داغ ترین ها :
وان پلاس Ace Racing Edition به زودی معرفی خواهد شد

وان پلاس Ace Racing Edition به زودی معرفی خواهد شد

گوشی جدید وان پلاس Ace Racing Edition برای پیش فروش در فروشگاه‌های چین در دسترس قرار دارد. این دستگاه به زودی رونمایی می‌شود و می‌توان آن را به عنوان دومین گوشی از سری Ace وان پلاس دانست که در ماه گذشته معرفی شده است. گوشی وان پلاس Ace Racing Edition نام بازاریابی وان پلاس با شماره مدل PGZ110 بوده که در ماه گذشته در TENNA ظاهر شد. همچنین کلیه مشخصات گوشی هوشمند مشخص است. در ادامه برخی از رندرهای این دستگاه نمایش داده شده است.

 

لیست گوشی های برند OnePlus را در فروشگاه ما ببنید: گوشی وان پلاس

 

مشخصات وان پلاس Ace Racing Edition

گوشی وان پلاس Ace Racing Edition مجهز به صفحه نمایش 6.59 اینچ IPS LCD بوده که با وضوح فول اچ دی پلاس تولید خواهد شد. این دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت بوده که در بخش کناری قرار دارد، با این حال فاقد اسلایدر هشدار است.

در بخش عقب دستگاه شاهد یک ماژول دوربین مربع شکل خواهید بود که مجهز به سنسور اصلی 64 مگاپیکسل است. این دوربین با یک سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسل همراه شده است. همچنین این گوشی وان پلاس مجهز به سنسور سلفی 16 مگاپیکسل خواهد بود که درون یک حفره نمایشگر قرار دارد.

وان پلاس Ace Racing Edition

پردازنده 8 هسته‌ای 2.85 گیگاهرتز در کنار حافظه رم 12 گیگابایت توانسته‌اند شرایط ایده‌آل و خوبی را برای کاربران رقم بزنند. همچنین شما این دستگاه را با حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایت مشاهده خواهید کرد. بد نیست بدانید گوشی جدید وان پلاس مجهز به رابط کاربری ColorOS خواهد بود که مبتنی بر اندروید 12 است. همچنین این اسمارتفون انرژی خود را از باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعت دریافت خواهد کرد که می‌تواند شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند.

مشخصات این دستگاه تقریبا با مشخصات فنی Oppo K10 5G یکسان است. همچنین به نظر می‌رسد شاهد پردازنده Dimensity 8000 خواهیم بود. انتظار می‌رود این دستگاه در سه مدل مختلف عرضه شود که شامل موارد زیر می‌شود:

  • 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی

فراموش نکنید که گوشی جدید وان پلاس در رنگ‌های خاکستری و آبی عرضه می‌شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
وان پلاس Ace Racing Edition با پردازنده Dimensity 8100-Max معرفی شد

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-ace-racing-edition-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9/
ads
ads