داغ ترین ها :
مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4

چند سالی است که بازی‌های موبایلی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و کابران مدت زمان زیادی را با گوشی‌های خود به انجام بازی‌های گرافیکی می‌پردازند. از این روی شرکت‌های سازنده نیز به سمت ساخت گوشی‌های گیمینگ رفته‌اند که یکی از بهترین گزینه‌ها در این دسته بلک شارک 4 شیائومی است. از طرفی ایفون 13 هم یک گوشی با قیمتی میانی در ایفون‌های جدید است که قیمتی کمتر از ایفون 13 پرو و پرو مکس دارد. در این مطلب قصد داریم به طور کامل به مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4 پردازیم تا مشخص شود کدام محصول مشخصات جذاب‌تری دارد.

 

امروز بهترین قیمت انواع گوشی های موبایل را در تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

در ادامه بد نیست به مشخصات دو گوشی نگاهی داشته باشید:

گوشی آیفون ۱۳ بلک شارک 4
تاریخ معرفی مهر ۹۹ فروردین ۱۴۰۰
ابعاد ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ در ۷.۷ میلی‌متر ۱۶۳.۸ در ۷۶.۴ در ۹.۹ میلی‌متر
وزن ۱۷۴ گرم ۲۱۰ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۱ اینچ – Super Retina XDR OLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز ۶.۶۷ اینچ – سوپر امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز
سیستم‌عامل iOS 15 Joy Ui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱
تراشه A15 Bionic اسنپدراگون 870
کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند پشتیبانی نمی‌کند
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت ۶ و ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسل اصلی

۱۲ مگاپیکسل فوق عریض

۴۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل ماکرو

دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسل ۲۰ مگاپیکسل
باتری ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۲۰ وات ۱۲۰ وات
رنگ سفید، مشکی، آبی، صورتی و قرمز مشکی، آبی، خاکستری و نقره‌ای

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

قبل از هر چیزی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که بلک شارک 4 یک گوشی گیمینگ است و به همین دلیل چه از نظر طراحی و چه از نظر اولویت‌های موجود با دیگر گوشی‌ها کمی تفاوت دارد.

بلک شارک 4 در رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، خاکستری، نقره‌ای و آبی به بازار عرضه شده که طراحی گوشی در این رنگ‌ها با هم تفاوت دارد. مثلا در رنگ آبی یا مشکی قاب پشتی طراحی به شکل حرف X انگلیسی دارد و در مرکز این حرف لوگوی بلک شارک و بالاتر از آن یک چراغ و بالاتر هم دوربین‌ها با چیدمان کنارهم قرار گرفته‌اند.

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4

در رنگ خاکستری اما به عنوان مثال طراحی ساده‌ای را شاهد هستیم و هیچ خبری از این پترن X مانند نیست. بنابراین می‌تواند بنا به این که طراحی ساده یا پترن دار دوست دارید یکی از رنگ‌های موجود را خریداری کنید.

در طرف دیگر ایفون 13 قرار دارد، محصولی که بسیار شبیه به ایفون 12 است و همچنان هم از لبه‌های تخت در طراحی بهره می‌برد. قاب پشتی این پرچمدار از جنس شیشه است و طراحی براقی نیز دارد. لوگوی اپل در میانه‌ی این قاب به چشم می‌خورد و دوربین با چینش مورب در بالا سمت چپ درون یک فریم مربعی جای گرفته است.

عکس آیفون 13 مینی صورتی

از نظر ارگونومی به دلیل کاربری متفاوت دو گوشی تفاوت‌های بسیار زیادی دیده می‌شود. بلک شارک 4 وزنی ۲۱۰ گرمی و ضخامتی ۹.۹ میلی متری دارد و در طرف دیگر وزن و ضخامت ایفون 13 به ترتیب ۱۷۴ گرم و ۷.۷ میلی متر هستند.

این یعنی به مراتب ایفون 13 گوشی خوش دست‌تری است و به دلیل وزن و ضخامت کمتر و همچنین ابعاد بسیار کوچک‌تر بهتر در دست قرار می‌گیرد و کار کردن با یک دست با آن امکان پذیر است.

در سمت راست فریم آلومینیومی ایفون 13 دکمه‌ی پاور قرار گرفته و در سمت چپ دکمه‌های ولوم، سایلنت و خشاب سیم کارت قرار گرفته‌اند. در فریم پایینی این محصول هم درگاه لایتنینگ، اسپیکر و میکروفون دیده می‌شود.

مقایسه آیفون 13 با بلک شارک 4

در طرف دیگر شیائومی اطلاعات دقیقی از جنس فریم و قاب پشتی بلک شارک 4 در اختیار نگذاشته است اما حدس می‌زنیم که با شیشه و آلومینیوم طرف باشیم. فریم اطراف بلک شارک 4 بسیار شلوغ‌تر از رقیب است و در سمت راست دکمه‌ی پاور، دو دکمه برای انجام بازی‌ها (تریگر) و دو دکمه برای تنظیم این دکمه‌ها قرار گرفته‌اند.

در فریم بالایی این گوشی اسپیکر دوم و میکروفون دوم دیده می‌شود و در سمت چپ هم دکمه‌های ولوم و خشاب سیم کارت به چشم می‌خورد. در نهایت فریم پایینی هم از اسپیکر اصلی، میکروفون اصلی، درگاه Type C و جک ۳.۵ میلی متری صدا میزبانی می‌کند.

قاب جلویی دو گوشی هم تفاوت اساسی دارد؛ چرا که در بالای نمایشگر بلک شارک 4 یک پانچ هول کوچک قرار گرفته و ایفون 13 همچنان از یک ناچ نسبتا بزرگ (البته کوچک‌تر از نسل قبل) میزبانی می‌کند. هر دو گوشی نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۶ درصدی دارند که عددی قابل قبول و مناسب است و باید کمی به ناچ صفحه نمایش ایفون 13 عادت کنید.

مقایسه بلک شارک 4 با آیفون 13

برای نماینده اپل گواهی IP68 در نظر گرفته شده و این مقاومت تا عمق ۶ متری به مدت ۳۰ دقیقه را در برابر نفوذ آب نوید می‌دهد. در طرف دیگر بلک شارک 4 از داشتن چنین قابلیتی بی بهره مانده است.

ایفون 13 در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، صورتی و آبی در دسترس قرار دارد. در نهایت برنده‌ی این بخش را ایفون 13 می‌دانیم؛ زیرا ارگونومی بسیار بهتری دارد و همچنین طراحی آن و چیدمان دوربین‌ها به روزتر از رقیب هستند و به علاوه شما از گواهی IP68 بهره مند می‌شوید.

 

قیمت آیفون 13 اکتیو با حافظه 256 گیگابایت

 

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4 از نظر صفحه نمایش

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای یک گوشی گیمینگ بخش نمایشگر آن است که کاربر تعامل بسیار زیادی با آن خواهد داشت. شیائومی به خوبی به این موضوع آگاهی داشته و از نمایشگری تمام و کمال برای نماینده خود استفاده کرده است.

بلک شارک 4 نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم پیکسلی ۳۹۵ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش با داشتن نسبت ۲۰ به ۹ از محتوای HDR10+ پشتیبانی کرده و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برای آن در نظر گرفته شده است.

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4

از طرفی نمایشگر ایفون 13 دقیقا از همان نمایشگر ایفون 12 استفاده می‌کند و همچنان هم خبری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیست و شما باید با نرخ ۶۰ هرتز معمول کنار بیایید. این گوشی پنلی از نوع Super Retina XDR OLED با اندازه‌ی ۶.۱ اینچی و رزولوشن FHD+ دارد و تراکم عالی ۴۶۰ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد.

همچنین قابلیت‌های HDR10، Dolby Vision، Wide Color Gamut و True-Tone هم برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده‌اند تا تجربه‌ای عالی را از مشاهده‌ی محتوا برای شما رقم بزنند.

کیفیت هر دو صفحه نمایش خوب و رضایت بخش است و رنگ‌ها به صورت شارپ و زنده به نمایش گذاشته می‌شوند و طبق انتظار رنگ مشکی عمقی بی نهایت دارد. شما از مشاهده محتوا در هر دو پنل لذت خواهید برد.

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4

نکته‌ای که نمایشگر بلک شارک 4 را یک پله بالاتر از ایفون 13 قرار می‌دهد پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتری است. در واقع شیائومی به نرخ نوسازی ۱۲۰ هم رضایت نداده و این عدد را بالاتر برده است.

تجربه اسکرول کردن و جابجایی بین منوها و شبکه‌های اجتماعی و همچنین بازی کردن در نمایشگر بلک شارک 4 بی نظیر است و محتوا بسیار روان به نمایش گذاشته می‌شوند و ایفون 13 به طور کلی از این قابلیت بی بهره مانده است.

حداکثر روشنایی در نظر گرفته شده برای ایفون 13 حدود ۸۰۰ نیت و حداکثر روشنایی در نظر گرفته شده برای بلک شارک 4 حدود ۷۰۰ نیت است. این یعنی برای محیط‌های باز و خیلی روشن ایفون 13 روشنایی بیشتری به نسب رقیب دارد و مقداری بهتر عمل می‌کند.

در نهایت برنده‌ی این بخش را به طور حتم بلک شارک 4 می‌دانیم؛ چرا که تجربه‌ی استفاده از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی واقعا جذاب و هیجان انگیز است و شما در پنل ایفون 13 باید با یک پنل ۶۰ هرتزی معمول کار کنید. البته که کیفیت نمایشگر ایفون 13 عالی است.

 

خرید گوشی بلک شارک 4 شیائومی

 

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4 از نظر اسپیکر

هر دو گوشی اسپیکرهای استریو دارند و به خصوص این بخش برای یک گوشی گیمینگ بخش نسبتا مهمی به حساب می‌آید. صدای تولید شده توسط هر دو محصول خوب و رضایت بخش بوده و شفافیت بالایی دارد.

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4 از نظر اسپیکر

صدای به صورت فراگیر به گوش شما می‌رسد و شما می‌توانید تفکیک مناسبی را از آن دریافت کنید. در این بین بلندی صدای اسپیکرهای ایفون 13 بیشتر از رقیب است و به همین دلیل هم این محصول را برنده‌ی این بخش معرفی می‌کنیم.

 

خرید آیفون 13 نات اکتیو 128 گیگابایت

 

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4 از نظر نرم افزار و رابط کاربری

ایفون 13 در حال حاضر از iOS 15 یعنی جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل استفاده می‌کند و بلک شارک 4 نیز به جدیدترین نسخه رابط کاربری شیا‌ئومی یعنی JoyUi 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱ مجهز شده است. (JoyUi در واقع همان Miui برای گوشی‌های بلک شارک است که قابلیت‌های اضافه‌تری برای بازی کردن دارد).

این که بخواهیم بگوییم اندورید بهتر است یا iOS یک بحث بسیار طولانی بوده و از حوصله‌ی این مطلب خارج است. اما به طور خلاصه می‌توان گفت که اندروید و iOS هر کدام ویژگی‌های مثبت و منفی مخصوص به خود را دارند و شما باید تصمیم بگیرید که با کدام سیستم عامل ارتباط راحت‌تر و بهتری برقرار می‌کنید.

اندروید به طور کلی سیستم عامل آزادتری است به شما اجازه می‌دهد که برنامه‌های خود را از منابع مختلف دانلود کنید و یا ظاهر گوشی را به طور کامل تغییر دهید. از طرفی iOS به روزرسانی به مراتب طولانی‌تر و مرتب‌تری دارد و هماهنگی و یکپارچگی آن با سخت افزار بسیار بهتر است به علاوه این که برنامه‌های مشابه در iOS عملکرد بهتری دارند.

در کل مهم است که قبل از خرید یکی از این دو پرچمدار در گام اول بدانید که iOS را ترجیح می‌دهید یا اندروید را و در ادامه هم بسیار مهم است که بدانید رابط کاربری سامسونگ برای شما جذاب‌تر است یا سیستم عامل جذاب اپل.

پس انتخاب در این بخش کاملا بر اساس سلیقه شماست و برنده‌ای وجود ندارد.

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4 از نظر عملکرد سخت افزاری

گوشی‌های اپل هیچ گاه نیازی به تعریف و تمجید در زمینه سخت افزاری نداشته‌اند و همواره بهترین گوشی‌های موجود در جهان از این نظر به حساب می‌آیند و امسال هم دقیقا قضیه به همین منوال است.

ایفون 13 از تراشه‌ی جدید اپل یعنی A15 Bionic استفاده می‌کند. این تراشه‌ی ۵ نانومتری شش هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Avalanche با فرکانس 3.22 گیگاهرتز و چهار هسته Bilzzard و پردازنده گرافیکی Apple GPU را در بر می‌گیرد.

در مورد قدرت سخت افزاری این گوشی هیچ حرفی نمی‌توان زد و به همین بسنده می‌کنیم که شما می‌توانید با آسودگی خاطر تا چند سال در بالاترین سطح گرافیکی و سرعت از این گوشی بهره ببرید و سخت افزار این محصول هیچ گاه شما را نا امید نخواهد کرد.

اما وضعیت بلک شارک 4 به چه صورت است؟ این گوشی از تراشه اسنپدراگون 870 قدرت می‌گیرد. این تراشه ۷ نانومتری از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kyro 585 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، سه هسته Kyro 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kyro 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 میزبانی می‌کند.

 

 

کالاف دیوتی با بلک شارک 4

این تراشه به راحتی می‌تواند از پس انجام همه‌ی کارها بربیاید و شما می‌توانید همه‌ی بازی‌های سنگین موجود را در حالت حداکثری به صورت بسیار روان به روی این گوشی اجرا کنید. این تراشه کمی از اسنپدراگون 865 که پرچمدار سال قبل کوالکام بود بهتر عمل می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت به روی عملکرد آن حساب باز کنید.

برای بلک شارک 4 نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده و از طرفی ایفون 13 نسخه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم دارد.مقایسه Black shark 4 با iphone 13

در نهایت برنده‌ی این بخش قطعا ایفون 13 خواهد بود و بار دیگر اپل با تراشه‌ی قدرتمند خود توانسته همه‌ی رقبا را پشت سر بگذارد.

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4 از نظر باتری

بلک شارک 4 از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و اپل برای ایفون 13 ظرفیت باتری را کمی افزایش داده و به عدد ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعت رسانده است. با استفاده نرمال و روزمره هر دو گوشی یک روز کامل و بعضا کمی بیشتر دوام می‌آورند که عملکرد رضایت بخشی است.

از نظر سرعت شارژ هم اپل برای ایفون 13 شارژ سریع ۲۰ واتی در نظر گرفته که به کمک آداپتور ۲۰ واتی که باید جداگانه خریداری کنید می‌توانید این گوشی را در مدت حدود ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه شارژ کنید. بلک شارک 4 اما مانند می 11 تی پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌‌برد، بله درست است، شارژ سریع ۱۲۰ واتی!

به لطف این فناوری شما می‌توانید این گوشی را تنها در مدت ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ کنید که عملکرد تحسین برانگیزی به حساب می‌آید و باعث می‌شود در کل برنده‌ی این بخش را نماینده شیائومی بدانیم.

 

 

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4 از نظر دوربین

دوربین برای یک گوشی گیمینگ اصلا بخش مهمی به حساب نمی‌آید و از همین روی هم شیائومی توجه زیادی به این بخش نداشته است. در ادامه‌های دوربین‌های این دو گوشی را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

مقایسه آیفون 13 و بلک شارک 4 از نظر دوربین

دوربین اصلی

ایفون 13 از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مدل Sony IMX 603 برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کند. این سنسور اندازه‌ی پیکسل 1.7 میکرونی داشته و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.6 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی لرزشگیر اپتیکال سنسور شیفت پشتیبانی می‌کند.

در طرف دیگر دوربین اصلی بلک شارک 4 از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه 1/2.0 اینچ و اندازه پیکسل 0.8 میکرونی استفاده می‌کند. این سنسور Sony IMX 582 در پس یک لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته از فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین از قابلیتQuad bayer  استفاده کرده و به صورت پیش فرض عکس‌هایی ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

کیفیت عکس‌های بلک شارک 4 در حد و اندازه‌های یک گوشی میانرده است و اصلا نباید انتظار عکس‌هایی در قامت پرچمدار داشته باشید. در طرف دیگر ایفون 13 عکس‌هایی بسیار عالی به ثبت می‌رساند و در زمینه دوربین اصلی یکی از بهترین گوشی‌های موجود در جهان است.

عکس‌های این گوشی رنج دینامیکی وسیع و همچنین جزئیات زیادی دارند و از نظر شارپنس و کنتراست نیز وضعیت رضایت بخشی دارند. نویز این عکس‌ها هم کم است تا ایفون 13 بتواند رضایت شما را به طور کامل جلب کند.

در نهایت برنده‌ی این بخش با اختلاف بسیار زیاد و قابل توجه ایفون 13 خواهد بود و اگر دوربین برایتان مهم است قطعا بین این دو گوشی نماینده اپل را انتخاب کنید.

دوربین فوق عریض

ایفون 13 دوربین فوق عریضی ۱۲ مگاپیکسلی دارد و برای بلک شارک 4 این سنسور ۸ مگاپیکسلی است. کیفیت تصاویر فوق عریض بلک شارک 4 صرفا قابل قبول هستند و نمی‌توانیم آن‌ها را خوب بدانیم.

از طرفی ایفون 13 بسیار بهتر عمل کرده و تصاویر فوق عریض رضایت بخش و خوبی به ثبت می‌رساند. بنابراین برنده‌ی این بخش هم ایفون 13 خواهد بود.

دوربین سلفی

دوربین سلفی ایفون 13 سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی دارد و برای گوشی رقیب سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. کیفیت سلفی‌های بلک شارک 4 چندان خوب نیست و عکس‌ها شارپنس مناسبی ندارد.

در طرف دیگر سلفی‌های ایفون 13 عالی هستند و جزئیات بسیار خوب و کنتراست و شارپنس مناسب دارند. دقت رنگ این تصاویر هم خوب است و در مجموع سلفی‌های این دستگاه در بین بهترین‌ها قرار می‌گیرند.

پس برنده‌ی این بخش هم نماینده اپل است.

ماکرو

ایفون 13 از داشتن این لنز بی بهره مانده و بلک شارک 4 سنسوری ۵ مگاپیکسلی برای این لنز دارد. این دوربین از فوکوس خودکار هم بهره می‌برد و این یعنی برای گرفتن عکسی با فوکوس صحیح نیاز نیست خیلی تقلا کنید.

کیفیت تصاویر هم خوب و رضایت بخش است و در واقع از بیشتر دوربین‌های ماکرویی که دیده‌ایم این دوربین بهتر عمل می‌کند. جزئیات رضایت بخش است و دقت رنگ و شارپنس هم در سطح رضایت بخشی قرار می‌گیرد.

macro picture with black shark 5

عکس ماکرو با بلک شارک ۴

پرتره

هر دو گوشی پرتره‌ها را با دوربین اصلی به ثبت می‌رسانند و فرایند تشخیص سوژه از پس‌زمینه با قابلیت‌های نرم افزاری انجام می‌شود. پرتره‌های هر دو گوشی کیفیت خوبی دارند و رضایت بخش هستند؛ چرا که سوژه با برش خوب و مناسبی از پس‌زمینه جدا شده و پس‌زمینه به حد کفایت مات می‌شود. به علاوه سوژه‌ها هم جزئیات کافی دارند و به همین دلایل پرتره‌ها را رضایت بخش می‌دانیم.

البته که به دلیل برتری زیاد ایفون 13 در زمینه دوربین اصلی پرتره‌های این گوشی کیفیت بیشتری دارند و برنده‌ی این بخش هم ایفون 13 است.

 

خرید آیفون 13 اکتیو با حافظه 128 گیگابایت

 

جمع بندی

به دلیل این که بلک شارک 4 برای کاربری گیمینگ ساخته شده مقایسه‌ی این دو گوشی کمی دشوار است اما در هر بخش مشاهده کردیم که کدام محصول بهتر عمل می‌کند.

در نهایت اگر گوشی برای انجام بازی‌ها می‌خواهید قطعا بلک شارک 4 انتخاب‌ بهتری است؛ چرا که نمایشگر بزرگ‌تر با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد و از دکمه‌های فیزیکی با قابلیت تغییر حالت بهره می‌برد. به علاوه تنها در مدت ۲۰ دقیقه هم فول شارژ می‌شود و حدود ۴۰ درصد هم ۴۰ درصد هم قیمت کمتری به نسب گوشی رقیب دارد.

از طرفی اگر گوشی خوش دست‌تری می‌خواهید که سیستم عامل IOS داشته باشد و دوربین‌های عالی را به شما ارائه دهد و بتوانید تا چند سال با خیال راحت به روی قدرت سخت افزاری آن حساب باز کنید به سراغ ایفون 13 بروید.

آیفون 13 صورتی

سوالات متداول

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ بلک شارک 4 به دلیل برخورداری از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی نمایشگر بهتری نسبت به ایفون 13 دارد.

کدام گوشی دوربین‌های بهتری دارد؟ با اختلاف زیادی ایفون 13 دوربین‌های بهتری به نسبت رقیب دارد و بلک شارک 4 تنها در حد گوشی‌های میانرده در زمینه دوربین عمل می‌کند.

کدام محصول باتری بهتری دارد؟ هر دو گوشی شارژ دهی خوبی دارند و یک روز دوام می‌آورند اما از نظر سرعت شارژ با اختلاف بسیار زیاد بلک شارک برتر است و به جای ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه در مدت ۲۰ دقیقه فول شارژ می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-13-%d9%88-%d8%a8%d9%84%da%a9-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%a9-4/
ads
ads