داغ ترین ها :
مشخصات کلیدی و رندرهای iQOO U5e منتشر شد

مشخصات کلیدی و رندرهای iQOO U5e منتشر شد

گوشی هوشمند iQOO U5e در وب سایت مخابراتی چین با شماره مدل V2197A مشاهده شده است. یک دستگاه iQOO با همان شماره مدل هم به تازگی در وب سایت‌های TENNA و 3C مشاهده شد. در حال حاضر برخی از رندرهای کلیدی iQOO U5e منتشر شده که برخی از اطلاعات مهم را به خوبی نمایش داده است. اینطور که پیداست، گوشی هوشمند iQOO U5e با ابعاد 164×75.84×8.25 میلی‌متر و وزن 193 گرم تولید شده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با نمایشگر 6.51 اینچ و وضوح اچ دی پلاس با رزولوشن 720×1600 پیکسل در کنار طراحی ناچ بتواند شرایط خوبی را برای خود در بازار رقم بزند.

 

آخرین قیمت گوشی موبایل را در سایت تکنولایف ببنید.

 

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی موردنظر دارای یک ماژول مستطیل شکل در بخش عقب خواهد بود و با نام تجاری 5G در دسترس قرار خواهد گرفت. این اسمارتفون مجهز به سنسور اصلی 13 مگاپیکسل همراه با سنسور ثانویه 2 مگاپیکسل است. انتظار می‌رود در بخش جلو یک سنسور سلفی 8 مگاپیکسل وجود داشته باشد که برای ثبت تصاویر و برقراری تماس‌های ویدیویی کارآمد است.

iQOO U5e

این لیست نشان می‌دهد که گوشی هوشمند iQOO U5e مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بوده که امکان افزایش آن تا 1 ترابایت توسط کارت حافظه جانبی میکرو اس دی وجود دارد. وجود نام تجاری 5G در ماژول دوربین نشان می‌دهد که این دستگاه قدرت خود را از چیپست سازگار با شبکه 5G دریافت می‌کند. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، این اسمارتفون انرژی خود را هم از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند.

در کنار این مورد و مطابق با رندرهای مشاهده شده، احتمالا گوشی هوشمند جدید iQOO دارای حسگر اثر انگشت در بخش کناری است؛ در حقیقت کلید پاور و حسگر اثر انگشت به صورت مشترک وظایف خود را انجام خواهند داد. انتظار می‌رود این اسمارتفون دارای پروت تایپ سی و جک هدفون 3.5 میلی‌متر باشد. همانطور که می‌دانید، بیشتر گوشی‌های جدید فاقد جک هدفون هستند، اما این دستگاه امکان استفاده از آن را برای کاربران فراهم کرده است.

 

راهنمای دانلود بهترین بازی های کامیون اندروید:
بازی ماشین سنگین

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d9%88-%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-iqoo-u5e/
ads
ads