داغ ترین ها :
شیائومی POCO F4 GT با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی شد

شیائومی POCO F4 GT با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی شد

گوشی جدید شیائومی Poco F4 GT معرفی شد و مجهز به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 بوده و با فناوری شارژ سریع 120 وات همراه است. فروشگاه تکنولایف همواره بهترین گوشی های پوکو را برای شما عزیزان موجود می‌کند.

این چیپست قدرتمند با فناوری LiqiudCool 3.0 کنترل می‌شود که از دو محفظه بخار برای خنک کردن دستگاه استفاده خواهد کرد. برای مقایسه می‌توان گفت گوشی پوکو F4 GT از نسخه اول فناوری ذکرشده استفاده می‌کند. همچنین محفظه‌ها 170 درصد بزرگ‌تر از اتاقک‌های موجود در F3 GT هستند.

شیائومی POCO F4 GT

این دستگاه قصد دارد قدرت خود را به رخ بکشد و پردازنده گرافیکی Adeno 730 می‌تواند عملکردی معادل 50 درصد بیشتر از نسل قبل را روی صفحه نمایش آمولد 6.67 اینچ دستگاه رقم بزند. به خاطر داشته باشید که نمایشگر این دستگاه از یک میلیارد رنگ پشتیبانی کرده و نرخ تازه‌سازی آن معادل 120 هرتز بوده و کاهش نور PWM با فرکانس بالا است.  کیفیت صفحه نمایش توسط DisplayMate تایید شد که پس از تنظیم یا مطابقت با 15 رکورد عملکرد نمایشگر، موفق شد امتیاز A+ را کسب کند.

این نمایشگر دارای نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتز بوده که در مقایسه با 360 هرتز گوشی F3 با پیشرفت همراه است، اما با F3 GT مطابقت دارد. این مدل همانند مدل قبل GT مخصوص گیم است، بنابراین شاهد کنترل‌های اضافی روی آن با حالت طراحی خاص و منحصر به فرد خواهید بود. این دستگاه در بیشتر از 100 بازی محبوب مورد بررسی قرار گرفته و عملکرد فوق‌العاده‌ای را رقم زده است.

پوکو F4 Gt

گوشی شیائومی پوکو F4 GT مجهز به قدرتمندترین فناوری شارژ سریع (120 وات) در میان گوشی‌های پوکو است. باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه می‌تواند به لطف شارژ سیرع 120 وات در مدت زمان 17 دقیقه تکمیل شود.

گوشی پوکو F4 جی تی

البته شما می‌توانید هنگام بازی هم دستگاه را به شارژر متصل کنید، اما داغ شدن باتری و افزایش زمان شارژ مجدد به 27 دقیقه را تجربه خواهید کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه را می‌توان مجهز بودن به یک کابل شارژ تایپ سی زاویه‌دار بوده که هنگام نگه داشتن دستگاه به صورت افقی می‌تواند کار کردن با آن را برای کاربران و علاقه‌مندان به دنیای گیم ساده‌تر کند.

دوربین پوکو F4 Gt

گوشی پوکو F4 GT مجهز به دو سنسور سونی است. دوربین موجود در بخش عقب یک IMX686 بوده که یک سنسور 64 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.9 همراه است. همچنین در این بخش شاهد یک سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید خواهید بود که زاویه 120 درجه را پوشش خواهد داد و گشودگی دیافراگم آن هم معادل f/2.2 است. همچنین یک سنسور سوم ماکرو 2 مگاپیکسل هم تعبیه شده است.

 

خرید گوشی Poco F4 GT با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

در بخش جلوی دستگاه هم شاهد قرارگیری سنسور 20 مگاپیکسل IMX596 سونی درون یک حفره خواهید بود. در بخش عقب شاهد یک نور پس‌زمینه RGB خواهید بود که برای اعلان‌ها، شارژ باتری یا هنگام بازی می‌تواند زیبایی دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهد.

پوکو F4 جی تی

برند پوکو در حال ارائه خدمات پس از فروش ممتاز به کاربران F4 GT بوده و اینطور که پیداست، تعمیر رایگان نمایشگر را در شش ماه نخست مالکیت به صورت رایگان ارائه خواهد کرد. این دستگاه از تاریخ 8 اردیبهشت در فروشگاه‌های آنلاین برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. این دستگاه با رنگ‌های مشکی (Stealth Black)، نقره‌ای (Knight Silver) و زرد (Cyber Yellow) عرضه خواهد شد.

شیائومی POCO F4 GT - 13

این دستگاه در دو مدل گوناگون و بر اساس تفاوت در حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی تولید شده است. یکی از مدل‌ها با 8/128 و دیگری با 12/256 گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس قرار دارند. در هر دو مدل شاهد حافظه رم LPDDR5 و UFS 3.1 خواهید بود.

پوکو F4 GT

توجه داشته باشید که در هفته نخست فروش، قیمت اولیه به ترتیب 500 و 600 یورو تعیین شده است. همچنین این دستگاه همراه با 2 ماه اکانت رایگان یوتیوب در دسترس قرار خواهد گرفت. فراموش نکنید که گوشی شیائومی POCO F4 GT را باید نسخه بین‌المللی ردمی K50 Gaming به حساب آورد.

 

قیمت گوشی پوکو F4 Gt با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-poco-f4-gt/
ads
ads