داغ ترین ها :
در نمایشگاه CES 2019 شاهد معرفی چه محصولاتی خواهیم بود؟

در نمایشگاه CES 2019 شاهد معرفی چه محصولاتی خواهیم بود؟

CES که اختصار نام Consumer Electronics Show می باشد، یکی از بزرگترین نمایشگاه های حوزه تکنولوژی است که هر ساله در کشور آمریکا برگزار می شود. شهر لاس وگاس میزبان این نمایشگاه بوده و کمپانی های فعال در زمینه های مختلف تکنولوژی بخشی از محصولات سالانه خود را در این نمایشگاه معرفی می کنند. لازم به ذکر است این نمایشگاه فقط مختص گوشی های هوشمند نبوده و محصولات متنوعی در دیگر بخش های الکترونیک مانند لپ تاپ ها و کامپیوتر ها، لوازم خانگی و کنسول های بازی و … معرفی می شوند.

برای مشاهده لیست لپ تاپ های موجود در فروشگاه تکنولایف روی لینک کلیک کنید: قیمت لپ تاپ

نمایشگاه SEGA

سابقه این نمایشگاه به سال 1967 باز می گردد درست در جایی که این نمایشگاه برای اولین بار در شهر نیویورک برگزار شد و هدف آن بیشتر لوازم مرتبط به دنیای موسیقی بود. با توجه به بالا بودن میزان بازدید و رضایت بالای شرکت کنندگان، این نمایشگاه در سال های بعد نیز اجرا شد. در بازه زمانی بین سال های 1978 تا 1994 محتوا این نمایشگاه به محصولات حوزه تکنولوژی گرایش پیدا کرد و دوبار در سال برگزار می شد. نمایشگاه اول در فصل زمستان و در شهر لاس وگاس که با نام WCES شناخته می شد و نمایشگاه دوم در ماه ژوئن و در شهر شیکاگو با نام SCES. در طول این مدت به سبب استقبال بیشتر از نمایشگاه WCES، دیگر نمایشگاه به صورت کامل کنسل گردید و تا سال 1997 این نمایشگاه در فصل های مختلف و مکان های مختلف برگزار می شد. از سال 1998 شهر لاس وگاس و ماه ژانویه دوباره به عنوان میزبان دائمی این نمایشگاه انتخاب شدند و به مدت 21 سال است که این نمایشگاه در منطقه مذکور پا برجا است.

اما همان طور که در بالا اشاره کردیم کمپانی های زیادی محصولات خود را در این نمایشگاه معرفی می کنند و از سرتاسر دنیا خبرنگاران و کارشناسان زیادی رویداد های مختلف این نمایشگاه را پوشش می دهند. حال امسال نیز کمپانی های زیادی به صورت رسمی تیزر های مربوط به رویداد های خود را منتشر کرده اند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

1- سامسونگ

سامسونگ در نمایشگاه CES

به عقیده بسیاری از کارشناسان و با توجه به عملکرد این کمپانی در طی سال های اخیر، خیلی ها سامسونگ را به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی فعال در بخش تکنولوژی می داند که این موضوع کاملا درست است. این کمپانی به صورت رسمی اعلام کرد که در نمایشگاه امسال برنامه ای برای معرفی گوشی های هوشمند ندارد و محصولات خود را در دیگر بخش ها معرفی خواهد کرد. یکی از محصولاتی که این کمپانی قرار معرفی آن را دارد نسل جدید دستیار صوتی Bixby است که با گوشی گلکسی نوت 9 سازگاری خواهد داشت. محصول بعدی که این کمپانی قصد معرفی آن را دارد لپ تاپ Notebook 9 Pen می باشد که مانند گلکسی نوت 9 از یک قلم S-Pen بهره خواهد برد. یکی دیگر از محصولات این کمپانی در این نمایشگاه تلویزیون با رزولوشن 8K است که صفحه نمایش آن QLED می باشد.

2- هواوی و آنر

هواوی 

اما یکی از کمپانی هایی که همواره حضور فعالی در این نمایشگاه داشته است، هواوی می باشد ولی با توجه به اخبار جدید و حاشیه های پیش آمده، این کمپانی فعالیتی در نمایشگاه امسال نخواهد داشت. دلیل این امر تیرگی روابط بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری خلق چین است که در این مدت حواشی زیادی را برای کمپانی های اپل و هواوی به وجود آورده است و این موضوع می تواند برای هر دو کمپانی گران تمام شود.

3- سونی

سونی

همانطور که در خبر قبلی خدمت شما دوستان عزیز اعلام کردیم سونی بنا دارد تا سه گوشی را در این نمایشگاه معرفی کند. گوشی های مذکور اکسپریا XA3 و XA3 Ultra و L3 می باشند که همگی در رنج میان رده این کمپانی هستند. با این تفاسیر معرفی پرچمدار بعدی این کمپانی در نمایشگاه MWC 2019 اتفاق خواهد افتاد. اما تمرکز این کمپانی فقط بر روی گوشی های هوشمند نبوده و این برند بنا دارد تا محصولات دیگری نظیر لوازم صوتی و تلویزیون با رزولوشن 8K را نیز معرفی کند.

4- ال جی

ال جی در نمایشگاه CES

گوشی های هوشمند انعطاف پذیر یکی از بحث های داغ چند ماهه اخیر است که به احتمال فراوان در این نمایشگاه دیده خواهد شد. کمپانی هایی نظیر سامسونگ و هواوی و ال جی رقابت سختی را در این زمینه آغاز کرده اند و به احتمال فراوان ال جی گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. حال اگر این کمپانی معرفی مدل جدید اسمارت فون ها را به تعویق بیاندازد، باز هم محصولات فراوانی برای معرفی دارد. محصولاتی نظیر تلویزیون های هوشمند و محصولات هوشمند کاربردی در آشپزخانه را معرفی خواهد کرد که مورد توجه خانم ها خواهد بود.

 

مشاهده لیست تلویزیون های موجود در فروشگاه تکنولایف و تخفیف های روزانه: قیمت تلویزیون

 

این بود مقاله ما در رابطه با معرفی نمایشگاه CES و محصولاتی که در رویداد امسال قرار معرفی دارند. البته لازم به ذکر است که کمپانی های دیگری نیز در این نمایشگاه فعالیت خواهند داشت و محصولات متنوعی را معرفی خواهند کرد اما ما در قالب این مقاله به بررسی محصولات 4 برند بزرگ در دنیای تکنولوژی پرداختیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-ces-2019/
ads
ads