داغ ترین ها :
معرفی گوشی های 90 اف پی اس

معرفی گوشی های 90 اف پی اس

اگر اهل بازی کردن باشید طبیعتا باید گوشی با تراشه قوی خریداری کنید، به خصوص اگر بخواهید بازی مثل PUBG را 90fps اجرا کنید. گوشی‌هایی با تراشه قوی یا پرچم‌دار و قاتل پرچم‌دار هستند و یا میان‌رده‌هایی که تمرکز اصلی شرکت به روی قدرت سخت‌افزاری گوشی بوده است.

در ادامه این مطلب به سراغ گوشی‌هایی می‌رویم که قدرت سخت‌افزاری بالایی دارند و می‌توانند بازی مثلا PUBG را در 90fps به اجرا دربیاورند. در این متن تلاش کرده‌ایم تا گوشی‌هایی از برندهای مختلف را معرفی کنیم و همچنین بازه قیمتی پرچم‌دار تا میان‌رده را در نظر بگیریم.

ایفون 13 پرو و 13 پرو مکس

ایفون 13 پرو و پرو مکس بهترین گوشی‌های حال حاضر اپل هستند و طبیعتا بهترین عملکرد را در اجرای بازی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند. ایفون 13 پرو مکس به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع Super Retina XDR OLED با رزولوشن ۲۷۷۸×۱۲۸۴ و تراکم ۴۵۸ پیکسل بر هر اینچ مجهز شده است. این پنل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، محتوای HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

ایفون 13 پرو نیز پنلی 6.1 اینچی با مشخصات مشابه دارد. این پنل‌های جذاب با نرخ نوسازی 120 هرتزی برای اولین بار همراه شده تا همه چیز برای به اجرا درآمدن بازی‌ها کاملا مناسب باشد.

ایفون 13 پرو مکس و 13 پرو از تراشه‌ی جدید اپل یعنی A15 Bionic استفاده می‌کنند. این تراشه‌ی ۵ نانومتری شش هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Avalanche با فرکانس 3.22 گیگاهرتز و چهار هسته Bilzzard و پردازنده گرافیکی Apple GPU را در بر می‌گیرد.

این تراشه قوی‌ترین تراشه موجود برای گوشی‌های هوشمند در جهان است و نه تنها می‌تواند بازی مثل PUBG را در نهایت گرافیک و 90fps به اجرا در بیاورد بلکه شما می‌توانید از داشتن سخت‌افزاری بی‌نقص تا چند سال آسوده خاطر باشید.

از طرفی ایفون 13 پرو مکس با باتری 4352 میلی آمپر ساعتی بهترین شارژدهی در تاریخ ایفون‌ها را دارد و به نوعی بهترین پرچم‌دار از نظر باتری است که باعث می‌شود شما بتوانید مدت زیادی را با یک بار شارژ بازی کنید. ایفون 13 پرو نیز باتری خوب و رضایت بخشی دارد.

 

خرید ایفون 13 پرو مکس نات اکتیو 256 گیگابایت

 

 

خرید ایفون 13 پرو نات اکتیو 256 گیگابایت

 

گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا بهترین گوشی سامسونگ درحال حاضر است.  این پرچمدار از نمایشگری مشابه با S21 اولترا استفاده می‌کند و این یعنی شاهد یک پنل Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن QHD و تراکم 500 پیکسل بر هر اینچ هستیم. این نمایشگر 6.8 اینچی توانسته حدود 90 درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص دهد و همچنین از لبه‌هایی خمیده بهره می‌برد. این صفحه نمایش از HDR10+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند.

در بخش سخت افزاری همان طور که می‌دانید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در بازار کشور از تراشه‌های اگزینوس استفاده می‌کنند و اس 22 اولترا نیز به تراشه اگزینوس 2200 مجهز شده است. این تراشه بسیار قدرتمند است و به راحتی می‌تواند از پس بازی‌های مختلف در نهایت گرافیک بربیاید و بازی‌هایی مثل PUBG یا ShadowGun Legends را در حالت 90fps به اجرا دربیاورد. این تراشه عملکرد ضعیف‌تری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد ولی قطعا در طول استفاده متوجه این موضوع نخواهید شد.

انرژی مورد نیاز این کهکشانی را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند تا بتوانید قبل از شارژ مجدد چند ساعت با گوشی بازی کنید، هرچند که شارژ دهی این پرچمدار عالی نیست.

 

خرید گوشی S22 اولترا 256 گیگابایت

 

شیائومی می 11 اولترا

می 11 اولترا بهترین گوشی شیائومی است، هرچند که نسل می 12 یعنی 12 و 12 پرو معرفی شده‌اند اما همچنان خبری از می 12 اولترا نیست و به همین دلیل این پرچمدار را هنوز بهترین می‌دانیم.

صفحه نمایش این کهکشانی اندازه‌ای ۶.۸۱ اینچی داشته و برای آن رزولوشنی برابر با ۱۴۴۰×۳۲۰۰ در نظر گرفته شده است. این نمایشگر هم از نوع امولد بوده و از محتوای HDR10+  و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. شیائومی از نظر روشنایی این صفحه نمایش را به بهترین نسخه موجود تبدیل کرده و توانایی روشن شدن تا ۱۷۰۰ نیت را برای آن در نظر گرفته است. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز از دیگر مشخصه‌های کلیدی می 11 اولترا است.

می 11 اولترا به تراشه‌ی پرچمدار سال قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 مجهز شده که این چیپست یکی از بهترین تراشه‌ها برای گوشی‌های اندرویدی است. این تراشه‌ی ۵ نانومتری پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل یک هسته Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 480 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 660 ، آخرین موتور هوش مصنوعی موجود و یک مودم 5G داخلی را شامل می‌شود.

در مورد قدرت سخت افزاری این پرچمدار آسوده خاطر باشید. شما به راحتی می‌توانید تمام بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک و فریم ریت با این گوشی اجرا کرده و از بازی کردن در پنل بی‌نظیر این گوشی لذت ببرید.

این پرچمدار هم یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت دارد و شارژ دهی قابل قبول و مناسب آن باعث می‌شود شما با یک بار شارژ بتوانید چند ساعت بازی مورد علاقه خود را به اجرا دربیاورید.

 

 

گلکسی S21 اولترا

گلکسی اس 21 اولترا بهترین پرچمدار سال قبل سامسونگ است ولی همچنان با توجه به مشخصاتی که دارد می‌توانیم آن را یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در جهان بدانیم. در بخش نمایشگر مشخصات این کهکشانی مشابه با S22 اولترا است که بالاتر به آن پرداختیم و از تکرارا مکررات خودداری می‌کنیم. فقط به گفتن این بسنده کنیم که پنل این گوشی بی‌نظیر است و از نگاه کردن به آن بی‌نهایت لذت خواهید برد.

گلکسی S21 اولترا از تراشه‌ی ۵ نانومتری اگزینوس 2100 بهره می‌برد. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Cortex-X1 با فرکانس 2.9 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G78 را شامل می‌شود.

عملکرد این تراشه بسیار خوب است و توانایی اجرای تمام بازی‌ها و برنامه‌های موجود را در نهایت کیفیت دارد اما قدرت و پایداری این نسخه کمتر از اسنپدراگون 888 است ولی به طور کلی با خیال آسوده می‌توانید بازی‌ها را با گرافیک اولترا و در حالت 90fps بازی کنید.

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وظیفه دارد انرژی مورد نیاز این گوشی را تغذیه کند. این باتری عملکرد قابل قبولی دارد اما عملکرد آن عالی نیست. در واقع شما می‌توانید چند ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد با این کهکشانی بازی کنید ولی در کل عملکرد آن ضعیف‌تر از گوشی مثل ایفون 13 پرو مکس است.

 

قیمت گوشی S21 Ultra با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

ایفون 13 و 13 مینی

ایفون 13 و 13 مینی نسخه‌های ارزان‌تر پرچمداران اپل هستند و همچنان ارزش خرید بالایی دارند و برای بازی مناسب به‌نظر می‌رسند. نمایشگر ایفون 13 دقیقا همان نمایشگر ایفون 12 است و همچنان هم خبری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیست و شما باید با نرخ ۶۰ هرتز معمول کنار بیایید. این گوشی پنلی از نوع Super Retina XDR OLED با اندازه‌ی ۶.۱ اینچی و رزولوشن FHD+ دارد و تراکم عالی ۴۶۰ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد.

کیفیت این نمایشگر واقعا عالی است و شما از نگاه کردن به آن لذت خواهید برد. همچنین قابلیت‌های HDR10، Dolby Vision، Wide Color Gamut و True-Tone هم وجود دارند تا تجربه‌ای عالی را از مشاهده‌ی محتوا برای شما رقم بزنند. ایفون 13 نیز نمایشگری مشابه دارد با این تفاوت که اندازه 5.4 اینچ است.

ایفون 13 و 13 مینی هم از تراشه‌ جدید اپل یعنی A15 Bionic استفاده می‌کنند. این تراشه‌ی ۵ نانومتری شش هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Avalanche با فرکانس 3.22 گیگاهرتز و چهار هسته Bilzzard و پردازنده گرافیکی Apple GPU را در بر می‌گیرد.

این تراشه قوی‌ترین تراشه موجود برای گوشی‌های هوشمند در جهان است و نه تنها می‌تواند بازی‌ها را در نهایت گرافیک و 90fps به اجرا در بیاورد بلکه شما می‌توانید از داشتن سخت افزاری بی‌نقص تا چند سال آسوده خاطر باشید.

ظرفیت باتری ایفون 13 برابر با 3240 میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری نسخه مینی برابر با 2438 میلی آمپر ساعت است. شارژ دهی ایفون 13 رضایت بخش است ولی به طور کلی ایفون 13 مینی به دلیل نمایشگر کوچک‌تر و باتری ضعیف‌تر شاید برای بازی ایده‌آل نباشد، هرچند که تراشه بی‌نظیر آن کاملا وسوسه انگیز است.

 

خرید ایفون 13 نات اکتیو نسخه 128 گیگابایت

 

خرید ایفون 13 مینی Not Active نسخه 128 گیگابایت

 

گلکسی S22 و S22 پلاس

سامسونگ برای این دو پرچمدار میانی خود به سراغ نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن FHD+ و اندازه 6.1 اینچی برای S22 و اندازه 6.6 اینچی برای S22 پلاس رفته است. نمایشگر نسخه پلاس تراکم پیکسلی 393 و نمایشگر S22 تراکم بیشتر 425 را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. هر دوی این پنل‌ها از نرخ نوسازی 120 هرتزی و HDR10+ پشتیبانی می‌کنند تا همه چیز تمام باشند.

در بخش سخت افزاری همان طور که می‌دانید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در بازار کشور از تراشه‌های اگزینوس استفاده می‌کنند و اس 22 و اس 22 پلاس نیز به تراشه اگزینوس 2200 مجهز شده‌اند. این تراشه بسیار قدرتمند است و به راحتی می‌تواند از پس بازی‌های مختلف در نهایت گرافیک بربیاید و بازی‌هایی مثل PUBG یا ShadowGun Legends را در حالت 90fps به اجرا دربیاورد. این تراشه عملکرد ضعیف‌تری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد ولی قطعا در طول استفاده متوجه این موضوع نخواهید شد.

در بخش باتری S22 پلاس از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و در طرف دیگر S22 یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی دارد. شارژ دهی S22 پلاس قابل قبول است ولی S22 شارژ دهی ایده‌آلی ندارد و به خصوص با بازی کردن مجبور می‌شوید این کهکشانی را روزی 2 مرتبه شارژ کنید.

 

خرید S22 پلاس نسخه 256 گیگابایت

 

خرید S22 5G نسخه 256 گیگابایت

 

ایفون 12

ایفون 12 پرچمدار میانی سال قبل اپل است که حالا کاهش قیمتی 100 دلاری داشته و ارزش خرید آن بیشتر شده است. ایفون 12 یک نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع Super Retina XDR OLED با رزولوشن ۲۵۳۲×۱۱۷۰ داشته و تراکم ۴۶۰ پیکسل بر هر اینچ را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش از HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و True-Tone و Wide Color Gamut هم برای آن در نظر گرفته شده است. کیفیت این نمایشگر بسیار عالی و چشم نواز است و رنگ‌ها به صورت زنده و در عین حال با دقت بالا به نمایش درمی‌آیند.

ایفون 12 از تراشه‌ی ۵ نانومتری A14 Bionic ساخت خود اپل استفاده می‌کند. این تراشه از شش هسته پردازنده مرکزی (2×3.1 GHz Firestorm + 4×1.8 GHz Icestorm)، چهار هسته پردازنده گرافیکی Apple GPU، پردازنده عصبی ۱۶ هسته‌ای برای یادگیری ماشینی و مودم X55 5G کوالکام میزبانی می‌کند. قدرت سخت افزاری این گوشی کوچک تحسین برانگیز است و با وجود گذشت یک سال از عمر این تراشه هیچ برنامه یا بازی وجود ندارد که این گوشی نتواند آن را در نهایت کیفیت اجرا کند.

ایفون 12 از یک باتری 2815 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که شاید به نظر ظرفیت زیادی نباشد ولی می‌تواند شارژ دهی قابل قبولی را برای این محصول به ارمغان بیاورد.

 

خرید ایفون 12 نسخه 128 گیگابایت

 

وان پلاس 9 پرو

وان‌پلاس یکی از برندهای بسیار جذاب بازار چین است که گوشی‌هایی زیبا با ارزش خرید بالا تولید می‌کند و طرفداران خاص خود را دارد. سازنده چینی برای 9 پرو از یک پنل LTPO Fluid2 AMOLED با اندازه 6.7 اینچی و رزولوشن QHD استفاده کرده است. این پنل که بیشتر از 90 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص داده از گستره رنگی 1 میلیاردی، نرخ نوسازی 120 هرتزی و HDR10+ پشتیبانی می‌کند.

کیفیت این صفحه نمایش فوق‌العاده است و می‌توان آن را در بین بهترین پنل‌های موجود در جهان قرار داد. نماینده وان‌پلاس از تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند. این تراشه‌ی پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل یک هسته Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 480 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی  Adreno 660را شامل می‌شود.

قدرت سخت افزاری این گوشی بی‌نقص است و می‌توان آن را با وجود گذشت یک سال از معرفی همچنان جزو بهترین‌ها و برابر با اگزینوس 2200 درنظر گرفت (به‌علاوه این تراشه پایداری بیشتری نسبت به اگزینوس 2200 دارد). این گوشی می‌توان بازی‌های مورد نظر شما را در نهایت گرافیک و فریم ریت به اجرا دربیاورد و عملکرد روانی را ارائه کند.

وان‌پلاس 9 پرو از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برخوردار است که باعث می‌شود شارژ دهی آن مناسب باشد نه عالی. در واقع با توجه به این ظرفیت می‌توانید تا چند ساعت بدون نیاز به مراجعه به شارژر با این گوشی بازی کنید ولی نمی‌توان آن را از نظر باتری جزو بهترین‌ها قرار داد.

ایفون 11

ایفون 11 به‌حدی گوشی محبوبی است که با گذشت دو سال از معرفی هنوز هم توسط اپل له فروش می‌رسد و نسبت به روز اول با کاهش قیمت 200 دلاری مواجه شده است. این گوشی بی‌عیب و نقص نیست ولی عملکرد عالی تراشه آن باعث شده در این لیست قرار بگیرد.

ایفون 11 صفحه نمایشی ۶.۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۷۹۲×۸۲۸ داشته و تراکم ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این پنل همچنین از فناوری‌هایی نظیر True-Tone و Wide color gamut پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر ایفون 11 قطعا یک پله پایین‌تر از رقبای بالایی و هم‌قیمت قرار می‌گیرد؛ زیرا هم رزولوشن پایین‌تری نسبت به رقبا دارد و هم این که به‌جای فناوری اولد از فناوری IPS استفاده می‌کند. کیفیت این صفحه نمایش قابل‌قبول و مناسب است اما همان طور که از مشخصات برمی‌آید در سطح پایین‌تری نسبت به دیگر پنل‌ها قرار می‌گیرد.

ایفون 11 از نسل قدیمی‌تر تراشه‌های اپل یعنی A13 Bionic استفاده می‌کند. این تراشه معماری 7 نانومتری دارد و شش هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Lightning با فرکانس 2.65 گیگاهرتز و چهار هسته Thunder با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Apple GPU را شامل می‌شود. این تراشه با وجود عمر دوساله هنوز هم جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرد و باعث می‌شود شما بتوانید بازی‌ها را به روی تنظیمات حداکثری و فریم ریت انتهایی و 90fps قرار دهید.

ایفون 11 باتری با ظرفیت 3110 میلی آمپر ساعتی دارد که این ظرفیت در کنار رزولوشن کمتر نمایشگر باعث می‌شود این دستگاه شارژ دهی خوبی داشته باشد و شما بتوانید مدت زمان نسبتا زیادی را با یک بار شارژ با آن به بازی کردن بپردازید.

 

خرید ایفون 11 نسخه 128 گیگابایت

 

ایفون SE 2022

ایفون SE 2022

بگذارید در همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم، تنها دلیل حضور این گوشی در این لیست وجود بهترین تراشه جهان در دل آن است و در دیگر بخش‌ها واقعا این محصول ارزش خرید ندارد و فقط قدرت سخت افزاری آن باعث می‌شود خرید این گوشی تا حدی منطقی جلوه کند.

ایفون Se 2022 مانند ایفون se نسل قبل، ایفون 8 و 7 و حتی 6s نمایشگری ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴×۷۵۰ دارد و تراکم پیکسلی ۳۲۶ را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. این نمایشگر نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارد و نسبت آن ۱۶ به ۹ است. نسبت نمایشگر به بدنه ایفون Se 2022 حدود ۶۵ درصد است که قطعا می‌توانیم این عدد را برای سال ۲۰۲۱ نا امید کننده بدانیم. این نمایشگر حاشیه‌های بسیار زیادی دارد و همچنین کیفیت و شارپی محتوا به خوبی یک نمایشگر FHD نیست.

ایفون se 2022 مانند ایفون‌های سری 13 از تراشه‌ جدید اپل یعنی A15 Bionic استفاده می‌کند. این تراشه‌ی ۵ نانومتری شش هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Avalanche با فرکانس 3.22 گیگاهرتز و چهار هسته Bilzzard و پردازنده گرافیکی Apple GPU را در بر می‌گیرد. این تراشه قوی‌ترین تراشه موجود برای گوشی‌های هوشمند در جهان است و نه تنها می‌تواند بازی مثل PUBG را در نهایت گرافیک و 90fps به اجرا در بیاورد بلکه شما می‌توانید از داشتن سخت‌ افزاری بی‌نقص تا چند سال آسوده خاطر باشید. این عملکرد تحسین‌برانگیز باعث حضور این گوشی کوچک در لیست شده است.

ظرفیت باتری این گوشی 2018 میلی آمپر ساعت است که باعث می‌شود در صورت بازی کردن با آن مجبور شوید حتی بیشتر از 2 بار در روز آن را به شارژر متصل کنید که عملکرد خوب و جالبی نیست.

 

خرید ایفون SE 2022 نسخه 128 گیگابایت

 

گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE دومین نسل از سری Fan Edition کهکشانی‌های سامسونگ است و می‌توانیم آن را یک قاتل پرچمدار تمام‌عیار به‌حساب بیاوریم.

گلکسی S21 FE یک پنل ۶.۴ اینچی با رزولوشن FHD+ دارد که در نهایت تراکم پیکسلی ۴۱۱ را در اختیار می‌گذارد. این پنل سوپر امولد از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و شما امکان مشاهده محتوای HDR10+ را خواهید داشت. کیفیت این پنل نیز واقعا عالی است.

گلکسی S21 FE موجود در بازار کشور از تراشه‌ی ۵ نانومتری اگزینوس 2100 بهره می‌برد. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Cortex-X1 با فرکانس 2.9 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G78 را شامل می‌شود.

عملکرد این تراشه بسیار خوب است و توانایی اجرای تمام بازی‌ها و برنامه‌های موجود را در نهایت کیفیت دارد اما قدرت و پایداری این نسخه کمتر از اسنپدراگون 888 است ولی به طور کلی با خیال آسوده می‌توانید بازی‌ها را با گرافیک اولترا و در حالت 90fps بازی کنید.

گلکسی S21 FE انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند و عملکرد آن هم رضایت بخش است و می‌تواند تا چند ساعت با آن به بازی کردن بپردازید بدون این که مجبور شوید در میانه بازی به دنبال آداپتور باشید.

 

خرید گوشی S21 FE 5G نسخه 256 گیگابایت

 

شیائومی 12 ایکس

شیائومی 12 ایکس

شیائومی 12 ایکس یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی است که به نوعی نسخه‌ای ارزان‌تر از پرچمداران سری 12 به حساب می‌آید. این گوشی ارزش خرید بالایی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ابن قاتل پرچمدار از یک صفحه نمایش امولد 6.28 اینچی با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند و تراکم پیکسلی 419 را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. به این موارد نرخ نوسازی 120 هرتزی، Dolby Vision و HDR10+ را نیز بیفزایید تا متوجه کیفیت عالی این نمایشگر شوید. همه چیز اینجا به پایان نمی‌رسد و این پنل در کنار برادران بزرگ‌تر خود اولین نمایشگرهایی هستند که از رنگ 12 بیتی پشتیبانی می‌کنند و در نتیجه می‌توانند گستره رنگی 68 میلیاردی را شامل شوند.

در بخش سخت افزاری شیائومی به سراغ تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 870 رفته است. این تراشه قدرتی بین اسنپدراگون 865 و اسنپدراگون 888 دارد و این یعنی با چیپستی بسیار قوی مواجه هستیم؛ چرا که اسنپدراگون 865 هم همچنان قدرت زیادی دارد.

این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 585 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز، چهار هسته Kryo 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و Adreno 650 را دربر می‌گیرد.

قدرت این گوشی بسیار خوب است و شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید تمام بازی‌ها را در نهایت گرافیک و نهایت فریم ریت به اجرا دربیاورید و از بازی کردن در این پنل تحسین برانگیز لذت ببرید.

برای تغذیه این گوشی شیائومی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی کمک گرفته است. این باتری شارژ دهی خوب و رضایت بخشی دارد و می‌تواند در اجرای بازی‌ها نیز تا چند ساعت دوام بیاورد و به شما امکان دهد تا مدت معقولی را بدون نیاز به آداپتور بازی کنید.

 

خرید شیائومی 12 ایکس نسخه 256 گیگابایت

 

شیائومی می 11i

شیائومی می 11i

می 11 آی به دلیل مشخصاتی که در بخش نمایشگر و سخت افزاری دارد گزینه ایده‌آلی برای بازی کردن به حساب می‌آید. این محصول از نمایشگری سوپر امولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن FHD+ میزبانی می‌کند. این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و از محتوای HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش تراکم پیکسلی ۳۹۵ را در اختیار می‌گذارد. کیفیت این نمایشگر بسیار خوب است و در این پنل رنگ‌ها زنده و شارپ هستند و محتوا کنتراست بسیار خوبی دارد.

شیائومی در بخش سخت افزاری هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشته و با یک پرچمدار واقعی مواجه هستیم. می 11i از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند تا این محصول از نظر سخت افزاری در دنیای اندرویدی کم‌رقیب باشد.

اسنپدراگون 888 معماری ۵ نانومتری دارد و از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 660 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی بی نظیر است و تمام برنامه‌ها و بازی‌ها در نهایت گرافیک و کیفیت و بسیار سریع اجرا می‌شوند و شما می‌توانید از داشتن گوشی با سخت افزار عالی تا چند سال آسوده خاطر باشید. همچنین بازی‌های مختلف طبیعتا در حالت 90fps با این گوشی قابل اجرا هستند.

در نهایت در بخش باتری شاهد ظرفیتی 4520 میلی آمپر ساعتی هستیم که باعث می‌شود این گوشی شارژ دهی قابل قبولی داشته باشد و تا چند ساعت بازی کردن سنگین را در نهایت گرافیک و فریم ریت دوام بیاورد.

ایفون SE 2020

ایفون Se 3

ایفون se 2020 دومین نسل از سری se اپل است و بالاتر به نسل سوم این گوشی پرداختیم و از آنجایی که بسیاری از مشخصات این گوشی دقیقا مشابه با ایفون se 2022 است از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم.

در واقع تنها دلیل حضور این گوشی در این لیست تراشه A13 Bionic آن است و در دیگر بخش‌ها نظیر نمایشگر و باتری این گوشی واقعا مناسب بازی کردن نیست و با این بودجه گزینه‌های اندرویدی بسیار جذاب‌تری برای خرید وجود دارد.

این تراشه معماری 7 نانومتری دارد و شش هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Lightning  با فرکانس 2.65 گیگاهرتز و چهار هسته Thunder با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Apple GPU را شامل می‌شود. این تراشه با وجود عمر دوساله هنوز هم جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرد و باعث می‌شود شما بتوانید بازی‌ها را به روی تنظیمات حداکثری و فریم ریت انتهایی و 90fps قرار دهید.

این گوشی از نظر باتری نیز شرایط خوبی ندارد و ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعتی باتری نمی‌تواند شارژ دهی مناسبی را برای این گوشی به ارمغان بیاورد.

 

خرید SE 2020 نسخه 128 گیگابایت

 

شیائومی 11 تی پرو

شیائومی 11 تی پرو جدیدترین نسل از سری تی گوشی‌های شیائومی است و برای بازی کردن به دلایل مختلف و در عین حال قیمت خوب یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. شیائومی 11 تی پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و از محتوای HDR10+، Dolby Vision و گستره‌ی ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. به علاوه این پنل نرخ تاچ ۴۸۰ هرتزی دارد که برای بازی کردن نکته‌ی بسیار با اهمیتی و خوبی است.

کیفیت این صفحه نمایش واقعا عالی و تحسین برانگیز است و قطعا شما را به وجد خواهد آورد. رنگ‌های بسیار زنده، شارپ و جذاب به نمایش درمی‌آیند و محتوا کنتراست بالا دارد.

شیائومی 11 تی پرو به تراشه‌ی پرچمدار سال قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 مجهز شده که این چیپست یکی از بهترین تراشه‌ها برای گوشی‌های اندرویدی است. این تراشه‌ی ۵ نانومتری پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل یک هسته Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 480 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 660 ، آخرین موتور هوش مصنوعی موجود و یک مودم5G  داخلی را شامل می‌شود.

در مورد قدرت سخت افزاری این پرچمدار آسوده خاطر باشید. شما به راحتی می‌توانید تمام بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک و فریم ریت با این گوشی اجرا کرده و از بازی کردن در پنل بی‌نظیر این گوشی لذت ببرید.

شیائومی 11 تی پرو یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. این باتری باعث می‌شود این گوشی شارژ دهی رضایت بخش و مناسبی داشته باشد و بتواند مدت زمان منطقی را حین بازی کردن دوام بیاورد.

 

خرید شیائومی 11 تی پرو نسخه 256 گیگابایت

 

گلکسی S20 FE 5G

گلکسی S20 FE یک پنل ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن مرسوم FHD+ و تراکم ۴۰۷ پیکسل بر هر اینچ دارد و از محتوای HDR10+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هم پشتیبانی می‌کند. این مشخصات یک نمایشگر بسیار خوب را نوید می‌دهند.

کیفیت نمایشگر S20 FE دقیقا همان چیزی است که از سامسونگ انتظار داریم. پنل کیفیت بسیار خوبی دارد و محتوا با شارپی عالی و رنگ بندی خوش آب و رنگ و جذاب به نمایش درمی‌آیند و عمق رنگ مشکی بینهایت است.

گلکسی S20 FE 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. این تراشه‌ی ۷ نانومتری هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 را در بر می‌گیرد.

این تراشه پرچمدار کوالکام بوده و به خوبی نشان داده که چه توانایی‌های زیادی دارد. S20 FE 5G هم به راحتی و به خوبی می‌تواند از پس همه‌ی کارها بربیاید و همه‌ی بازی‌های سنگین را در نهایت گرافیک موجود و نهایت فریم ریت و بدون افت فریم اجرا کند.

این کهکشانی یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت دارد که شارژ دهی مطلوبی را برای آن به ارمغان می‌آورد. این نماینده سامسونگ می‌تواند هنگام بازی نیز مدت زمان مناسبی را دوام بیاورد.

 

خرید گوشی S20 FE 5G نسخه 128 گیگابایت

 

می 10 تی پرو 5G

می 10 تی پرو 5G

می 10 تی پرو نسل قدیمی‌تر شیائومی 11 تی پرو است و از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD+ و تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ استفاده می‌کند و می‌تواند محتوای HDR10+ را نیز به نمایش دربیاورد. نسبت این نمایشگر۲۰ به ۹ است و این پنل از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

می 10 تی پرو 5G مانند گلکسی S20 FE 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. این تراشه‌ی ۷ نانومتری هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 را در بر می‌گیرد.

این تراشه پرچمدار کوالکام بوده و به خوبی نشان داده که چه توانایی‌های زیادی دارد. می 10 تی پرو هم به راحتی و به خوبی می‌تواند از پس همه‌ی کارها بربیاید و همه‌ی بازی‌های سنگین را در نهایت گرافیک موجود و نهایت فریم ریت و بدون افت فریم اجرا کند. به علاوه نرخ نوسازی 144 هرتزی باعث می‌شود از بازی کردن با این گوشی لذت ببرید.

در بخش باتری این قاتل پرچمدار از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند و شارژ دهی خوبی هم دارد و می‌تواند به صورت مدام تا چند ساعت بازی‌های سنگین را در نهایت گرافیک و فریم ریت بدون نیاز به شارژ مجدد اجرا کند.

هواوی نوا 9

هواوی نوا 9

نوا 9 گوشی از هواوی است که ارزش خرید مناسبی دارد و برای بازی کردن نیز گزینه مناسبی به حساب می‌آید. نوا 9 از پنلی 6.57 اینچی از نوع اولد با رزولوشن FHD+ و تراکم پیکسلی 392 استفاده می‌کند و نمایشگر توانسته حدود 90 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی، محتوای HDR10 و گستره 1 میلیار رنگی پشتیبانی می‌کند.

این صفحه نمایش برای بازی کردن هیچ چیزی کم ندارد و با توجه به حاشیه‌های بسیار کم از بازی کردن به روی این پنل لذت خواهید برد. در کنار این نمایشگر تراشه نیز به شما کمک می‌کند تا تجربه خوبی از بازی کردن با این گوشی به‌دست بیاورید.

نوا 9 از تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 778G 4G استفاده می‌کند. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل چهار هسته Kryo 670 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 670 با فرکانس 1.8 و پردازنده گرافیکی Adreno 642L را دربر می‌گیرد.

تراشه این گوشی پرچمدار یا بالارده نیست ولی با چیپستی میانرده ولی بسیار قوی مواجه هستیم. این تراشه باعث می‌شود تا نوا 9 بتواند بازی‌های مختلف را در نهایت گرافیک و فریم ریت به اجرا دربیاورد و شما بتوانید بدون مشکل به اجرای عناوین مورد علاقه خود بپردازید.

تفاوت این تراشه با تراشه‌های پرچمدار در این است که این سخت افزار تا 1 سال آینده توانایی اجرای بازی‌ها با نهایت گرافیک را خواهد داشت ولی تراشه پرچمدار شاید تا 2 یا 3 سال بتواند این کار را انجام دهد.

باتری قرار گرفته در دل گوشی نوا 9 ظرفیتی برابر با 4300 میلی آمپر ساعت دارد که باعث می‌شود این گوشی در استفاده‌های معمول و روزمره یک روز کامل را دوام بیاورد و با بازی کردن نیز بتوانید مدت زمان مناسبی را بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

 

خرید هواوی نوا 9 نسخه 128 گیگابایت

 

شیائومی 11 تی 5G

شیائومی 11 تی 5G

شیائومی 11 تی 5G نسخه ارزان‌تر شیائومی 11 تی پرو است و تنها در بخش سخت افزاری با نسخه پرو تفاوت دارد و به همین دلیل به دیگر بخش‌ها نمی‌پردازیم و از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم.

شیائومی 11 تی از تراشه‌ی ۶ نانومتری دیمنستی 1200 5G استفاده می‌کند. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Cortex-A78 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G77 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی عالی است و شما می‌توانید تمام برنامه‌ها و بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک و بدون هیچ مشکی یا افت فریم اجرا کنید. در واقع شاید بتوانیم قدرت این تراشه را حدودا مانند اسنپدراگون 865 بدانیم.

گلکسی A52s

گلکسی A52s

گوشی A52s یکی از گوشی‌های ساخت سامسونگ است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد و تقریبا در هیچ بخشی از خود نقطه ضعف نشان نمی‌دهد و می‌توانیم آن را برای بازی کردن هم گزینه بسیار مناسبی بدانیم.

برای A52s یک پنل سوپر امولد با رزولوشن FHD+ در نظر گرفته شده که به دلیل داشتن اندازه‌ی ۶.۵ اینچی در هر اینچ ۴۰۷ پیکسل قرار گرفته است. نرخ نوسازی این پنل ۱۲۰ هرتزی و نسبت آن ۲۰ به ۹ است. کیفیت این صفحه نمایش بسیار خوب است و شما می‌توانید محتوا را به شکل شارپ با کنتراست بالا دریافت کنید و رنگ مشکی هم عمقی بینهایت در این پنل دارد.

گلکسی A52s 5G از تراشه اسنپدراگون G778 استفاده می‌کند. این تراشه که معماری ۶ نانومتری داشته از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل چهار هسته Kryo 670 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 670 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز میزبانی کرده و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 642L را نیز شامل می‌شود.

قدرت سخت افزاری این گوشی بسیار خوب است و این کهکشانی‌ می‌تواند تمام بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک اجرا کند. شما قادر خواهید بود را فریم ریت را نیز به روی 90 قرار دهید ولی توجه داشته باشید که این عملکرد احتمالا تا نهایت 1 سال آینده برای این تراشه وجود دارد و مانند تراشه‌های پرچمدار نمی‌توانید به روی عملکرد عالی برای اجرای بازی‌ها تا 2 یا 3 سال حساب باز کنید.

گلکسی A52s از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و خوشبختانه شارژدهی خوب و مناسبی نیز دارد؛ چه برای انجام کارهای روزمره و چه برای اجرای بازی‌های سنگین در نهایت گرافیک و فریم ریت.

 

خرید گوشی A52s نسخه 128 گیگابایت

 

گلکسی M52

گلکسی M52 5G را می‌توانیم برادر دوقولوی گلکسی A52s بدانیم و این دو گوشی تقریبا در تمام بخش‌ها عملکرد مشابهی را از خود نشان می‌دهند. جالب است بدانید که با این وجود و همچنین ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و بهتر M52 قیمت این کهکشانی نیز حدود 1 میلیون از رقیب کمتر است و این باعث می‌شود ارزش خرید این گوشی را بیشتر از A52s بدانیم.

 

خرید گوشی M52 سامسونگ نسخه 128 گیگابایت

 

پوکو اف 3

پوکو اف 3

اگر گوشی خوش‌قیمت و مناسب بازی می‌خواهید که هم قدرت سخت افزاری بی‌نظیری داشته باشد و هم صفحه نمایشی عالی را با قیمتی بسیار عالی در اختیار شما قرار دهد در خرید پوکو اف 3 شیائومی اصلا شک نکنید.

پوکو اف 3 از یک پنل امولد با رزولوشن FHD+ و اندازه‌ی ۶.۶۷ اینچی استفاده کرده و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش نسبت ۲۰ به ۹ دارد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این نمایشگر برای بازی کردن هیچ ایرادی ندارد و به نسبت بازه قیمتی قطعا بی‌عیب و نقص است.

در بخش سخت افزاری شیائومی به سراغ تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 870 رفته است. این تراشه قدرتی بین اسنپدراگون 865 و اسنپدراگون 888 دارد و این یعنی با چیپستی بسیار قوی مواجه هستیم؛ چرا که اسنپدراگون 865 هم همچنان قدرت زیادی دارد.

این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 585 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز، چهار هسته Kryo 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و Adreno 650 را دربر می‌گیرد.

قدرت این گوشی بسیار خوب است و شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید تمام بازی‌ها را در نهایت گرافیک و نهایت فریم ریت به اجرا دربیاورید و از بازی کردن در این پنل تحسین برانگیز لذت ببرید.

جالب است که این تراشه مشابه با گوشی شیائومی 12 ایکس است درحالی که پوکو اف 3 قیمتی تقریبا نصف در مقایسه با رقیب دارد و این نشان می‌دهد که قدرت سخت افزاری این گوشی در این بازه قیمتی تا چه حد عالی است.

مانند بسیاری دیگر از محصولات دیگر موجود در لیست باتری این گوشی نیز ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعتی دارد و می‌تواند حدود 1 روز کامل در صورت داشتن استفاده نرمال دوام بیاورد و در اجرای بازی‌ها نیز مدت زمانی معقول شما را همراهی کند.

 

خرید پوکو اف 3 نسخه 256 گیگابایت

 

پوکو ایکس 3 پرو

پوکو ایکس 3 پرو

پوکو ایکس 3 پرو ارزان‌ترین گوشی است که می‌توانید خریداری کنید و در عین حال با خیال آسوده بهترین بازی‌های موجود در جهان را با گرافیک نهایت و فریم ریت 90 به اجرا دربیاورید و همین ارزش خرید این محصول را بسیار زیاد می‌کند.

پوکو ایکس 3 پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD دارد و از رزولوشن FHD+ و تراکم پیکسلی ۳۹۵ بهره می‌برد. این پنل به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده و از محتوای HDR10  نیز پشتیبانی می‌کند. کیفیت این نمایشگر رضایت بخش است و نرخ نوسازی 120 هرتزی آن به اجرای بسیار بهتر بازی‌ها کمک می‌کند.

پوکو ایکس 3 پرو از تراشه اسنپدراگون 860 برای قدرت گرفتن استفاده می‌کند. این تراشه ۷ نانومتری از پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kyro 485 Gold با فرکانس 2.96 گیگاهرتز، سه هسته Kyro 485 Gold با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 485 Silver با فرکانس 1.78 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 640 استفاده می‌کند.

قدرت سخت افزاری پوکو ایکس 3 پرو بسیار مناسب است و این گوشی می‌تواند تمام بازی‌ها و برنامه‌های موجود را با سرعت بالا و در حداکثر گرافیک و بدون افت فریم اجرا کند. قدرت این تراشه مقداری کمتر از اسنپدراگون 865 است که در لیست چند مرتبه به آن پرداختیم.

باتری نماینده پوکو ظرفیتی برابر با 5160 میلی آمپر ساعتی دارد و شارژ دهی خوبی را ارائه می‌دهد و می‌تواند مدت زمان زیادی را دوام بیاورد. البته که در صورت اجرای بازی‌ها سنگین مانند هر گوشی دیگری این مدت زمان کاهش پیدا می‌کند.

 

خرید گوشی پوکو X3 پرو نسخه 256 گیگابایت

 

سوالات متداول

بهترین گوشی لیست برای بازی کردن کدام است؟ ایفون 13 پرو مکس را می‌توانیم بهترین گوشی موجود در این لیست برای بازی کردن به حساب بیاوریم؛ چرا که نمایشگر بی‌نقص این محصول در کنار بهترین تراشه جهان و شارژ دهی عالی باتری باعث می‌شود این پرچمدار عملکردی عالی برای بازی کردن ارائه کند.

بهترین گوشی ارزان قیمت برای بازی کردن کدام است؟ اگر بودجه محدودی دارد ولی می‌خواهید که توانایی اجرای بازی‌های روز را در نهایت گرافیک و کیفیت داشته باشید به سراغ پوکو اف 3 یا پوکو ایکس 3 پرو شیائومی بروید.

چرا گوشی‌های گیمینگ در این لیست قرار ندارند؟ گوشی‌های گیمینگ مخصوص بازی کردن ساخته می‌شوند و نمی‌توانیم آن‌ها را گوشی‌هایی عادی برای استفاده روزمره نیز به حساب بیاوریم پس تلاش کرده‌ایم تا در این لیست به گوشی‌های نرمالی بپردازیم که توانایی گیمینگ بالایی نیز دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. Abtin

    من گلکسی اس ۲۱ اولترا دارم اما ۶۰ اف پی اس بالا میاره برای بازی پابجی

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Abtin

      سلام وقت بخیر همه بازی ها روی این گوشی با نهایت فریم ریت قابل اجرا هستند، مگر خود بازی ۹۰ فریم پشتیبانی نکنه
  2. احسان نیک پی

    سلام
    وقت بخیر
    گوشی های موجود در لیست سخت افزار قوی دارن
    ولی این که الزاما بتونن بازی رو به روی ۹۰ اف پی اس اجرا کنن به خود بازی هم بستگی داره
    پاینده باشید

  3. مهدی صیاحی

    سلام دقت بخیر داداش چرا اطلاعات دروغ میزارین نزدیک ۲۰ تا گوشی گراشتی ۱۸تاشون ۹۰ اف می اس نمیدن ۶۰ اف پی اس میدن سامسونگ هم خو ۴۰ اف پی اس بیشتر نمیده توی پابجی میگم شاید توی کالاف و بازی های دیگه ۹۰ فریم بده

  4. فرزاد

    اینایی که نوشتی بیشترش 90اف پی اس نمیده که دروغ….ً

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فرزاد

      سلام وقت بخیر بازی ۹۰ اف پی اس نمیده یا گوشی ها؟ سخت افزار گوشی های لیست این توانایی رو دارن موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-90-%d8%a7%d9%81-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3/
ads
ads