داغ ترین ها :
مشخصات گوشی آنر X7a فاش شد

مشخصات گوشی آنر X7a فاش شد

شرکت آنر گوشی آنر X7 را در اسفند ماه سال گذشته معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد مدل جدیدی از این گوشی با نام آنر X7a را راهی بازار کند. امروز مشخصات آنر X7a لو رفت که نشان می‌دهند این گوشی آنر به زودی معرفی می‌شود.

مشخصات آنر X7a

گوشی آنر X7a همانند گوشی آنر ۷ از صفحه نمایشی با وضوح تصویر HD+ استفاده می‌کند. شایعات می‌گویند که صفحه نمایشی در اندازه ۶٫۷ اینچی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که نرخ نوسازی آن به ۶۰ هرتز می‌رسد. روی صفحه نمایش این گوشی ناچ قطره‌ای هم دیده می‌شود که داخل آن دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

آنر 7Xa مشکی

در ادامه مشخصات آنر X7a که به تازگی لو رفته به مشخصات دوربین پشت هم اشاره شده است. در پشت گوشی آنر X7a چهار دوربین پشت دیده می‌شود. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار دوربین اصلی هم دوربین اولتراواید با حسگر ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دو دوربین با حسگرهای ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و پرتره هم روی این گوشی دیده می‌شود.

گوشی آنر X7a به تراشه Helio G37 مجهز شده و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. شایعات می‌گویند که این گوشی با اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود و باتری ۵۲۳۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. این گوشی احتمالا از شارژ سریع ۲۲٫۵ وات پشتیبانی می‌کند.

آنر 7Xa آبی

شایعات می‌گویند که گوشی آنر X7a نزدیک به ۱۹۶ گرم وزن دارد و حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم روی لبه قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که این گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد و در رنگ‌های مشکی و آبی راهی بازار می‌شود.

 

برترین گوشی های سالی که رو به پایان است:
بهترین گوشی موبایل

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%b1-x7a/
ads
ads