داغ ترین ها :
ساعت هوشمند آمازفیت Bip 3 با نمایشگر 1.69 اینچ معرفی شد

ساعت هوشمند آمازفیت Bip 3 با نمایشگر 1.69 اینچ معرفی شد

آمازفیت در حال آماده شدن برای راه‌اندازی یک ساعت هوشمند جدید با نام آمازفیت Bip 3 است. این ساعت هوشمند جدید قرار است در ماه ژوئن عرضه شود، اما در گذشته شاهد ظاهر شدن آن در برزیل بودیم. اینطور که پیداست، این ساعت هوشمند جدید آمازفیت مجهز به صفحه نمایش بزرگ 1.69 اینچ HD TFT بوده که در یک بدنه فلزی مستطیل شکل قرار گرفته است. همچنین تراکم پیکسلی 237ppi در کنار محافظ شیشه 2.5 بعدی توانسته شرایط ایده‌آل و خوبی را برای کاربران و خریداران رقم بزند.

 

اسمارت واچ با قیمت عالی و کیفیت بالا از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند

 

این اسمارت واچ حسگرهای زیادی را برای ردیابی سلامتی همانند سنسور PPG دارد که می‌تواند ردیابی ضربان قلب را انجام دهد. البته نباید از وجود سنسورهایی همانند بررسی سطح اکسیژن خون (SpO2) و سایر قابلیت‌ها غافل شویم. به عنوان مثال، قابلیت‌هایی همانند نظارت بر خواب، ردیابی استرس، ردیابی عادت ماهانه زنان و سایر موارد را باید به عنوان بهترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند جدید آمازفیت دانست که تاثیر زیادی در بررسی و نظارت روی سلامت افراد خواهد داشت. ساعت هوشمند آمازفیت دارای بیشتر از 60 حالت ورزشی بوده و به لطف وجود یک سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای دوگانه (GPS و GLONASS) می‌تواند ردیابی دقیق مسیرهای پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری را به کاربران ارائه کند.

آمازفیت Bip 3

ساعت هوشمند آمازفیت دارای بیشتر از 50 صفحه ساعت بوده که استفاده از هر کدام می‌تواند زیبایی خاص و منحصر به فرد را به کاربران هدیه کند. این ساعت هوشمند با تمام عملکردهای معمول همانند نمایش اعلان‌ها، هشدار تماس، کنترل رسانه، کنترل دوربین و سایر موارد می‌تواند خدمات‌دهی مناسب و خوبی را به کاربران داشته باشد. این کمپانی مدعی است که باتری 280 میلی آمپر ساعتی این گجت پوشیدنی می‌تواند با استفاده معمولی، ماندگاری دو هفته‌ای را به کاربران هدیه کند. بد نیست بدانید ساعت هوشمند آمازفیت Bip 3 می‌تواند در فشار 5ATM دوام بیاورد و ابعاد آن هم 44.2 × 36.6 × 7.6 میلی متر است؛ در حقیقت این ساعت ضدآب بوده و کاربران می‌توانند از آن در شرایط مختلف استفاده کنند. بد نیست بدانید این اسمارت واچ در رنگ‌های مشکی، صورتی و آبی موجود بوده و با قیمت 58 دلار عرضه خواهد شد.

 

 

چطور به عنوان ادمین یک گروه واتساپ را ببندیم؟
بستن گروه در واتساپ

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%81%db%8c%d8%aa-bip-3/
ads
ads