داغ ترین ها :
مشخصات کامل گوشی وان پلاس 10R فاش شد

مشخصات کامل گوشی وان پلاس 10R فاش شد

می‌دانستیم که گوشی وان پلاس 10R با اسم رمز Pickle چند ماهی می‌شود که در دست ساخت قرار دارد. شایعات هم به این موضوع اشاره می‌کردند که این گوشی هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود. حالا که به نظر می‌رسد چیزی به زمان معرفی این گوشی باقی نمانده، مشخصات کامل گوشی وان پلاس 10R فاش شد. این مشخصات می‌گویند که با گوشی چندان جدیدی هم سر و کار نداریم.

 

گوشی های با کیفیت برند OnePlus را با قیمت ویژه از تکنولایف تهیه کنید: گوشی وان پلاس

 

منابعی که مشخصات کامل گوشی وان پلاس 10R را فاش کردند، می‌گویند که این گوشی هوشمند وان پلاس با تراشه دایمنسیتی 8100 راهی بازار می‌شود. البته قبلا شایعه شده بود که روی این گوشی تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده می‌شود. همچنین مشخص شده که وان پلاس 10R با اندروید ۱۲ و رابط کاربری Oxygen OS 12 در اختیار کاربران قرار خواهد کرد. شایعات می‌گویند که این گوشی هوشمند را می‌توان در مدل‌های مختلف خریداری کرد. یکسری مدل‌ها از ۸ و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 استفاده می‌کنند و یکسری مدل‌ها هم با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع UFS 3.1 راهی بازار می‌شوند.

گوشی وان پلاس 10R از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح تصویر Full HD+ از نوع E4 AMOLED استفاده می‌کند. گفته شده که نرخ نسازی صفحه نمایش هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و از استاندارد HDR10+ بهره می‌برد. روی این صفحه نمایش ناچ حفره‌ای دیده می‌شود که داخل آن دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی که در پشت قرار گرفته، از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی استفاده می‌کند که از OIS برخوردار است. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی IMX355 سونی و یک دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

قاب جلو و قاب پشتی گوشی با یک لایه محافظ گوریلا گلس محافظت می‌شود و گفته شده که چیت NFC هم دارد و از صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند. البته شایعات می‌گویند که بلندگوهای این گوشی هوشمند از استاندارد دالبی اتموس بهره می‌برند. متاسفانه خبری از جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا روی این محصول نیست و دکمه هشدار هم روی آن دیده نمی‌شود.

منابع مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی وان پلاس 10R در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۵۰ وات خواهد داشت. مدل دیگر هم با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۸۰ راهی بازار خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشند بعید نیست این گوشی مدل ریبرند شده گوشی ریلمی GT Neo3 باشد که چند وقت پیش معرفی شد. حالا باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم.

البته برخی شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی وان پلاس نورد 3 هم مشخصاتی شبیه به همین گوشی خواهد داشت که این موضوع کمی ماجرا را پیچیده کرده است. امیدواریم که به زودی اطلاعات بیشتری درباره این دو گوشی به دست بیاوریم. شرکت وان پلاس اعلام کرد که در تاریخ ۳۱ مارس یا ۱۱ فروردین ماه رویدادی برای معرفی محصولات جدید خود برگزار می‌کند. در این رویداد گوشی وان پلاس ۱۰ پرو و هندزفری بلوتوثی Bullets Wireless Z2 معرفی می‌شوند.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
قیمت وان پلاس ۱۰ پرو فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10r/
ads
ads