داغ ترین ها :
لپ تاپ HP Pavilion x360 14 با پشتیبانی از شبکه 5G عرضه می‌شود

لپ تاپ HP Pavilion x360 14 با پشتیبانی از شبکه 5G عرضه می‌شود

جدیدترین لپ تاپ مجهز به شبکه وای فای شرکت HP را باید مدل Pavilion x360 14 معرفی کرد. در حقیقت این لپ تاپ یک پیشنهاد اقتصادی از HP بوده و قیمت آن برای مدل پایه معادل 599 دلار است. بر اساس اعلام رسمی HP، لپ تاپ‌های HP Pavilion x360 14 تابستان سال جاری برای خرید در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

 

تمام لپ تاپ های Hp موجود در فروشگاه تکنولایف را بررسی کنید: قیمت لپ تاپ اچ پی

 

Pavilion x360 14

قابلیت 5G در لپ تاپ جدید اچ پی در برخی مدل‌ها از طریق راه‌حل 5000 اینتل وجود دارد. بد نیست بدانید که مدل مجهز به شبکه 5G با قیمت بیشتری در مقایسه با مدل استاندارد در دسترس قرار خواهد گرفت، اما هنوز قیمت رسمی محصولات اعلام نشده است. فراموش نکنید که این لپ تاپ جدید اچ پی دارای شاتر دوربین دستی است. این نخستین لپ تاپ مصرف‌کننده اچ پی خواهد بود که از قابلیت‌های ذکرشده بهره‌مند است. بر اساس اطلاعات منتشرشده می‌توان گفت این دستگاه دارای آخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core U-Series بوده و سنسور 5 مگاپیکسل آن دارای فناوری کاهش نویز و تشخیص حضور مبتنی بر هوش مصنوعی است. در حقیقت فناوری هوش مصنوعی می‌تواند به صورت خودکار لپ تاپ شما را هنگامی که از آن دور می‌شوید، قفل کند.

Pavilion x360 14

بد نیست بدانید که این کمپانی قصد دارد یک مدل Pavilion Plus 14 را ارائه کند که باید آن را به عنوان باریک‌ترین مدل Pavilion دانست. در حقیقت این مدل فقط 0.65 اینچ ضخامت دارد و با قیمت 799 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. جدیدترین مدل‌های HP Pavilion پیشرفت‌های قابل توجهی را نسبت به نسل‌های قبل خود ارائه خواهند کرد. پردازنده‌های اینتل بروزرسانی شده و سایر قابلیت‌ها در کنار قیمت مقرون به صرفه می‌توانند عوامل مهمی در زمینه بازاریابی و کسب نتیجه موفق در فروش به حساب آیند.

در نهایت لپ تاپ HP Pavilion x360 14 از اتصال شبکه 5G پشتیبانی کرده که به علت مقرون به صرفه بودن، انتظار می‌رود فرایند بازار را تغییر دهد. بد نیست بدانید قیمت لپ تاپ‌ پشتیبانی‌کننده از شبکه 5G در بازار معادل 1000 دلار یا بیشتر از آن است.

 

در مورد Hp بیشتر بدانید:
لپ تاپ hp ساخت کدام کشور است؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-hp-pavilion-x360-14-%d8%a8%d8%a7-5g/
ads
ads