داغ ترین ها :
معرفی بهترین برنامه ها برای کسب درآمد

معرفی بهترین برنامه ها برای کسب درآمد

قطعا هیچ نیازی نیست به این موضوع اشاره کنیم که در جهان امروز پول نقشی بسیار مهم و اساسی ایفا می‌کند و همه‌ی ما می‌خواهیم حداقل درآمدی کافی برای گذران امور روزمره زندگی خود داشته باشیم. از طرفی در دنیای امروز کسب و کارهای آنلاین و کار به صورت دورکاری جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و شیوع ویروس کرونا هم بیش از پیش به این موضوع کمک کرد. با وجود امکان دورکاری برنامه‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق خود آن‌ها درآمد داشته باشید یا این که از طریق آن‌ها کار مورد نظر خود را پیدا کنید. در ادامه همراه تکنولایف باشید تا بهترین اپلیکیشن کسب درآمد ایرانی و همچنین بهترین برنامه ها برای کسب درآمد را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در خانه و به راحتی درآمد داشته باشید.

 

پیش از خرید گوشی از تنوع فوق العاده موبایل در سایت تکنولایف دیدن کنید.

 

بهترین اپلیکیشن برای کسب درامد

برنامه‌های ایرانی برای کسب درآمد

اگر به فکر پیدا کردن برنامه پول درآوردن با گوشی هستید، ما در این بخش تعدادی از برنامه‌های ایرانی مناسب این کار را به شما معرفی می‌کنیم.

تیکا

اگر معلم زبان‌های خارجی هستید و می‌خواهید از طریق تدریس آنلاین کسب درآمد کنید، پیشنهاد ما به شما برنامه کسب درامد تیکا است. تیکا یکی از بهترین اپلیکیشن کسب درآمد است؛ چرا که تنها با داشتن یک کامپیوتر یا گوشی، می‌توانید به تدریس آنلاین بپردازید.

سایت آموزش زبان تیکا

خوشبختانه تیکا بستر لازم برای تدریس زبان‌های مختلف را فراهم کرده است. برای شروع به کار در تیکا، کافی است یک پروفایل بسازید، در طی یک ویدیو خود را معرفی کنید و پروسه‌ی لازمه را طی کنید تا بتوانید در آن‌جا شروع به فعالیت کنید. همچنین، این خود شما هستید که مشخص می‌کنید هزینه کلاس‌های شما چقدر باشد. پس از آن، افرادی که تمایل داشته باشند با شما کلاس داشته باشند درخواست کلاس با شما را ثبت می‌کنند.

کسب درآمد از تیکا بسیار راحت است و بدون خروج از منزل و کار کردن با مراکز آموزش زبان، می‌توانید از داخل خانه کسب درآمد کنید. همچنین، می‌توانید به عنوان شغل دوم آن را حساب کنید.

کیودی (Q Day)

در این برنامه از شما سوال‌های عمومی و حتی تخصصی پرسیده می‌شود و شما بسته به میزان اطلاعات خود می‌توانید به این سوالات پاسخ دهید و به صورت روزانه درآمد کسب کنید. البته نکته‌ی قابل توجه این است که انتظار نداشته باشید که سوالات خیلی ساده باشند و باید حسابی خودتان را به چالش بکشید.

به طور کلی اما اگر اطلاعات عمومی خوبی دارید و از طرفی هم اهل بازی کردن هستید این برنامه می‌تواند به شما در کسب درآمد کمک کند، چرا که نه؟ با جواب دادن به سوال بازی کردن می‌توانید پول مناسبی دریافت کنید. البته میزان این پول هم به توانایی خودتان بستگی دارد.

شما می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

در ادامه به شما برنامه‌ای برای کار در خانه معرفی می‌کنیم که می‌توانید در آن حتی با سن کمتر از ۱۸ سال و داشتن یک لپ تاپ یا گوشی و بسته به مهارت خود در یکی از بخش‌های شروع به کار کنید و درآمد مناسبی هم به دست بیاورید.

 

 

کارنت

اگر ترجیح می‌دهید که به صورت دورکاری و در خانه کسب درآمد کنید و یا این که به دلیل شرایط موجود امکان کار در بیرون از خانه را ندارید کارنت می‌تواند به شما در دست یابی به این مهم کمک کند.

برای کار کردن از طریق این برنامه شما به یک دستگاه مانند گوشی یا تبلت یا لپ تاپ نیاز دارید که بتوانید با آن کار کنید. در ادامه تنها کافیست با پرداخت ۱۰ هزار تومان پول فرم استخدام را در این برنامه پر کنید.

پس از تأیید شدن، شما می‌توانید در یکی از بخش‌های موجود در این برنامه شروع به کار کنید و طبق گفته‌ی خود کارنت به صورت روزانه بین ۷۰ تا ۲۰۰ هزار تومان درآمد کسب کنید. البته این مقدار دریافتی مستقیما به حرفه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید و همچنین میزان فعالیت شما دارد.

پس اگر می‌خواهید در خانه شروع به فعالیت کنید و گوشی هوشمند هم دارید حتما نگاهی به این برنامه داشته باشید و شروع به کسب درآمد کنید. شما می‌توانید برنامه کارنت را از طریق کافه بازار برای گوشی اندرویدی خود دانلود و نصب کنید.

خرید تبلت

برنامه فیلو

اگر فکر می‌کنید در ساختن کلیپ‌های مختلف در ژانرهای متفاوتی مانند سرگرمی، آشپزی، آموزش و یا هر ژانر دیگری توانایی دارید پس چرا از طریق فیلو از این مهارت و ویدئوها کسب درآمد نکنید؟

فیلو به شما امکان می‌دهد تا ویدئوهای خود را در دسته بندی‌های مختلف قرار دهید و به همان نسبتی که ویدئوی شما مشاهده می‌شود و فیلو کسب درآمد می‌کند شما هم در این درآمد سهیم شوید.

شما در این برنامه می‌توانید سطح خود را ارتقاء دهید و به مرور درصد بیشتری پول دریافت کنید و به مرور هرچقدر که این برنامه مشهورتر شود قطعا درآمد شما هم افزایش پیدا خواهد کرد.

 

نحوه ثبت کارت در سامانه شاپرک که اینروزها در اجباری شده است:
هاب شاپرک چیست؟

 

برنامه‌های خارجی برای کسب درآمد

در این بخش به سراغ بهترین اپلیکیشن برای کسب درآمد می‌رویم و چند برنامه‌ی خارجی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند شما را در مسیر رسیدن به شغل مورد نظر خود و همچنین داشتن درآمد مستقیم یاری کنند.

لینکدین

یکی از بهترین برنامه‌های موجود در جهان که می‌توانید از طریق آن کار مورد نظر خود را پیدا کرده و با بهترین شرکت‌های موجود در جهان ارتباط برقرار کنید همین لینکدین است. لینکدین را می‌توانیم به نوعی شبیه به اینستاگرام اما برای کار به حساب بیاوریم و افراد بسته به توانایی‌هایی خود پروفایل شخصی تشکیل می‌دهند و سپس به برقراری ارتباط با دیگر افراد فعال در آن حوزه یا ارتباط گرفتن با شرکت‌های بزرگ اقدام می‌کنند.

شما در لینکدین سابقه‌ی تحصیلی و سابقه‌ی کاری خود را وارد می‌کنید و حتی خود لینکدین متناسب با شرایط شما به شما پیشنهادهای کاری می‌دهد تا راحت‌تر بتوانید با شرکت‌های مختلف ارتباط برقرار کنید.بهترین اپلیکیشن برای کسب درامد

اگر می‌خواهید از طریق لینکدین کار مورد نظر خود را پیدا کنید دو نکته‌ی اساسی را در ذهن داشته باشید. اول این که حتما اطلاعات خود را صحیح و کامل وارد کنید و دوم این که با افراد شبیه به حرفه‌ شما بیشتر ارتباط بگیرید تا شغل‌های مرتبط‌تری برای شما پیدا شود.

اگر لینکدین را به روی گوشی خود نصب ندارید همین حالا آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کرده و به تشکیل پروفایل اقدام کنید.

کوین پلی

احتمالا با بیت کوین آشنایی دارید و می‌دانید که این ارز دیجیتال در طی چند سال گذشته تا چه حد فراز و نشیب داشته و در نهایت در یک مدار صعودی رو به رشد بوده است. البته ما در اینجا خیلی کاری به بیت کوین نداریم و می‌خواهیم یادآور شویم که شما از طریق سایت کوین پلی می‌توانید در ازای انجام کارهای مختلف بخشی از بیت کوین دریافت کنید.

این کارها شامل بازی کردن، مشاهده‌ی تبلیغات مختلف، شرکت در نظر سنجی‌های متفاوت، نصب برنامه‌های گفته شده و خیلی از موارد دیگر است. شما پس از کسب مقداری بیت کوین می‌توانید آن را از طریق سایت CoinBase به پول تبدیل کنید.

پس اگر سایت کوین پلی برایتان جذاب به نظر می‌رسد حتما نگاهی به سایت مربوطه بیندازید و برنامه‌ی اندروید آن‌ها را هم از طریق گوگل پلی دریافت کنید.

 

 

اپلیکیشن Google Opinion Rewards

برخی برنامه‌های داخل گوگل پلی پولی هستند و برای استفاده از آن‌ها باید مبلغی را پرداخت کنیم. ما در این مواقع به سراغ سایت‌های ایرانی می‌رویم و برنامه را کرک شده دانلود و نصب می‌کنیم، چه کاری راحت‌تر از این؟

اما اگر به یک برنامه نیاز داشتیم و نتوانستیم نسخه کرک شده آن را در سایت‌های داخلی و خارجی پیدا کنیم باید چه کاری انجام دهیم؟ آیا باید واقعا آن برنامه را خریداری کنیم؟ بله باید هزینه‌ی مورد نظر گوگل پلی برای آن برنامه را پرداخت کنید. البته که راه دیگری هم وجود دارد و ما قصد داریم همین راه را به شما آموزش دهیم.

برنامه Google Opinion Rewards توسط خود گوگل توسعه داده شده و به شما کمک می‌کند تا به راحتی پول دریافت کنید و از این پول در جهت خرید برنامه‌های خود گوگل بهره ببرید. با نصب این برنامه شما به صورت هفتگی ۲۰ پرسشنامه دریافت می‌کنید که باید آن‌ها را پر کنید.

در نهایت گوگل بابت پر کردن این پرسشنامه‌ها به شما پول پرداخت می‌کند و این داده‌های دریافتی را در اختیار شرکت‌های مختلف می‌گذارد، به همین سادگی یک بازی برد برد برای هر دو طرف ایجاد می‌شود. پس اگر شما هم مجبور هستید برنامه‌ای را از گوگل پلی خریداری کنید به جای پرداخت پول از این طریق هزینه‌ی مورد نیاز را تأمین کنید.

شما می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دریافت و نصب کنید.

قیمت گوشی

برنامه میست پلی

دوست دارید که با گوشی تبلت اندرویدی خود بازی کنید و در عین حال از این بازی کردن پول در بیاورید؟ Mistplay می‌تواند در مسیر رسیدن به این مهم شما را یاری کند. در این برنامه بازی‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید شروع به بازی کردن آن‌ها کنید.

باید در نظر داشته باشید که بازی‌ها ضرایب مختلفی دارند و اگر می‌خواهید سریع‌تر پول به دست بیاورید باید به سراغ عناوینی با ضریب ۳ یا ۴ بروید. این برنامه همچنین مسابقاتی هفتگی را برگزار می‌کند که شما می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید و تا بیش از ۱۰۰ دلار برنده شوید.

شما در نهایت می‌توانید امتیازات دریافتی خود را به پول تبدیل کنید، البته که نه پول نقد و شما می‌توانید با این امتیازهای دریافت شده کارت هدیه Xbox، کارت هدیه خرید نینتندو، کارت هدیه آمازون و دیگر موارد را دریافت کنید که امکان فروش این موارد در بازار وجود دارد.

 

روش‌های دریافت موجودی حساب بانکی از طریق تلفن همراه:
موجودی گرفتن انلاین

 

سوالات متداول

چقدر می‌توان از طریق این برنامه‌ها پول به دست آورد؟ این مستقیما به توانایی‌های شما بستگی دارد و قطعا نمی‌توان عدد مشخصی برای آن عنوان نمود. به عنوان مثال اگر شما در کاری تخصصی حرفه‌ای باشید طبیعتا از طریق لینکدین می‌توانید کار پر درآمدتری پیدا کنید و یا مثلا اگر در بازی کردن توانایی بیشتری داشته باشید راحت‌تر می‌توانید از طریق برنامه‌های مشخص شده پول دریافت کنید.

این برنامه‌ها واقعی هستند و پول پرداخت می‌کنند؟ پاسخ مثبت است اما به عنوان یک راه حل برای مطمئن شدن از این موضوع می‌توانید نظرات کاربران دیگر از سرتاسر جهان را در مورد برنامه مورد نظر در گوگل پلی مطالعه کرده و سپس تصمیم بگیرید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

59 نظر

  1. نگین محمدی

    تازه میخوام نصب کنم

  2. خالالدین

    تازه نصب کردم

  3. ماجد پناهنده

    کسب درآمد

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85/
ads
ads