داغ ترین ها :
وان پلاس Ace Racing Edition با پردازنده Dimensity 8100-Max معرفی شد

وان پلاس Ace Racing Edition با پردازنده Dimensity 8100-Max معرفی شد

بعد از عرضه گوشی وان پلاس Ace در ماه گذشته شاهد معرفی مدل جدید وان پلاس Ace Racing Edition هستیم که برای بازار هدف موردنظر کمپانی تولید شده است. ما قصد داریم نگاهی به جدیدترین گوشی هوشمند وان پلاس داشته باشیم؛ با ما همراه باشید.

 

تنوع برند را در گوشی های هوشمند تکنولایف ببنید: لیست قیمت گوشی

 

طراحی و صفحه نمایش وان پلاس Ace Racing Edition

وان پلاس Ace Racing Edition

وان پلاس Ace Racing Edition شباهت زیادی به وان پلاس 10 پرو دارد و این مورد را می‌توان از ماژول مربع شکل دوربین بخش عقب آن که میزبان سه سنسور دوربین است به راحتی متوجه شد. این دستگاه دارای لبه‌های خمیده بوده و میزبان کلید تنظیم صدا در سمت چپ بوده و این در حالی است که کلید پاور در سمت راست قرار گرفته است. ابعاد این دستگاه معادل 164.3 × 75.8 × 8.7 میلی‌متر بوده و وزن آن معادل 205 گرم است.

وان پلاس Ace Racing Edition

در بخش جلوی دستگاه شاهد صفحه نمایش 6.59 اینچ ال سی دی با وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن 1080×2412 پیکسل خواهید بود. همچنین این دستگاه از نرخ تازه‌سازی 30، 48، 50، 60 و 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. البته نباید از پوشش 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 هم غافل شویم. نمایشگر این دستگاه دارای حاشیه‌های قابل توجه بوده که در اطراف آن قرار گرفته‌اند. شما در گوشه سمت چپ قسمت بالا شاهد یک حفره روی نمایشگر خواهید بود که محل قرارگیری سنسور سلفی است. همچنین این دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر بوده که نقش زیادی در افزایش ضریب ایمنی خواهد داشت.

 

آموزش تصویری حذف اکانت واتساپ و ریستور آن:
دیلیت اکانت واتساپ

 

مشخصات فنی

مشخصات وان پلاس Ace Racing Edition

این دستگاه مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 8100- Max بوده که در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 قرار گرفته است. همچنین این دستگاه با حداکثر حافظه رم 12 گیگابایت LPDDR5 و حداکثر حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است. منبع تغذیه دستگاه یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعت بوده که با فناوری شارژ سریع SUPERVOOC 67 وات همراه شده است. وان پلاس مدعی است که دستگاه در مدت زمان 29 دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد.

وان پلاس Ace Racing Edition

در زمینه نرم افزار می‌توان گفت این دستگاه مجهز به رابط کاربری ColorOS 12.1 بوده که مبتنی بر اندروید 12 است. همچنین دارای فناوری فریم پایدار GPA بوده که به حفظ نرخ فریم ثابت و جلوگیری از بروز مشکل و لگ در بازی‌های سنگین کمک می‌کند.

وان پلاس Ace Racing Edition

وان پلاس مدعی است که بازی PUBG نرخ فریم ثابت برابر با 89.5 فریم در ثانیه دارد که برای اجرا در مدت زمان یک ساعت با هیچگونه کاهش مواجه نخواهد شد و تواسنت تاییدیه Peace Elite Professional League را دریافت کند. همچنین Genshin Impact در رزولوشن 810p نرخ پایدار 49.3 را ارائه می‌کند. وجود یک سیستم خنک‌کننده 8 لایه با یک محفظه بخار خنک‌کننده مایع در مساحت بزرگ همراه با مواد رسانای حرارتی الماس و گرافیت با چگالی بالا و کنترل دما از دیگر مزایای گوشی جدید وان پلاس به حساب می‌آید.

کیبورد مخصوص وان پلاس Ace Racing Edition

این دستگاه مجهز به یک موتور خطی بزرگ محور X بوده و با جلوه‌های ویژه بازی O-Haptic Vibration عرضه می‌شود. این دستگاه با یک صفحه کلید Razer عرضه می‌شود که دارای تنظیم لمسی خاص بوده و باعث می‌شود آن‌ها در مقایسه با سایر صفحه کلیدهای مجازی اندروید متمایز شوند. همچنین این دستگاه دارای بلندگوهای دوگانه استریو قدرتمند بوده که صدایی باکیفیت و بیس قدرتمند را ارائه می‌دهند.

 

 

دوربین وان پلاس ایس ریسینگ ادیتشن

وان پلاس Ace Racing Edition - 7

گوشی جدید وان پلاس مجهز به تنظیمات دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل است. همچنین در کنار سنسور اصلی شاهد یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل و یک سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو خواهید بود. بد نیست بدانید که این دستگاه در بخش جلو مجهز به سنسور سلفی 16 مگاپیکسل بوده که برای ثبت تصاویر و برقراری تماس‌های ویدیویی مناسب خواهد بود.

قیمت، رنگ و زمان عرضه وان پلاس Ace Racing Edition

گوشی وان پلاس Ace Racing Edition در سه مدل مختلف با قیمت‌های گوناگون عرضه خواهد شد:

  • 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی؛ 297 دلار
  • 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی؛ 326 دلار
  • 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی؛ 371 دلار

وان پلاس برای خریدارانی که این دستگاه را پیش‌خرید کرده‌اند، تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته است. قیمت‌های پیش‌فروش برای مدل‌های ذکرشده با تخفیف به ترتیب معادل 282، 297 و 356 دلار است. این محصول در دو رنگ خاکستری (Athletics Gray) و آبی (LightSpeed Blue) در دسترس قرار دارد و از تاریخ 10 خرداد در چین به فروش می‌رسد.

 

 

یک آموزش کاربردی:
باز كردن فايل زيپ در تلگرام

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. عرفان موسوی

    سلام لطفا تورو خدا این گوشی رو موجود کنید فوق العادست بیاد تو ایران میترکه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به عرفان موسوی

      سلام وقت بخیر برای موجودی محصولات همه صفحه مربوط در سایت رو چک کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-ace-racing-edition/
ads
ads