داغ ترین ها :
معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس تاف گیمینگ

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس تاف گیمینگ

اگر به دنبال لپ تاپی می‌گردید که عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد، لپ تاپ های ایسوس تاف گیمینگ گزینه مناسبی به حساب می‌آیند. این لپ تاپ ها نه تنها می‌توانند بازی‌های روز را روی بالاترین کیفیت اجرا کنند، بلکه از پس هر نوع فعالیت دیگری مانند ویرایش عکس و ویدئو و رندرهای 3D بر می‌آیند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس تاف گیمینگ بپردازیم. لپ تاپ های گیمینگ TUF یا The Ultimate Force که به آن تاف می‌گوییم، از جمله محبوب‌ترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار به حساب می‌آیند.

در معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس تاف گیمینگ به ویژگی‌های سخت افزاری و قیمت توجه کردیم. این محصولات دوست داشتنی ایسوس با توجه به سخت افزار با قیمت‌های متفاوتی در بازار پیدا می‌شوند. پس حتما در زمان خرید به سخت افزار آن دقت کنید تا بتوانید مدلی را خریداری کنید که به نیاز شما پاسخ می‌دهد. ما در ادامه به معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس تاف گیمینگ می‌پردازیم و امیدواریم که بتوانید مدل مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنید.

Asus TUF Gaming F15 FX506LH-US53

Asus TUF Gaming F15 FX506LH-US53

یکی از خوش قیمت‌ترین انواع لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم همین مدل Asus TUF Gaming F15 FX506LH-US53 به شمار می‌رود. البته دلیلی که باعث شده این محصول قیمت مناسب‌تری در مقایسه با مدل‌های دیگری سری تاف داشته باشد، سخت افزار آن است. روی این لپ‌تاپ از پردازنده Core i5 نسل ۱۰ استفاده شده است. پردازنده‌ای که ۴ هسته حقیقی و ۴ هسته مجازی دار و فرکانس آن هم بین ۲.۵ تا ۴.۵ گیگاهرتز خواهد بود. این محصول ایسوس با ۸ گیگابایت رم از نوع DDR4 راهی بازار شده، اما می‌توان میزان رم آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش داد. برای این لپ تاپ از حافظه SSD NVMe استفاده شده که ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت دارد. برای اینکه Asus TUF Gaming F15 FX506LH-US53 بتواند از پس اجرای بازی‌ها بر بیاید، از پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی‌ای که 4 گیگابایت رم دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS اشاره کنیم که وضوح تصویر آن به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌رسد. البته نرخ نوسازی صفحه نمایش به ۶۰ هرتز می‌رسد. از پورت‌های به کار رفته روی این لپ تاپ تاف می‌توانیم به پورت شبکه، وای-فای، درگاه کارت حافظه، پورت HDMI، بلوتوث، پورت USB 2، پورت USB 3 و پورت USB C اشاره کنیم. در آخر هم باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول در ابعاد ۳۵۹.۸ در ۲۵۶ در ۲۴.۹ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۲.۳ کیلوگرم می‌رسد.

 

خرید لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53

لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی مدل TUF Dash F15 FX517ZE-HN069

خرید لپ تاپ گیمینگ تاف ایسوس مدل TUF Dash F15 FX517ZE-HN069

یکی از مدل‌های قرار گرفته در لپ تاپ های سری tuf ایسوس، لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی مدل TUF Dash F15 FX517ZE-HN069 است. این لپ تاپ از مشخصات فنی مناسبی برخوردار شده که آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای گیمرها می‌کند. لپ تاپ ایسوس صفحه‌نمایش 15.6 اینچی از نوع WV دارد که رزولوشن Full HD را به کاربر ارائه می‌کند؛ همچنین نرخ تازه سازی 144 هرتز  و پوشش مات دارد. صفحه نمایش مات نور را به خود جذب نمی‌کند و دیدن محتوا و بازی کردن در این نوع صفحه نمایش راحت‌تر است. در بخش سخت افزار لپ تاپ شاهد پردازنده Core i7 اینتل مدل 12650H هستیم. این پردازنده یکی از قوی‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شود. پردازنده‌ای که 10 هسته حقیقی و 16 هسته مجازی دارد و فرکانس آن بین 2.3 گیگاهرتز تا 4.7 گیگاهرتز است. این لپ تاپ با 8 گیگابایت رم DDR5 عرضه می‌شود که قابل ارتقا است. برای اجرای راحت‌تر انوع بازی‌ها در کنار پردازنده قدرتمند به پردازنده گرافیکی خوب نیز نیازمندیم. دستگاه پردازنده گرافیکی GEFORCE RTX 3050TI دارد که 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد. لپ تاپ گیمینگ تاف ایسوس 512 گیگابایت حافظه SSD دارد و با استفاده از این نوع حافظه سرعت عملکرد خوبی را دریافت خواهید کرد. از پورت‌های قرار گرفته در این لپ تاپ می‌توان درگاه USB Type-A، درگاه USB Type-C، جک هدفون، پورت LAN و درگاه HDMI را نام برد. باتری 4 سلولی با توان 76 وات ساعت برای تامین انرژی مورد نیاز لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ درون آن قرار گرفته است.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی مدل TUF Dash F15 FX517ZE-HN069

 

آموزش کل نرم افزار تنظیمات لپ تاپ گیمینگ:
بهترین تنظیمات armoury crate

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PE-AB73

خرید و قیمت لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PE-AB73

لپ تاپ‌های سری Tuf ایسوس توانسته‌اند در بین گیمرها به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. علت این محبوبیت کیفیت و مشخصات فنی قدرتمند این سری است. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PE-AB73 پردازنده Core i7 اینتل با مدل پردازنده ۱۱۳۷۰H دارد. برای این پردازنده 12 مگابایت کش در نظر گرفته شده که دارای محدوده سرعت 3.0 تا 4.8 گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده قدرتمند، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX ۳۰۵۰TI GDDR۶ قرار دارد که حافظه 4 گیگابایتی نیز آن را همراهی می‌کند. لپ تاپ گیمینگ ایسوس 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌‎سازی از نوع SSD دارد که قابل ارتقا است. مجموع این مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ایسوس را تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس tuf می‌کند. این دستگاه از صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز استفاده می‌کند که پوشش مات دارد. درگاه USB Type-A، درگاه HDMI، درگاه USB Type-C، کارت‌خوان و درگاه LAN را می‌توان از پورت‌های قرار گرفته در این لپ تاپ نام برد. باتری این لپ تاپ 4 سلولی با ظرفیت 76 وات ساعت است که 2 الی 4 ساعت شارژدهی را دوام می‌آورد.

 

قیمت لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PE-AB73

 

لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FA707RE – HX040W

لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FA707RE - HX040W

گیمرها خیلی به برند لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس علاقه نشان داده‌اند و به همین دلیل ایسوس هم لپ‌تاپ‌های مختلفی از این برند راهی بازار کرده تا بتواند به نیاز اکثر گیمرها پاسخ دهد. لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FA707RE – HX040W یکی از باکیفیت‌ترین لپ تاپ های سری tuf ایسوس به شمار می‌رود.

این لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ از صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی با وضوح تصویر Full HD استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز است. صفحه نمایشی مات برای این محصول در نظر گرفته شده که نور را انعکاس نمی‌دهد و چشم‌ها را خسته نمی‌کند.

برای این لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس از پردازنده AMD Ryzen 7 مدل 6800H استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۲٫۴۳ تا ۴٫۷ گیگاهرتز قرار گرفته است. پردازنده‌ای که ۲۰ هسته و ۱۶ ترد دارد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به ۱۶ گیگابایت رم اشاره کنیم که البته می‌توان آن را تا ۳۲ گیگابایت رم ارتقا داد.

این لپ تاپ گیمینگ ایسوسtuf از پردازنده گرافیکی RTX 3050Ti هم استفاده می‌کند. ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD از نوع M.2 PCIe NVMe هم برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است.

 

چگونگی نگهداری صحیح از باتری لپ تاپ را در مطلب زیر بخوانید:

 

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX517ZR I7 16G 512G SSD

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX517ZR I7 16G 512G SSD

یکی دیگر از لپ تاپ های سری tuf ایسوس که قدرت بالایی هم دارد، لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX517ZR I7 16G 512G SSD به حساب می‌آید. این محصول از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند و نرخ نوسازی آن هم ۱۴۴ هرتز است.

برای این لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس از پردازنده Core i7 نسل ۱۲ مدل 12650H استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۲٫۳ تا ۴٫۷ گیگاهرتز قرار گرفته است. این پردازنده ۲۴ مگابایت کش دارد و از ۱۰ هسته و ۱۶ ترد برخوردار است.

 

این لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ از ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد، اما می‌توانید میزان رم آن را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا دهید. این محصول ایسوس از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD استفاده می‌کند.

 

قیمت لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس TUF Gaming FX517ZR I7 16G 512G SSD 

 

با در نظر گرفتن تمام سری های لپ تاپ Asus بهترین کدام است؟
بهترین لپ تاپ های ایسوس

 

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF FX506HCB-HN1138W

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF FX506HCB-HN1138W

اگر به دنبال یکی از لپ تاپ های سری tuf ایسوس می‌گردید که قیمت مناسب‌تری در مقایسه با دیگر مدل‌های این برند داشته باشد، لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF FX506HCB-HN1138W انتخاب مناسبی به شمار می‌رود و قیمت آن باعث شده که ارزش خرید بالایی هم پیدا کند. این لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD استفاه می‌کند که نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز است و می‌تواند بازی‌های جدید را با نرخ فریم بالایی به نمایش در بیاورد.

این لپ تاپ تاف گیمینگ ایسوس از پردازنده Core i5 نسل ۱۱ مدل 11400H استفاده می‌کند که محدوده فرکانس آن بین ۲٫۷ تا ۴٫۵ گیگاهرتز قرار می‌گیرد. این پردازنده اینتل ۱۲ مگابایت کش دارد و سرعت خوبی را برای سیستم فراهم کرده است.

این لپ‌تاپ را می‌توانید با ۸ گیگابایت رم تهیه کنید، اما این امکان وجود دارد که بتوانید میزان رم آن‌ را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF FX506HCB-HN1138W می‌توانیم به پردازنده گرافیکی RTX 3050 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD اشاره کنیم.

 

 

با یک بودجه 25 میلیون تومانی، بهترین انتخاب کدام است؟
لپ تاپ تا 25 میلیون

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FA507RE-A15

قیمت و مشخصات لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FA507RE-A15

یکی دیگر از گزینه‌ها در لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ سراغ مدل لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FA507RE-A15 رفته‌ایم. این لپ تاپ صفحه‌نمایش 15.6 اینچی از نوع wv دارد که کیفیت Full HD را ارئه می‌دهد. این صفحه نمایش در پخش و نمایش جزئیات کیفیت بالا و قابل قبولی دارد. در بخش سخت افزاری این لپ تاپ شاهد پردازنده Ryzen 7 با مدل 6800H هستیم. این پردازنده از قدرت بالایی برخوردار شده که توانایی اجرای بازی‌ها را بدون احساس لگ و کندی دارد. در کنار پردازنده قدرتمند آن پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 3050Ti قرار گرفته که به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌ها را با کیفیت مطلوبی اجرا کنید؛ همچنین برای این پردازنده گرافیکی 4 گیگابایت حافظه در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی این دستگاه 512 گیگابایت از نوع SSD است که سرعت اجرای برنامه‌ها را تضمین می‌کند. درگاه USB Type-A، درگاه USB Type-C روی دستگاه قرار گرفته تا به راحتی بتوانید کیبورد، موس و سایر وسایل جانبی را به آن وصل کنید. لپ تاپ گیمینگ ایسوس انرژی مورد نیازش را از باتری 4 سلولی 56 وات ساعتی می‌گیرد.

 

قیمت لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FA507RE-A15

 

مانیتور مخصوص بازی چی بخریم؟
بهترین مانیتور گیمینگ

 

سوالات متداول:

بهترین لپ تاپ های ایسوس تاف گیمینگ کدام است؟ بهترین مدل را می‌توانیم مدلی بنمامیم که از سخت افزار بسیار قدرتمندی استفاده می‌کند. در بین مدل‌های موجود می‌توانیم به Asus TUF Gaming F17 FX706HE اشاره کنیم.

لپ تاپ‌های تاف گیمینگ ایسوس در چه اندازه‌هایی راهی بازار شده‌اند؟ این لپ تاپ ها را می‌توان در اندازه ۱۵ و ۱۷ اینچ خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3-%d8%aa%d8%a7%d9%81/
ads
ads