داغ ترین ها :
مشخصات گلکسی تب A8 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

مشخصات گلکسی تب A8 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

اخیرا تبلت جدید سامسونگ به نام گلکسی تب A8 در بنچمارک گیک‌بنچ فهرست شده که نشان می‌دهد از تراشه‌ی Unisoc Tiger T618 استفاده خواهد کرد.

 

برای مشاهده قیمت تبلت از سایت فروشگاه تخصصی تکنولایف مراجعه کنید.

 

یکی از بزرگ‌ترین سازندگان تبلت‌های اندرویدی، سامسونگ است که بخش قابل توجهی از این بازار را نیز در اختیار دارد. اصولا محصولات شرکت کره‌ای در دو سری خلاصه می‌شود که سری Tab A و Tab S نام دارند. در حالی که محصولات تب S را تبلت‌هایی با مشخصات سخت‌افزاری بالارده تشکیل می‌دهند؛ اما تب A شامل مدل‌هایی با مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده می‌شود.

حال، گزارش‌هایی به گوش می‌رسد که سامسونگ برای معرفی مدلی جدید از سری تب A آماده می‌شود. محصول مدنظر که گلکسی تب A8 نام دارد اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ مورد آزمایش قرار گرفته که در ادامه به بررسی نتایج آن می‌پردازیم.

در ابتدا باید گفت محصولاتی در بنچمارک گیک‌بنچ قرار می‌گیرند که مراحل طراحی و توسعه‌ی آن‌ها تقریبا به اتمام رسیده باشد. با این حساب، دور از انتظار نیست که به زودی تبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی تب A8 معرفی شده و سپس روانه‌ی بازار شود.

در حال حاضر می‌دانیم که مدل دارای وای‌فای تبلت جدید سامسونگ از شماره مدل SM-X200 و مدل دارای ارتباطات LTE نیز از شماره مدل SM-X205 برخوردار خواهد بود. آنچه در بنچمارک آمده، هر دو مدل تبلت جدید سامسونگ دارای تراشه‌ی Unisoc Tiger T618 خواهند بود.

تراشه‌ی Unisoc Tiger T618 از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای استفاده می‌کند که شامل دو خوشه می‌شود. خوشه‌ی اول از ۲ هسته‌ی کرتکس A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی کرتکس A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. برای پردازنده‌ی گرافیکی نیز Mali-G52 MP2 در نظر گرفته شده است.

باید گفت که تراشه‌ی مدنظر از توان پردازشی متناسب با محصولات میان‌رده برخوردار خواهد بود. این تراشه را ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی خواهد کرد؛ اما دور از انتظار نیست که تبلت جدید سامسونگ از نسخه‌ای با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم برخوردار باشد. سامسونگ در نظر دارد تبلت جدید خود را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه‌ی بازار کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a8-a8/
ads
ads