داغ ترین ها :
مشخصات گوشی اوپوو K10 و اوپوو K10 Pro 5G مشخص شد

مشخصات گوشی اوپوو K10 و اوپوو K10 Pro 5G مشخص شد

شرکت اوپو برنامه‌ای در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌کند که در آن سری گوشی های اوپو K10 معرفی می‌شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده فعلا دو گوشی به نام‌های Oppo K10 5G و Oppo K10 Pro 5G راهی بازار می‌شوند. در کنار این موضوع که با تاریخ معرفی این گوشی‌ها مواجه شدیم، مشخصات گوشی اوپو K10 و اوپو K10 Pro 5G هم در سایت رسمی اوپو قرار گرفته است.

 

لیست قیمت گوشی های Oppo را در سایت تکنولایف ببنید: خرید گوشی اوپو

 

مشخصات گوشی اوپو K10

گوشی اوپو K10 5G از صفحه نمایشی بهره می‌برد که روی آن ناچ حفره‌ای قرار گرفته است. همچنین مشخص شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۸۰۰۰ مکس مجهز شده و از سیستم خنک کننده مایع استفاده می‌کند. گوشی اوپو K10 5G در رنگ‌های آبی و مشکی راهی بازار می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:
گوشی اوپو A55s 5G معرفی شد

 

مشخصات گوشی اوپو K10 Pro 5G

این گوشی هم از صفحه نمایشی استفاده می‌کند که روی آن ناچ حفره‌ای دیده می‌شود. هنوز اطلاعاتی درباره وضوح تصویر و نرخ نوسازی آن مشخص نشده است. با این حال گفته شده که گوشی اوپو K10 Pro 5G با تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند.

در پشت گوشی اوپو K10 Pro 5G یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با OIS قرار گرفته است. دوربین اولتراواید این گوشی هم از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن هم یک حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو در نظر گرفته شده که فاصله کانونی آن ۴ سانتی‌متر است. برای دوربین سلفی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای این محصول استفاده شده است. این گوشی هم در رنگ‌های مشکی و آبی راهی بازار می‌شود.

گزارش‌های تایید نشده می‌گویند که گوشی Oppo K10 5G صفحه نمایشی ۶.۵۶ اینچی با وضوح Full HD + دارد که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته است. دوربین پشت این گوشی هم ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار آن یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. احتمالا این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود.

در ادامه این اطلاعات گفته شده که گوشی اوپو K10 Pro 5G هم صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی OLED با وضوح تصویر Full HD + دارد. هر دو گوشی در مدل‌هایی با ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند. در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه بیشتر با این گوشی‌ها آشنا می‌شویم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88%d9%88-k10-%d9%88-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88%d9%88-k10-pro-5g/
ads
ads