داغ ترین ها :
مشخصات سخت افزاری Poco M4 Pro 5G فاش شد

مشخصات سخت افزاری Poco M4 Pro 5G فاش شد

شرکت پوکو در طول چند سال گذشته داد که می‌تواند گوشی‌های خوش قیمت جذابی تولید و راهی بازار کند. گوشی‌های سری M این شرکت جزو همین محصولات به‌حساب می‌آیند و با سرعت خوبی هم مورد استقبال کاربران قرار گرفتند. حالا شرکت پوکو خودش را برای معرفی گوشی Poco M4 Pro 5G آماده می‌کند. امروز مشخصات سخت افزاری Poco M4 Pro 5G در گیک‌بنچ فاش شد.

 

برای مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

در اطلاعات فاش شده از سوی گینک‌بنج، اطلاعات کلیدی از مشخصات سخت افزاری Poco M4 Pro 5G فاش شده است. این اطلاعات شامل تراشه و میزان حافظه داخلی می‌شود. با توجه به اطلاعات گیگبنچ، این گوشی با شماره مدل 21091116AC راهی بزار می‌شود. حرف C نشان می‌دهد که این مدل، مدلی خواهد بود که در چین راهی بازار می‌شود.

براساس اطلاعات فاش شده این گوشی به تراشه MT6833P مجهز شده که احتمالا دایمنسیتی 810 باشد. با این حال برخی گزار‌ش‌ها به این موضوع اشاره می‌کردند که این گوشی احتمالا با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ راهی بازار می‌شود. در ادامه اطلاعات فاش شده از این گوشی به میزان رم آن هم اشاره شده است. گوشی Poco M4 Pro 5G احتمالا ۸ گیگابایت رم خواهد داشت. البته انتظار می‌رود که این گوشی در مدل‌های مختلفی راهی بازار شود که هر کدام آن‌ها از نظر میزان رم و حافظه داخلی با هم تفاوت دارند.

مشخصات سخت افزاری Poco M4 Pro 5G

مشخصات سخت افزاری Poco M4 Pro 5G که در گیک‌بنچ فاش شده

گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۶۰۳ و در حالت چند هسته‌ای هم امتیاز ۱۷۷۹ را کسب کرده است. پس با گوشی معمولی و نسبتا خوبی مواجه خواهیم بود. از نظر نرم‌افزاری هم باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود و از رابط کاربری شخصی‌سازی شده MIUI استفاده می‌کند که به Poco Launcher معروف است.

در کنار گوشی Poco M4 Pro 5G، مدتی پیش گوشی Poco M4 Pro 4G هم دیده شده بود. پس انتظار می‌رود که گوشی Poco M4 در دو مدل 4G و 5G راهی بازار شود. شایعات قبلی به این موضوع اشاره کرده بودند که این گوشی هوشمند از تکنولوژی شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. پس بعید نیست که این گوشی یک مدل ریبرند شده از گوشی ردمی باشد.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره مشخصات سخت افزاری این گوشی منتشر نشده و باید تا تاریخ ۱۸ آبان صبر کنیم. شرکت پوکو این گوشی را در تاریخ ۱۸ آبان ماه معرفی خواهد کرد. این گوشی پوکو ابتدا در کشور چین عرضه می‌شود و سپس راهی کشورهای دیگر هم خواهد شد. نسخه چینی این گوشی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-poco-m4-pro-5g/
ads
ads