داغ ترین ها :
مشخصات گلکسی A33 5G قبل از رونمایی رسمی فاش شد

مشخصات گلکسی A33 5G قبل از رونمایی رسمی فاش شد

سامسونگ اعلام کرد که در تاریخ ۲۶ اسفند ماه قصد دارد گوشی‌های جدید سری A را معرفی کند. یکی از این گوشی‌های هوشمند جدید گلکسی A33 5G خواهد بود که در کنار گلکسی A53 و گلکسی A73 معرفی می‌شود. در حالی که چند روز بیشتر به رونمایی از این گوشی‌ها باقی نمانده، مشخصات گلکسی A33 5G لو رفت. حتی تصاویری از رندرهای این گوشی سامسونگ هم در اختیار ما قرار گرفت.

مشخصات گلکسی A33 5G

گوشی گلکسی A33 5G به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که یک ناچ U شکل روی آن دیده می‌شود. صفحه نمایش این گوشی وضوح تصویر Full HD + یا ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. شایعات منتشر شده به این موضوع اشاره کرده‌اند که نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و تراکم پیکسلی آن هم به ۴۱۲ پیکسل در هر اینچ می‌رسد. گفته شده که صفحه نمایش این گوشی با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

سامسونگ برای این گوشی از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده کرده است. این تراشه را ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی جدید سامسونگ با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. در اطلاعات فاش شده به وجود حسگر تشخیص اثر انگشت و حسگر تشخیص صورت هم اشاره شده است.

گلکسی A33 5G یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژر سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد و چهار دوربین پشت روی آن دیده می‌شود. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با OIS استفاده می‌کند. دوربین بعدی حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید دارد و دو دوربین با حسگرهای ۲ مگاپیکسلی بری عکاسی ماکرو و تشخیص عمق هم روی این محصول قرار گرفته‌اند.

این گوشی جدید سامسونگ از دو سیم کارت 5G پشتیبانی می‌کند و wi-fi 802.11a و بلوتوث ۵.۱ ، NFC و بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس دارد. پورت USB-C هم روی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. شایعات می‌گویند که گلکسی A33 در ابعاد ۱۵۹.۷ در ۷۴ د ۸.۱ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۱۸۶ گرم می‌رسد. این گوشی از استاندارد IP67 هم برخوردار است که باعث شده گوشی در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.

قیمت گلکسی A33 5G

با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی گلکسی A33 5G در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و سفید راهی بازار می‌شود. همچنین گفته شده این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۷۹ یورو قیمت خواهد داشت.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که فروش غیر رسمی گلکسی A53 هم در برخی کشورها شروع شده است.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
گلکسی A53 5G با حذف شارژر معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a33-5g/
ads
ads