داغ ترین ها :
اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند ال جی Q9 درز پیدا کرد

اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند ال جی Q9 درز پیدا کرد

در کشور کره جنوبی دو کمپانی بزرگ سامسونگ و ال جی رقابت دیرینه ای در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند و لوازم خانگی دارند. رقابت این کمپانی فقط به کشور کره جنوبی محدود نبوده و محصولات این دو کمپانی در اکثر بازار های دنیا عرضه می شود. در گذشته و در بخش گوشی های هوشمند، سامسونگ سیاست های بهتری را نسبت به ال جی در پیش گرفت و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کرد. اما در این دو سه سال اخیر ال جی با تولید و عرضه گوشی های با کیفیت قصد دارد کاربران در بازار های مختلف را به سمت خود جذب کند. در همین راستا، این کمپانی در رده های مختلف به تولید گوشی مشغول است. یکی از گوشی هایی که LG در آینده آن را معرفی خواهد کرد Q9 نام دارد.

 ال جی Q9

گوشی هوشمند ال جی Q9 در رده گوشی های میان رده قرار می گیرد و قابلیت های مناسبی خواهد داشت. اما امروز عکس و اطلاعاتی از این گوشی هوشمند درز کرده است که آن ها را برای شما تشریح خواهیم کرد. عکس منتشر شده از این گوشی هوشمند قسمت جلویی صفحه نمایش را نشان می دهد که از مدل ناچ می باشد و امروزه این مدل از صفحه نمایش طرفداران زیادی دارد. با توجه به اطلاعات درز کرده سایز صفحه نمایش این گوشی 6.1 اینچ می باشد. کمپانی رم 4 گیگابایتی را برای این گوشی در نظر گرفته است و این گوشی هوشمند در دو مدل حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی در بازار های هدف عرضه خواهد شد.

اما نکته دیگری که با نگاه به عکس در می یابیم دوربین سلفی تک گانه است که در قسمت بالایی قاب مشاهده می شود. با اینکه آخرین سیستم عامل معرفی شده توسط گوگل اندروید 9.0 Pie می باشد اما این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 8.0 Oreo فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. اطلاعات منتشر شده بیان می کنند که قفل بیومتریک بکار گرفته شده در این گوشی هوشمند اسکنر اثر انگشت می باشد که به احتمال فراوان در قسمت پشتی قاب تعبیه شده است. این گوشی هوشمند از فناوری NFC پشتیبانی خواهد کرد و شماره مدل های آن LM-Q925S و LM-Q925L می باشد. در حال حاضر اطلاع دقیقی از تاریخ عرضه این گوشی هوشمند منتشر نشده است ولی به احتمال فراوان ال جی این گوشی را تا پایان سال 2018 میلادی معرفی کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-q9/
ads
ads