داغ ترین ها :
مقاومت آیفون 13 پرو مکس در برابر گلوله را ببینید

مقاومت آیفون 13 پرو مکس در برابر گلوله را ببینید

امروز ویدیویی منتشر شده که مقاومت آیفون 13 پرو مکس در برابر گلوله را نشان می‌دهد. ویدئوی منتشر شده میزان مقاومت نسخه‌ی ویژه آیفون 13 ساخت برند کاویار را در برابر گلوله سلاح کمری نشان می‌دهد.

 

برای خرید آیفون به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

سال گذشته برند کاویار که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات لوکس فعالیت دارد نسخه‌ای ویژه از سری آیفون ۱۲ را به بازار عرضه کرد که البته فاقد هرگونه دوربینی در پنل پشتی و بالای صفحه‌نمایش بود. درواقع کاویار این اقدام را انجام داده بود تا میزان امنیت را افزایش دهد.

در هر صورت، برند روسی این بار به سراغ آیفون ۱۳ رفته تا ویژگی‌های جالبی را به آن افزوده و نسخه‌ای خاص از آن را به بازار عرضه کند. این نسخه که ویژگی مهم آن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات احتمالی است، قادر به مقاومت در برابر گلوله بوده و از بدنه‌ای استفاده می‌کند که توسط شرکتی به نام NPO TCIT ساخته می‌شود؛ شرکتی که در زمینه‌ی تولید بدنه برای خودروهای نظامی و هلیکوپترهای جنگی فعالیت دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مقاومت آیفون 13 پرو مکس در برابر گلوله را مشاهده کنید:


شرکت روسی در تبلیغ نسخه‌های ویژه‌ی آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس گفته که حتی قادر در برابر جذب ضربه‌ی حاصله از اصابت گلوله هستند و می‌توانند جان کاربر را نجات دهند. کاویار حتی مدلی نیز معرفی کرده که بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارد و در کنار ضدگلوله بودن از هر چهار دوربین استفاده می‌کند.

 

خرید آیفون 13 پرو مکس نات اکتیو با حافظه 256 و رم 6 گیگابایت

 

مانند نسخه‌ی پیشین، تنها ۹۹ عدد از نسخه‌ی ویژه‌ی جدید کاویار تولید می‌شود. البته این نسخه‌ی ویژه تنها به دو مدل آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس محدود شده که از ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی برخوردار هستند. ارزان‌ترین مدل نسخه‌ی ویژه‌ی کاویار از قیمت ۶۳۷۰ دلار شروع شده و گران‌ترین نیز یعنی آیفون ۱‍۳ پرو مکس با ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از قیمت ۷۹۸۰ دلار برخوردار خواهد بود. شما می‌توانید از تماشای ویدئوی تست مقاومت نسخه‌ی ویژه‌ی آیفون ۱۳ پرو لذت ببرید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%88%d9%85%d8%aa-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-13-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%da%a9%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b1-%da%af%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87/
ads
ads