مخفی شده است. البته برخی از مدل‌ها نیز از حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش برخوردار شده‌اند که دوربین سلفی را در خود جای دهد.

آنچه مشخص است سامسونگ نتوانسته تصمیم بگیرد که زد فلیپ 4 را با چه مدل دوربین سلفی راهی بازار کند. در این بین، سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته که مکانیزم لولای فلیپ 4 را به آنچه در فولد 3 مشاهده کردیم، نزدیک‌تر کند یا از همان طراحی موجود در فلیپ 3 استفاده کند. در هر صورت انتظار می‌رود فلیپ 4 نیز از مقاومت بیشتر در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک برخوردار شود.

انتظار می‌رود مدل‌های جدید گوشی‌های تاشدنی سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار شوند. البته باید در نظر داشته باشید که اطلاعات مدنظر هنوز توسط سامسونگ تایید یا رد نشده و انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده و با نزدیک شدن به تابستان سال آینده، اطلاعات بیشتری از محصولات در دست تولید برند محبوب کره‌ای منتشر شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-4-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads