داغ ترین ها :
مشخصات نسخه گلوبال گوشی Redmi 10A فاش شد

مشخصات نسخه گلوبال گوشی Redmi 10A فاش شد

شرکت شیائومی مدتی پیش گوشی ردمی 10A را در کشور چین و هند معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که به زودی نسخه گلوبال Redmi 10A هم به زودی معرفی می‌شود. امروز اطلاعاتی از نسخه گلوبال گوشی Redmi 10A در بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده که ما را با مشخصات سخت افزاری آن آشنا می‌کند.

 

لیست پرفروش ترین گوشی های شیائومی بازار موبایل را در تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

 

در حال حاضر شرکت شیائومی خودش را برای معرفی نسخه گلوبال گوشی ردمی 10A آماده می‌کند؛ اما در حالی که به نظر می‌رسد چیزی به معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده، مشخصات نسخه گلوبال Redmi 10A در گیک‌بنچ قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی به تراشه مدیاتک Helio G25 مجهز شده و همچنین با شماره مدل 220233L2G شناخته می‌شود. در گیک‌بنچ مشخص شه که تراشه این گوشی در حالت تک هسته‌ای امتیاز 132 را کسب کرده و در حالت چند هسته‌ای هم امتیاز 486 را به دست آورده است.

گیکبنچ گوشی ردمی 10A

بر اساس اطلاعات به دست آمده از گیک‌بنچ، نسخه گلوبال گوشی Redmi 10A با ۲ گیگابایت رم همراه خواهد بود و با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود و رابط کاربری MIUI  هم خواهد داشت. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گوشی در گیک‌بنچ منتشر نشده، اما احتمالا سایر مشخصات این گوشی همانند نسخه‌ای خواهد بود که در کشور هند عرضه شده است.

نسخه چینی و هندی گوشی ردمی 10A به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر HD+ مجهز شده است. روی صفحه نمایش یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود که دوربین سلفی با حسگر ۵ مگاپیکسلی داخل آن قرار گرفته است. گوشی ردمی 10A از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که شارژ سریع ۱۰ وات هم دارد. در پشت نسخه چینی و هندی گوشی ردمی 10A یک دوربین اصلی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به حسگر تشخیص اثر انگشت آن اشاره کنیم که روی قاب پشتی قرار گرفته است. بعد از موجود شدن این گوشی می‌توانید خرید آن را از لینک زیر دنبال کنید:

 

قیمت گوشی ردمی 10A شیائومی با حافظه 128 و رم 4 گیگابایت

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
شیائومی ردمی نوت 10T جدید در ژاپن عرضه شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%af%d9%84%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%84-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-redmi-10a/
ads
ads