داغ ترین ها :
مایکروسافت Surface Laptop Go 2 به صورت رسمی معرفی شد

مایکروسافت Surface Laptop Go 2 به صورت رسمی معرفی شد

مایکروسافت به صورت رسمی از لپ تاپ جدید خود با نام Microsoft Surface Laptop Go 2 رونمایی کرد. همانطور که از نام آن مشخص است، یک نسخه تازه‌سازی شده از مدل اصلی بوده که در چند سال گذشته عرضه شد. مایکروسافت سرفیس لپ تاپ گو 2 که به تازگی معرفی شد با قیمت 599 دلار که در مقایسه با نسل گذشته 50 دلار بیشتر است، در دسترس قرار دارد و کاربران می‌توانند هم اکنون ثبت سفارش خود را انجام دهند.

 

پرفروش‌ترین لپ تاپ های روز بازار را در تکنولایف ببنید: لیست قیمت لپ تاپ

 

درباره مشخصات فنی می‌توان گفت مشابه مدل اصلی است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 12.4 اینچ با نسبت تصویر 3:2 بوده که می‌تواند وضوح 1024×1536 پیکسل را ارائه کند. لپ تاپ جدید مایکروسافت مجهز به یازدهمین نسل از پردازنده اینتل Coe-i5 بوده و شاهد حسگر اثر انگشت در بخش کناری کلید پاور هستیم.

این کمپانی فاش کرده است که Surface Laptop Go 2 با قطعات قابل تعویض بیشتری همانند صفحه کلید و ترک پد، نمایشگر و باتری عرضه خواهد شد. با این حال، آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که توسط یکی از ارائه‌دهندگان تعمیر مجاز مایکروسافت جایگزین شوند. در بخش نرم افزار باید گفت این دستگاه مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت یا ویندوز 11 بوده که برخلاف مدل قبل است؛ در حقیقت مدل قبل مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 بود و فقط به صورت محدود به مایکروسافت استور دسترسی داشت.

Surface Laptop Go 2

این لپ تاپ مجهز به پورت‌های USB-A، USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متر و و یک پورت سرفیس اختصاصی برای شارژ است. همچنین این دستگاه برای اتصال، وای فای 6 را ارائه می‌دهد و هنوز شاهد قرارگیری میکروفون‌های دوگانه هستیم. درباره باتری خبرهای خوبی به گوش رسیده است؛ مایکروسافت مدعی است که این لپ تاپ با یک بار شارژ مجدد می‌تواند 13.5 ساعت کار کند.

مدل پایه با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت 599 دلار در دسترس قرار گرفته و این در حالی است که مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت 699 دلار برای خرید عرضه شده است. همچنین یک مدل 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دیگر هم وجود دارد که با قیمت 799 دلار می‌توان خریداری کرد. بد نیست بدانید برخی مدل‌های گران قیمت دیگر همانند مدل 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی هم در اختیار کاربران بوده که قیمت آن بالاتر از 1099 دلار است.

 

شاید نیاز داشته باشید:
بهترین مدل لپ تاپ مایکروسافت

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-surface-laptop-go-2/
ads
ads