داغ ترین ها :
مشخصات کامل سری گلکسی S22 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

مشخصات کامل سری گلکسی S22 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

گزارشی منتشر شده که طی آن به مشخصات کامل سخت‌افزاری، طراحی ظاهری و قیمت سری گلکسی S22 سامسونگ اشاره می‌شود.

انتظار می‌رود سری گوشی S22 در ۹ فوریه (۲۰ بهمن) معرفی شود؛ محصولاتی که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا خواهند بود و تغییرات جالبی نیز نسبت به مدل‌های سری گلکسی S21 خواهند داشت. جالب است بدانید که برای دانستن این تغییرات نیازی به صبر کردن تا بیستم بهمن وجود ندارد؛ زیرا گزارشی منتشر شده که اطلاعات سخت‌افزاری و امکانات دیگر محصولات جدید سامسونگ را با ما در میان قرار می‌دهد.

محصولات جدید شرکت کره‌ای بارها سر تیتر رسانه‌های مطرح دنیا شده‌اند و گزارش‌های مختلفی از آن‌ها تاکنون منتشر شده است. با این حال در گزارش‌های اخیر به مشخصات سخت‌افزاری، طراحی ظاهری و حتی قیمت گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 اشاره شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ را می‌توانید با آفرهای ویژه از سایت تکنولایف تهیه کنید: گوشی سامسونگ

 

مشخصات گلکسی S22 سامسونگ

گلکسی S22 سامسونگ از صفحه‌نمایشی ۶.۱ اینچی استفاده می‌کند که برخوردار شده از وضوح تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پنل Dynamic AMOLED 2X و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی. حداکثر میزان روشنایی محصول جدید سامسونگ به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد و از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس برخوردار شده تا بتواند در برابر خط و خراش و ضربه تا حد بسیاری مقاومت کند.

مدل جهانی گلکسی S22 سامسونگ مانند دو مدل دیگر سری از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده می‌کند که مبتنی بر لیتوگرافی ۴ نانومتری بوده و از پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ساخت شرکت AMD استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی مدنظر مبتنی بر معماری RDNA 2 است و می‌تواند قابلیت‌هایی مانند رهگیری پرتو یا سایه‌زنی نرخ متغیر را در اختیار کاربران قرار دهد.

از ویژگی‌های گلکسی S22 می‌توان به برخورداری از ۸ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. البته امکان دارد ظرفیت‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده باشد. در هر صورت تمامی مدل‌ها از امکاناتی مانند Wi-Fi 6، مودم 5G و بلوتوث ۵.۲ برخوردار خواهند بود. در پنل پشتی نیز ماژول سه‌گانه‌ای قرار گرفته که از دوربین‌های زیر استفاده می‌کند:

  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متری، سایز سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی، سایز پیکسل ۱ میکرومتری و OIS
  • دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متری، سایز سنسور ۱/۲.۵۵ اینچی و سایز پیکسل ۱.۴۴ میکرومتری
  • دوربین تله‌فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی ۶۹ میلی‌متری، امکان بزرگ‌نمایی سه برابر، سایز سنسور ۱/۳.۹۴ اینچی، سایز پیکسل ۱ میکرومتری و OIS

در بالای صفحه‌نمایش، دوربین سلفی ۱‍۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که از امکاناتی مانند فاصله کانونی ۲۵ میلی‌متری، گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، سایز حسگر ۱/۳.۲۴ اینچی و سایز پیکسل ۱.۲۲ میکرومتری بهره می‌برد. گلکسی S22 دارای باتری با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت است که امکان شارژ آن به هر دو حالت باسیم و بی‌سیم وجود دارد؛ اما مشخص نشده که در هر یک از این حالات، دستگاه با چه سرعتی شارژ می‌شود.

از مشخصات دیگر دستگاه می‌توان به ابعاد آن اشاره کرد که برابر است با ۱۴۶ در ۷۰.۶ میلی‌متر با ضخامت ۷.۶ میلی‌متر که وزن آن نیز به ۱۶۷ گرم می‌رسد. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گوشی S22 دارای برچسب قیمت ۸۴۹ یورویی و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز دارای برچسب قیمت ۸۹۹ یورویی خواهد بود.

مشخصات گلکسی S22 پلاس

در مقایسه با گوشی S22 باید گفت که گلکسی S22 پلاس از باتری با ظرفیت بیشتر و صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر برخوردار شده است. محصول شرکت کره‌ای مجهز شده به صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی با وضوح تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل که از پنل Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. میزان نرخ روشنایی این صفحه‌نمایش به ۱۷۵۰ نیت می‌رسد و مانند مدل استاندارد از محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس ویکتوس برخوردار است.

ظرفیت باتری محصول شرکت کره‌ای به ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد. همچنین باید گفت که از وزن ۱۹۵ گرم و ابعاد ۱۵۷.۴ در ۷۵.۸ میلی‌متر به ضخامت ۷.۶۵ میلی‌متر برخوردار است. مدل دارای ۸ گیگابایت حافظه رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از برچسب قیمت ۱۰۴۹ یورو و مدل دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از برچسب قیمت ۱۰۹۹ دلار بهره می‌برد.

مشخصات گلکسی S22 اولترا

درنهایت به گوشی گلکسی S22 اولترا می‌رسیم که درواقع شباهت بسیاری به محصولات سری گلکسی نوت دارد. در مورد گوشی هوشمندی صحبت می‌کنیم که از ابعاد ۶.۸ اینچ و پنل Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش به ۱۴۴۰ در ۳۰۸۰ پیکسل می‌رسد و از نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

مانند مدل پلاس، گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز صفحه‌نمایشی دارد که نرخ روشنایی ۱۷۵۰ نیت دارد و از محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس ویکتوس استفاده می‌کند. در پنل پشتی گلکسی S22 اولترا ماژول دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و برخوردار از OIS.

در کنار دوربین اصلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو قرار گرفته‌اند که از امکانات متفاوتی استفاده می‌کنند. مدل اول از فاصله کانونی ۶۹ میلی‌متری با زوم یا بزرگ‌نمایی سه برابر برخوردار است و مدل دوم نیز دارای فاصله کانونی ۲۳۰ میلی‌متر با زوم یا بزرگ‌نمایی ۱۰ برابر خواهد بود. درواقع نوع دوم را می‌توان پریسکوپ دانست.

در بالای صفحه‌نمایش، دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد که از امکاناتی مانند فاصله کانونی  ۲۵ میلی‌متری، گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، سایز حسگر ۱/۲.۸ اینچی، فوکوس خودکار و سایز پیکسل ۰.۷ میکرومتری بهره می‌برد.

گوشی هوشمند گلکسی S22 اولترا دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از قلم استایلوس بهره می‌برد. چنین موضوعی سبب شده تا وزن این گوشی نسبت به دو مدل دیگر کمی افزایش یافته و به ۲۲۷ گرم برسد. از نظر ابعاد نیز با تلفن هوشمندی طرف هستیم که از ابعاد ۱۶۳.۳ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر بهره می‌برد.

در متن گزارش آمده که گلکسی S22 اولترا در سه مدل به بازار عرضه می‌شود. این مدل‌ها همراه با برچسب قیمتشان شامل موارد زیر می‌شوند:

  • حافظه رم ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم همراه با برچسب قیمت ۱۲۴۹ یورو
  • حافظه رم ۱۲ گیگابایتی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه رم همراه با برچسب قیمت ۱۳۴۹ یورو
  • حافظه رم ۱۲ گیگابایتی با ۵۱۲ گیگابایت حافظه رم همراه با برچسب قیمت ۱۴۴۹ یورو

انتظار می‌رود از ۲۵ فوریه (۶ اسفند) فروش سری گلکسی S22 در بازار اروپا آغاز شود. احتمالا تفاوت بسیار کمی میان زمان عرضه گوشی‌های جدید سامسونگ در بازارهای مختلف دنیا وجود خواهد داشت و طی بازه زمانی مشابه به بازارهای سراسر دنیا عرضه خواهند شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s22-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c/
ads
ads