داغ ترین ها :
مشخصات سخت‌ افزاری گوشی گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

مشخصات سخت‌ افزاری گوشی گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

امروز حساب کاربری Ice Universe در توییتر به مشخصات گوشی S22 سامسونگ و مدل‌های مختلف آن اشاره کرد. همچنین به این موضوع اشاره کرد که ظاهر مدل‌های مختلف S22 کمی متفاوت‌تر از گلکسی S21 خواهد بود. در این اطلاعات مشخص شد که گلکسی S22 صفحه نمایشی در اندازه ۶٫۰۱ اینچ دارد و گوشی گلکسی S22 پلاس هم با صفحه نمایشی ۶٫۵۵ اینچی راهی بازار می‌شود. مدل گلکسی S22 اولترا هم صفحه نمایشی در اندازه ۶٫۸۱ اینچ خواهد داشت.

تمام مدل‌های گلکسی S22 از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. البته مشخص شده که گلکسی S22 اولترا تنها مدلی خواهد بود که وضوح تصویر آن به QHD+ می‌رسد و از پنل LTPO یا low-temperature polycrystalline oxide بهره می‌برد. این پنل اجازه می‌دهد که نرخ نوسازی صفحه نمایش به صورت کاملا داینامیک تغییر کند و همچنین در مصرف باتری هم تاثیر زیادی می‌گذارد.

 

برای خرید جدیدترین گوشی‌های‌ هوشمند سامسونگ، قیمت گوشی سامسونگ را از سایت تکنولایف دنبال کنید.

 

در شایعات منتشر شده به مشخصات دوربین تمام سری گلکسی S22 هم اشاره شده است. دو گوشی گلکسی S22 و گلکسی S22+ از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی در اندازه 1/1.55 اینچ بهره می‌برد. در کنار دوربین اصلی هم یک دوربین تله‌فوتو با حسگر ۱۲ مگاپیکسل قرار گرفته که توانایی سه برابر زوم اپتیکال را ارد.  در آخر هم یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسل روی این گوشی‌ها دیده می‌شود.

گلکسی S22 اولترا هم به دوربین اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل مجهز شه و در کنار آن سه دوربین دیده می‌شود که همه آن‌ها از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. این سه دوربین شامل دوربی تله‌فوتو با زوم ۳ برابر اپتیکال، دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال ۱۰ برابر و دوربین اولتراواید می‌شود.

حالا بد نیست به ظرفیت باتری اشاره کنیم. گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس به ترتیب باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند و گلکسی S22 اولترا هم از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. هنوز سرعت شارژ این باتری‌ها مشخص نشده است.

قبلا هم در خبری اعلام کرده بودیم که مدل‌های مختلف گلکسی اس 22 با چه تراشه ای راهی بازار می‌شوند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-s22-%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa/
ads
ads