داغ ترین ها :
مشخصات نهایی گوشی می میکس 4 لو رفت

مشخصات نهایی گوشی می میکس 4 لو رفت

در حالی که چیزی به معرفی رسمی گوشی می میکس 4 باقی نمانده، امروز مشخصات گوشی می میکس 4 که فقط هم در چین معرفی می‌شود، فاش شد. اگر به فکر خرید گوشی افتاده‌اید، می‌توانید به این گوشی شیائومی که بسیار هیجان‌انگیز است، فکر کنید. شایعات می‌گویند که جدیدترین گوشی شیائومی از صفحه نمایشی AMOLED در اندازه ۶٫۶۷ اینچ بهره می‌برد. حتی مشخص شده که وضوخ تصویر این صفحه نمایش هم Full HD+ خواهد بود. در ادامه اطلاعات فاش شده از گوشی Mi Mix 4 به سخت‌افزار این گوش هم اشاره شده است. گوشی می میکس 4 به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸+ مجهز شده که تراشه‌ای قدرتمند به‌حساب می‌آید.

مدل نقره ای گوشی mi mix 4

تصویر لو رفته از مدل نقره‌ای رنگ گوشی mi mix 4 شیائومی

از دیگر ویژگی‌های این گوشی شیائومی می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. این باتری را می‌توان در حالت سیمی با توان ۱۲۰ وات شارژ کرد و در حالت بی‌سیم هم با توان ۸۰ وات شارژ می‌شود. حالا بد نیست به دوربین‌های این گوشی اشاره کنیم. دوربین اصلی می میکس 4 به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده و توانایی زوم ۱۰۰ ایکس را دارد.

شیائومی mi mix 4 سفید

تصویر لو رفته از مدل سفید گوشی mi mix 4

جدیدترین محصول شیائومی از گواهی IP68 بهره می‌برد که باعث شده برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. می میکس 4 فریمی فلزی با بدنه‌ای شیشه‌ای خواهد داشت. این گوشی از وای-فای ۶، بلوتوث ۵٫۲ و NFC برخوردار است از ۱۲ گیگابایت رم مدل LPDDR5 و یک ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 برای این گوشی استفاده شده است. در آخر هم باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی جدید شیائومی با اندروید ۱۱ و رابط کاربری  MIUI 12.5 راهی بازار خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%85%db%8c-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b3-4/
ads
ads