داغ ترین ها :
ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 2 با طول عمر باتری 45 روز معرفی شد

ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 2 با طول عمر باتری 45 روز معرفی شد

بر اساس اخبار منتشر شده، Huami که در حال حاضر با نام Zepp Health هم شناخته می‌شود از ساعت هوشمند جدید خود، یعنی آمازفیت T-Rex 2 در چین رونمایی کرد. در حقیقت باید T-Rex 2 را باید جانشین آمازفیت T-Rex دانست که در سال 2020 عرضه شد. این ساعت هوشمند با قیمت 225 دلار در دسترس قرار گرفته است.

 

تکنولایف انواع برندهای اسمارت واچ را به فروش می‌رساند: قیمت ساعت هوشمند

 

اینطور که پیداست، ساعت هوشمند جدید آمازفیت T-Rex 2 طراحی خشن و شیک مدل قبل خود را حفظ کرده است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 1.39 اینچ آمولد بوده که محتوای نمایشگر آن در نور شدید محیط بیرون هم به وضوح مشخص است. وزن این اسمارت واچ با حساب کردن وزن بند، معادل 66.5 گرم بوده و از 15 تاییدیه نظامی برخوردار است.

ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 2

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این ساعت هوشمند را می‌توان مقاومت در دمای منفی 30 درجه سانتی گراد دانست؛ شما می‌توانید در دمای ذکرشده هم از ساعت به خوبی استفاده کنید. همچنین با سطح مقاومت در برابر آب تا 100 متر، موقعیت‌یابی دقیق با فرکانس دوگانه پنج ستاره، مسیر و ناوبری و سایر عملکردها می‌توانند در اختیار کاربران داشته باشند. آمازفیت T-Rex 2 دارای چهار کلید فلزی برجسته از جنس استیل بوده که زیبایی بسیار زیادی دارد. کاربران می‌توانند به سرعت موقعیت عملیاتی را در محیط بیرون پیدا کنند.

این بند از مواد سیلیکونی آنتی باکتریال ساخته شده که می‌تواند به صورت موثر احتمال آلرژی را کاهش دهد. همچنین این گجت پوشیدنی با پوست بسیار سازگار بوده و راحتی را به کاربران هدیه می‌کند. طراحی داخلی به گونه‌ای است که در برابر عرق کردن پوست هم مقاومت و دوام بالا از خود نشان خواهد داد.

ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 2

باتری ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 2 با یک فرایند خاص همراه بوده و نه تنها می‌تواند در دمای بسیار پایین ذخیره شود، بلکه توانایی عملکرد در دمای منفی 30 درجه را خواهد داشت. عملکردهای اصلی این ساعت هوشمند را باید زمان، قطب‌نما، ارتفاع سنج، فشارسنج و پشتیبانی از حالت‌های ورزشی گوناگون دانست که می‌توانند به صورت معمول روشن شوند و دقت آن‌ها در موقعیت‌یابی هم تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 2

این ساعت هوشمند از پنج سیستم موقعیت یابی ماهواره‌ای جهانی شامل GPS، Beidou، GLONASS، Galileo و QZSS پشتیبانی می‌کند. سرعت موقعیت‌یابی این گجت پوشیدنی بسیار بالا و دقیق بوده که قابل ستایش است. همچنین در کنار باند فرکانسی L1 از باند فرکانسی L5 هم استفاده شده که می‌تواند خطاهای احتمالی را تا حد زیادی کاهش دهد و تداخل محیط خارجی روی موقعیت ساعت را بهبود ببخشد.

رنگ های ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 2

این اسمارت واچ آمازفیت بیشتر از 150 حالت ورزشی همانند کوهنوردی، اسکی، ماهیگیری و سایر موارد را پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه انرژی خود را از باتری 500 میلی آمپر ساعتی دریافت می‌کند که در صورت استفاده معمولی تا 24 روز ماندگاری شارژ خواهد داشت. عمر باتری در حالت اولیه تا 45 روز بوده و در صورتی که بسیار زیاد استفاده کنید هم تا 10 روز افزایش خواهد یافت. ساعت هوشمند آمازفیت در چهار رنگ عرضه می‌شود و به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. ما انتظار داریم که این شرکت از ساعت هوشمند جدید خود در بازارهای جهانی هم رونمایی کند.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
کولر گازی شیائومی Giant Power Saving Pro 1.5HP با دمای منفی 32

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. رضا

    سلام تفاوت این با t rex pro چیه
    قابلیت تعویض بند داره
    از زبان فارسی پشتیبانی میکنه
    حافظه داخلی ورامش چنده

  2. هژیر

    سلام
    این مدل چند ماهه حتی تو کشورهای همسایه به فروش میره چرا وارد ایران نمیشه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به هژیر

      سلام وقت بخیر واردات محصولات چالش های خاص خودش رو داره احتمالا وارد میشه یه مدت دیگه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%81%db%8c%d8%aa-t-rex-2/
ads
ads