داغ ترین ها :
مشخصات اصلی گلکسی A53 5G فاش شد

مشخصات اصلی گلکسی A53 5G فاش شد

گزارشی منتشر شده که علاوه بر عملکرد گوشی A53 5G سامسونگ در بنچمارک گیکبنچ، مشخصات A53 5G را نیز مشخص می‌سازد.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

انتظار می‌رود به‌زودی سامسونگ جدیدترین محصولات سری گلکسی A را معرفی و سپس با اندکی تاخیر زمانی به بازار عرضه کند. یکی از این محصولات نیز گوشی A53 5G نام دارد که گویا در بنچمارک گیکبنچ به چالش کشیده شده است.

در بنچمارک می‌توان مشاهده کرد که محصول جدید شرکت کره‌ای از شماره مدل SM-A536U برخوردار است؛ شماره مدلی که شباهت فراوان به شماره مدل A52 5G یعنی SM-A526U دارد. محصول جدید شرکت کره‌ای مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ خواهد بود و از ۶ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. البته انتظار می‌رود ظرفیت‌های رم دیگری نیز وجود داشته باشد، اما هنوز مشخص نشده‌اند.

مشخصات A53 5G

گیکبنچ A53 5G

در بخش مادربرد عبارت s5e8825 قرار گرفته که متعلق به تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ است. درواقع شرکت کره‌ای می‌خواهد در محصول میان‌رده‌ی خود از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ استفاده کند؛ تراشه‌ای که از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای استفاده می‌کند. پردازنده‌ی مدنظر از ۲ هسته با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۶ هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز برخوردار شده تا بتواند از پس نیاز کاربران برآید.

برای انجام امور گرافیکی نیز از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 استفاده شده است. چنین مشخصات سخت‌افزاری در تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰ نیز به چشم می‌خورد. متاسفانه اطلاعات بسیار کمی از محصول شرکت کره‌ای در اختیار داریم. با این حال، گفته می‌شود که گوشی A53 5G دارای صفحه‌نمایشی با پنل AMOLED خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد.

عکس گوشی A53 5G سفید

تصویر لو رفته از A53 5G

در پنل پشتی محصول جدید سامسونگ، ماژول چهارگانه‌ای قرار می‌گیرد که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است. انتظار می‌رود دوربین‌های دیگر از لنزهای اولتراواید، ماکرو و سنجش عمق برخوردار باشند؛ اما مشخصات دقیق این حسگرها هنوز در فضای مجازی قرار نگرفته است.

کاربران می‌توانند با استفاده از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از هدست یا هدفون‌های قدیمی خود استفاده کنند. در ماه مارس بود که سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G را معرفی کرد. حال انتظار می‌رود در بازه‌ی زمانی مشابه، شرکت کره‌ای حداقل نسخه‌ی 5G جانشین این گوشی هوشمند را رونمایی کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-a53-5g/
ads
ads