داغ ترین ها :
مشخصات گوشی A13 مدل 5G سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

مشخصات گوشی A13 مدل 5G سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی A13 مدل 5G سامسونگ همراه با مشخصاتی ازجمله تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ به بازار عرضه خواهد شد.

برای مدتی می‌شود که شایعاتی در مورد گلکسی A13 مدل 5G فضای مجازی به گوش می‌رسد؛ گوشی هوشمند میان‌رده‌ی سامسونگ که در بین محصولات اقتصادی قرار می‌گیرد. حال، گزارش‌هایی وجود دارد که ما را با مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین مدل سری گلکسی A آشنا می‌سازد.

برای مشاهده قیمت گوشی های سامسونگ از فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف دیدن کنید.

 

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A13 مدل 5G سامسونگ

آنچه در گزارش‌های جدید آمده از برخورداری گلکسی A13 مدل 5G از صفحه‌نمایشی ۶.۴۸ اینچی خبر می‌دهد؛ صفحه‌نمایشی که پنل LCD دارد و رزولوشن FHD+ را در اختیارمان قرار می‌دهد. در تصاویر رندر شده‌ای که چندی پیش از محصول اقتصادی سامسونگ منتشر شد به طراحی اشاره می‌کرد که بالای صفحه‌نمایش، ناچ یا بریدگی وجود دارد. چنین طراحی اجازه می‌دهد که دوربین سلفی در بریدگی یا ناچ قرار گیرد و بخش بیشتری از پنل جلو به صفحه‌نمایش اختصاص یابد.

متاسفانه اشاره نشده که دوربین سلفی از چه وضوح تصویری استفاده می‌کند، اما پنل پشتی میزبان دوربینی سه‌گانه شده که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و لنز ۲ مگاپیکسلی دیگر با قابلیت تشخیص میزان عمق در تصویر.

در دل گلکسی A13 مدل 5G تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدل 5G کار گذاشته شده که می‌تواند توان پردازشی قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار دهد. ظرفیت باتری نیز به ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد که امکان شارژ آن با فناوری شارژ سریع ۲۵ وات وجود دارد. از نظر امنیت، کاربر می‌تواند به حسگر اسکنر اثر انگشت نیز دسترسی داشته باشد که در لبه‌ی گوشی تعبیه شده است.

گلکسی A13 مدل 5G در سه گزینه‌ی حافظه‌ی رم به بازار عرضه می‌شود که شامل گزینه‌های ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی هستند. برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز کاربر حق انتخاب بین گزینه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را خواهد داشت.

آنچه در متن خبر آمده، گلکسی A13 مدل 5G می‌تواند ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ باشد که مودم 5G دارد. درواقع گفته شده که نسخه‌ی پایه‌ی محصول جدید شرکت کره‌ای با قیمت ۲۴۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a13-%d9%85%d8%af%d9%84-5g/
ads
ads