داغ ترین ها :
مقایسه اپل واچ 7 با اپل واچ 6

مقایسه اپل واچ 7 با اپل واچ 6

شرکت اپل در رویداد سالانه که در ماه سپتامبر برگزار شد، جدیدترین گجت پوشیدنی خود را معرفی کرد. اپل Watch 7 در مقایسه با نسل قبل، پیشرفت کرده و با بدنه‌ای قدرتمندتر طراحی و تولید شده است. بدون تردید باید اپل واچ سری 6 را به عنوان موفق‌ترین و پرطرفدارترین ساعت‌های هوشمند معرفی کرد. در صورتی که قصد دارید ارزش خرید اپل واچ سری 7 را در مقایسه با نسل 6 بدانید، بهتر است تا انتهای مقاله همراه ما باشید. برای خرید و مشاهده قیمت اپل واچ می توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید و پیگیر موجود شدن اپل واچ سری 7 باشید.

اپل واچ 7 در نخستین نگاه

هنگامی که برای اولین بار اپل واچ سری 7 را از نزدیک مشاهده کنید، قطعا شباهت زیاد آن با اپل واچ سری 6 را متوجه خواهید شد. برخلاف شایعات گوناگونی که پیرامون تغییر ظاهر اپل واچ سری 7 منتشرشده است، می‌توان گفت ادعاهای ذکرشده صحیح نبوده و اپل واچ سری 7 با کم‌ترین تفاوت در طراحی تولید شده است.

مقایسه اپل واچ 6 با اپل واچ 7

صفحه نمایش اپل واچ سری 7 بزرگ‌تر است، اما نمی‌توان بزرگ بودن نمایشگر را به حدی دانست که ادعا شود ظاهر دستگاه در مقایسه با نسل قبل، تغییرات گسترده‌ای به خود دیده است. البته ساعت هوشمند جدید اپل در تنوع رنگ جدید و بی‌سابقه تولید شده و سرعت شارژ بالایی هم دارد.

 

مقایسه سری های مختلف اپل واچ را در مطلب زیر بخوانید.
مقایسه اپل واچ در سری های مختلف موجود در بازار

 

 

طراحی و نمایشگر

اپل واچ سری 7 مجهز به صفحه نمایش بزرگ‌تری در مقایسه با نسل قبل بوده و به نظر می‌رسد می‌توان حاشیه‌های آن را 40 درصد نازک‌تر از اپل واچ سری 6 دانست. در حالت کلی می‌توان شایعات طراحی جدید اپل واچ سری 7 در مقایسه با اپل واچ سری 6 را رد کرد.

نمایشگر اپل واچ 7

با این حال اپل واچ سری 7 به علت حاشیه کمتر از مساحت نمایشگر بیشتری برخوردار است. همچنین قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On) در Apple Watch 7 در مقایسه با نسخه 6 از روشنایی بیشتری برخوردار است. بر اساس ادعای اپل، ساعت هوشمند جدید اپل در مقایسه با نسخه قبل تا 70 درصد روشن‌تر است؛ مطابق با اطلاعات و شواهد موجود می‌توان این ادعا را مورد تایید قرار داد.

توجه داشته باشید که بزرگ‌تر بودن نمایشگر اپل واچ می‌تواند به شما اجازه دهد کلمات مختلف و نمادهای گوناگون را به راحتی مشاهده کنید. شما می‌توانید ساعت هوشمند Apple Watch 7 را در دو نوع 41 یا 45 میلی‌متری خریداری کنید و این در حالی است که اپل واچ 6 در دو مدل 40 و 44 میلی‌متری تولید شد. قاب ساعت هوشمند اپل Watch 7 مجددا طراحی شده و می‌توان جذابیت آن را تایید کرد. همچنین شاهد مقاومت بی‌سابقه‌ای در برابر ترک‌خوردگی برخوردار بوده و می‌توان اپل Watch 7 را به عنوان نخستین ساعت هوشمند تولیدشده از سوی کمپانی اپل دانست که موفق به دریافت تاییدیه مقاومت در برابر گرد و غبار شده است.

 

شاید نیاز داشته باشید:

آموزش اتصال اپل واچ به آیفون

 

عمر باتری

مقایسه باتری اپل واچ 7 و اپل واچ 6

با وجود اعلام شرکت اپل مبنی بر بهبود عمر باتری در اپل واچ سری 6، اما چیپست موجود در آن موفق نشد تا انتظار کاربران را برآورده کند. عمر باتری اپل Watch 7 معادل 18 ساعت است، اما به لطف کابل شارژ USB-C تا 33 درصد سریع‌تر شارژ می‌شود و این خبر خوبی برای کاربران است.

تنوع رنگ

شرکت اپل از پنج رنگ برای مدل آلومینیومی Apple Watch 7 استفاده کرده است که شامل سبز، آبی، قرمز، midnight و starlight می‌شود. ‌همچنین مدل‌های فولادی ضدزنگ هم در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و گرافیت موجود بوده و این در حالی است که مدل‌های تیتانیومی در رنگ‌های طبیعی یا مشکی (Space Black) در دسترس قرار دارند.

 

خرید انواع بند اپل واچ در تکنولایف: خرید بند اپل واچ

ویژگی‌ها

مقایسه اپل واچ سری 6 با اپل واچ سری 7

توجه داشته باشید که اپل Watch 7 از نظر قابلیت‌های جدید با اپل واچ سری 6، تفاوت چندانی ندارد. در حقیقت قابلیت‌های سلامتی هر دو سری اپل واچ 6 و 7 را می‌توان مشابه دانست. همچنین ردیابی خواب، سطح اکسیژن، ردیابی نوار قلب و سایر موارد در دو مدل ذکرشده عملکرد مشابهی دارند، اما اپل Watch 7 مجهز به ویژگی جدید تشخیص سقوط دوچرخه‌سواران و سیستم ردیابی GPS پیشرفته را برای دوچرخه‌های الکترونیکی دارد.

 

آیا از پایش وضعیت خواب ساعت هوشمند اپل خود استفاده می‌کنید؟

آموزش استفاده از پایش خواب اپل واچ

 

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت اپل واچ 7 برای مدل وای فای از 399 دلار و برای مدل پشتیبانی از سیم کارت هم با قیمت 499 دلار آغاز می‌شود. با این که اپل واچ سری 6 هم قیمت‌گذاری مشابهی داشت، اما بد نیست بدانید که قیمت ساعت‌های هوشمند اپل با توجه به نوع بند و سایر موارد، متفاوت خواهد بود.  شرکت اپل تاریخ دقیقی را برای عرضه ساعت هوشمند جدید اپل اعلام نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که این سری از ساعت‌های هوشمند اپل در پاییز 2021 میلادی در دسترس قرار خواهند گرفت.

 

جمع‌بندی

ساعت هوشمند سری 7 اپل تفاوت چندانی با اپل واچ 6 ندارد. در صورتی که مالک اپل واچ سری 6 هستید، به نظر نمی‌رسد از خرید نسل هفتم بتوانید استفاده بیشتری داشته باشید. البته اگر دارای اپل واچ نسل‌های قدیم هستید، خرید نسل جدید می‌تواند جذابیت بیشتری برای شما داشته باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-7-%d9%88-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-6/
ads
ads