داغ ترین ها :
اوپو K10 5G با تراشه اصلی Dimensity 810 در هند معرفی شد

اوپو K10 5G با تراشه اصلی Dimensity 810 در هند معرفی شد

اوپو به تازگی از یک گوشی هوشمند میان‌رده در هند رونمایی کرده است. این گوشی جدید با نام K10 5G بوده و همان دستگاهی است که در ماه آوریل سال 2022 در کشور چین معرفی شد و تفاوت‌های زیادی با نوع هندی دارد. در این بخش قصد داریم نگاهی به مشخصات فنی جدیدترین گوشی اوپو داشته باشیم که در هندوستان معرفی شده است.

 

جهت مشاهده قیمت روز گوشی موبایل می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

طراحی اوپو K10 5G

کمپانی چینی گوشی‌های هوشمند روی ظاهر و طراحی دستگاه تاکید زیادی داشته است. ضخامت این دستگاه فقط 7.99 میلی متر بوده و در بخش عقب شاهد طراحی بدنه صاف با گوشه‌های منحنی خواهید بود. در بخش عقب دستگاه یک بافت فلزی بازتابنده وجود دارد و جالب است بدانید در برابر اثر انگشت و خراش‌های احتمالی مقاوم خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه را باید ماژول دوربین آن دانست که دو سنسور را درون خود جای داده است؛ البته این ماژول دوربین در گوشه سمت چپ قسمت بالای بخش عقب قرار دارد.

در بخش جلوی دستگاه شاهد طراحی ناچ قطره آب خواهید بود. این دستگاه مجهز به نمایشگر 6.56 اینچ ال سی دی بوده که می‌تواند وضوح اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز را ارائه کند. همچنین این نمایشگر می‌تواند 100 درصد sRGB، 100 درصد DCI-P3 و 96 درصد طیف رنگی NTSC را پوشش دهد. میزان روشنایی ایده‌آل نمایشگر معادل 480 نیت بوده و این در حالی است که حداکثر روشنایی آن هم 600 نیت عنوان شده است.

مشخصات فنی و دوربین

طراحی اوپو K10 5G - 2

این دستگاه قدرت خود را از پردازنده اصلی مدیاتک Dimensity 810 دریافت می‌کند که با حداکثر حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایت در دسترس قرار دارد. بد نیست بدانید امکان افزایش مجازی حافظه رم تا 5 گیگابایت دیگر وجود دارد. انرژی دستگاه از سوی یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و در کنار آن شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 وات هستیم. سایر ویژگی‌های این دستگاه را باید تاییدیه IPX4 که نشان‌دهنده مقاومت در برابر است به همراه اسپیکر دوگانه، حسگر اثر انگشت در بخش کناری و درگاه تایپ سی برای انتقال دیتا و شارژ دانست. فراموش نکنید که گوشی جدید اوپو مجهز به رابط کاربری ColorOS 12.1 بوده که مبتنی بر اندروید 12 است.

در بخش عقب دستگاه دوربین دوگانه قرار گرفته که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسل بوده و در کنار آن شاهد قرارگیری سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسل هستیم. همچنین این دستگاه مجهز به سنسور سلفی 8 مگاپیکسل بوده که برای ثبت تصاویر و برقراری تماس‌های ویدیویی مناسب خواهد بود. دوربین این دستگاه با حالت‌های مختلف تصویربرداری همانند حالت شب، پرتره، پانوراما و سایر موارد همراه است.

قیمت و زمان عرضه

گوشی هوشمند اوپو که به تازگی در هندوستان معرفی شده است، 25 خرداد ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین این گوشی با قیمت 225 دلار به فروش خواهد رسید و می‌توان از آن به عنوان یکی از گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار یاد کرد. شما می‌توانید برای خرید گوشی به سایت تکنولایف سر بزنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-k10-5g-%d8%a8%d8%a7-dimensity-810/
ads
ads