داغ ترین ها :
مشخصات مدل گلکسی S21 FE مخصوص عرضه در آمریکا فاش شد

مشخصات مدل گلکسی S21 FE مخصوص عرضه در آمریکا فاش شد

گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ، معمولاً قبل از معرفی و عرضه با کد رمز شناخته می‌شوند. این کد رمز نشان می‌دهد که هر گوشی برای کدام منطقه قرار است تولید شوند. به عنوان مثال تلفن‌هایی که حرف آخر کد رمز آن‌ها به «U» ختم می‌شوند برای عرضه در بازار ایالات متحده تولید می‌شوند. به تازگی در پایگاه داده‌ی گیگبنچ یک گوشی مشاهده شده که حرف آخر کد رمز آن حرف «U» است. بنابراین، احتمال داده می‌شود این کد رمز متعلق به تلفن همراه دیگری به غیر از گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن (Galaxy S21 Fan Edition) نباشد که قرار است به زودی معرفی شود. اگر قبل از موعد عرضه s21 fe قصد خرید گوشی سامسونگ دارید، می توانید از آخرین مدل های موجود در سایت تکنولایف دیدن کنید.

گوشی هوشمندی که در پایگاه داده گیگبنچ با نام مدل SM-G990U مشاهده شده، از مادربرد « lahaina» بهره می‌برد و به جز این که مشخص می‌کند این تلفن همراه از پردازنده‌ی پرچمدار و بالارده‌ی فعلی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد، مشخصات دیگری را افشاء نمی‌کند.

گلکسی S21 FE در گیکبنچ

متأسفانه، همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، نسخه‌ی SM-G990U که مورد آزمایش قرار گرفته است دارای رم ۶ گیگابایتی است. پیش از این یک نسخه مجهز به رم ۸ گیگابایتی نیز در گیگبنچ مشاهده شده بود که امید می‌رفت برای اولین بار نسخه‌ی گلکسی طرفداران (فن ادیشن) سامسونگ با رم ۸ گیگابایتی در ایالات متحده در دسترس قرار گیرد.

هرچند که این موضوع ممکن است به این معنی باشد که این بار هم این گوشی هوشمند برای بازار آمریکا در دو نسخه‌ با ۶ گیگابایت رم بعلاوه‌ی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی و نسخه‌ی برتر هم با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. البته این موضوع زمانی قابل باور است که یک نسخه از SM-G990U با رم ۸ گیگابایتی در گیگبنچ دیده شود یا این‌که سامسونگ قیمت آن را برای کاربران آمریکایی اطلاع دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-s21-fe-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7/
ads
ads