داغ ترین ها :
مشخصات وان پلاس 10 فاش شد

مشخصات وان پلاس 10 فاش شد

چندی پیش تصاویری از وان پلاس 10 پرو منتشر شد تا آشنایی بیشتری با پرچم‌دار نسل بعدی وان پلاس به دست آوریم. حال، به نظر می‌رسد نوبت به مشخصات سخت‌افزاری آن رسیده که اگر صحت داشته باشند با پرچم‌داری تمام عیار طرف هستیم. امروز مشخصات وان پلاس 10 فاش شد و تقریبا می‌دانیم که این گوشی هوشمند با چه ویژگی‌هایی راهی بازار می‌شود.

 

لیست گوشی های Oneplus موجود در فروشگاه تکنولایف ببنید: قیمت گوشی وان پلاس

 

در گزارش‌های منتشر شده، آمده که پرچم‌دار جدید وان پلاس از صفحه‌نمایشی ۶.۷ اینچی با پنل AMOLED استفاده می‌کند که از مشخصاتی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر +QHD برخوردار است. در دل دستگاه، تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام قرار خواهد گرفت که در حال حاضر با نام اسنپدراگون 8 نسل 1 شناخته می‌شود.

وان پلاس 10 پرو از ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی برخوردار خواهد بود که از نوع LPDDR5 است و برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز حافظه‌ی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.1 در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در پنل پشتی، ماژول دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر با قابلیت بزرگ‌نمایی یا زوم ۳.۳ برابر.

چنین مشخصاتی را در وان پلاس 9 پرو مشاهده کرده بودیم، اما امکان دارد در گوشی جدید برند چینی، اتفاقات جالبی در ماژول دوربین اصلی رخ داده باشد و حسگرهایی با قابلیت‌های بیشتر استفاده شود. برای دوربین سلفی نیز حسگری ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته تا کاربر بتواند از خود تصاویر سلفی با کیفیت ثبت کند.

در دل دستگاه، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که البته اشاره‌ای به سرعت شارژ آن نمی‌شود. با این حال، بدنه‌ی دستگاه از گواهی IP68 برخوردار شده که یعنی در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک، مقاوم است. انتظار می‌رود وان پلاس 10 پرو در اواخر ماه ژانویه یا اوایل ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار چین شده و با تاخیر دو ماهه نیز به بازار جهانی راه یابد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10/
ads
ads