داغ ترین ها :
مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس

سری نوت از گوشی‌های شیائومی جایگاه ویژه‌ای در دل کاربران دارند و همواره جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت بوده‌اند. این جایگاه از زمان ردمی نوت 8 پرو ایجاد شد و تا کنون و گوشی ردمی نوت 10 پرو ادامه پیدا کرده است. ردمی نوت 10 پرو شیائومی در واقع دو نسخه با نام‌های پرو و پرو مکس دارد. اما این دو گوشی در حقیقت یکی هستند یا با یکدیگر تفاوت‌های اساسی دارند؟ در ادامه‌ی این مطلب به مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس خواهیم پرداخت تا تفاوت‌های این دو برادر مشخص شود.

 

جدیدترین موبایل های هوشمند شیائومی را از سایت تکنولایف تهیه کنید: گوشی شیائومی

 

گوشی ردمی نوت 10 پرو ردمی نوت 10 پرو مکس
تاریخ معرفی اسفند ۹۹ اسفند ۹۹
ابعاد ۱۶۴ در ۷۶.۵ در ۸.۱ میلی‌متر ۱۶۴ در ۷۶.۵ در ۸.۱ میلی‌متر
وزن ۱۹۳ گرم ۱۹۳ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ سوپر امولد – ۱۲۰ هرتز ۶.۶۷ اینچ سوپر امولد – ۱۲۰ هرتز
سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری

Miui 12.5

اندروید ۱۱ و رابط کاربری

Miui 12.5

تراشه اسنپ‌دراگون 732G اسنپ‌دراگون 732G
کارت حافظه بله بله
حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم ۶ و ۸ گیگابایت ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین پشت ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی
۸ مگاپیکسل فوق عریض۵ مگاپیکسل ماکرو۲ مگاپیکسل عمق میدان
۱۰۸ مگاپیکسل اصلی
۸ مگاپیکسل فوق عریض۵ مگاپیکسل ماکرو۲ مگاپیکسل عمق میدان
دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل ۱۶ مگاپیکسل
باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ۳۳ وات ۳۳ وات
رنگ آبی، خاکستری و برنزی آبی، خاکستری و برنزی

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس از نظر طراحی و کیفیت ساخت

در بخش طراحی کوچک‌ترین تفاوتی بین دو گوشی دیده نمی‌شود و این دو برادر دوقلو کاملا همسان هستند. با وجود این در بازه‌ی قیمتی میانرده هستیم اما باز هم شیائومی به سراغ شیشه رفته و از پلاستیک برای محصول خود استفاده نکرده است.

استفاده از شیشه برای قاب پشتی باعث می‌شود زمانی که شما این محصول را در دست می‌گیرید حس بسیار بهتری داشته باشید و اصلا احساس نکنید که با یک میانرده مواجه هستید. این قاب شیشه‌ای طراحی ماتی دارد تا اثر انگشت زیادی به روی آن باقی نماند. در رنگ خاکستری و برنزی این قاب حالت بسیار جذابی دارد و از بالا به پایین رنگ آن مقداری غلیظ‌تر می‌شود.

مقایسه ردمی نوت 10 پرو و redmi note 10 pro max

به روی قاب شیشه‌ای در بالا سمت چپ فریم دو تکه و مستطیل شکل دوربین‌ها دیده می‌شود که در بخش سمت چپ این فریم مشکی رنگ بوده و در بخش سمت راست به رنگ قاب پشتی درآمده است.

این دو گوشی نسبتا ارگونومی خوبی هم دارند و وزن و ضخامت آن‌ها به ترتیب ۱۹۲ گرم و ۸.۱ میلی متر است. برای مراقبت از شیشه جلویی و پشتی هر دوی این گوشی‌ها گوریلاگلس نسخه ۵ در نظر گرفته شده است.

فریم اطراف دو گوشی اما پلاستیکی بوده و در سمت راست از دکمه‌های ولوم و پاور، در بالا از اسپیکر دوم، میکروفون دوم، اینفرارد و جک ۳.۵ میلی متری صدا، در سمت چپ درگاه سیم کارت و کارت حافظه جانبی و در پایین اسپیکر اصلی، میکروفون اصلی و درگاه Type C میزبانی می‌کند.

عکس گوشی ردمی نوت 10 پرو مکس

فریم روبرویی دو گوشی هم دقیقا مشابه هم و شبیه به بسیاری از گوشی‌های حال حاضر بازار است؛ چرا که دوربین سلفی درون یک پانچ هول کوچک در بالای نمایشگر قرار گرفته و صفحه نمایش توانسته حدود ۸۶ درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد.

ردمی نوت 10 پرو و پرو مکس هر دو از گواهی IP53 نیز پشتیبانی می‌کنند و این یعنی می‌توانند در برابر پاشش قطرات آب از خود مقاومت نشان دهند و به معنای ضد آب بودن نیست. هر دو گوشی در سه رنگ خاکستری، آبی و برنزی تولید شده‌اند.

از نظر طراحی دو گوشی دقیقا یکسان هستند و به نسبت قیمت طراحی و کیفیت ساخت آن‌ها را بسیار خوب می‌دانیم.

 

دو گوشی زیر احتمالا گزینه های جایگزین بهتری برای شما خواهند بود:
مقایسه پوکو F3 با M52 سامسونگ

 

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس از نظر صفحه نمایش

درست است که در بازه‌ی قیمتی گوشی‌های میانرده هستیم اما شیائومی برای این دو گوشی سنگ تمام گذاشته و نمایشگرهایی در حد گوشی‌های بالارده برای ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 10 پرو مکس در نظر گرفته است.

این دو گوشی به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با وضوح تصویر FHD+ و تراکم پیکسلی ۳۹۵ مجهز شده‌اند. اما جذابیت این پنل اینجا به پایان نمی‌رسد و جذابیت اصلی در این است که برای این دو گوشی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز در نظر گرفته است که نکته‌ی بسیار جذابی است.

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس از نظر صفحه نمایش

در این دو نمایشگر مطابق با چیزی که از پنل‌های امولد انتظار داریم رنگ‌ها به صورت زنده، پویا و با کنتراست بالا به نمایش گذاشته می‌شوند و شما قطعا از تماشای هر نوع محتوایی در این صفحه نمایش بسیار لذت خواهید برد.

این نمایشگر رنگ مشکی را با عمق بینهایت به نمایشگر در می‌آورد و به شما امکان می‌دهد تا از قابلیت‌های کاربردی مانند AOD بهره مند شوید. به همه‌ی این جذابیت‌ها نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را هم اضافه کنید که باعث می‌شود محتوا به صورت بسیار روان به نمایش دربیاید و شما از گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و بازی کردن لذت دو چندانی ببرید.

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس

در زمینه روشنایی هم این دو پنل بسیار خوب هستند و در حالت دستی می‌توانند تا حدود ۴۴۰ نیت روشنایی تولید کنند. زمانی که نور محیط زیاد باشد و شما در محیط باز قرار بگیرید این عدد می‌تواند تا حدود ۷۴۰ نیت افزایش پیدا کند که مقدار بسیار خوبی است و باعث می‌شود تا شما بدون مشکل بتوانید زیر نور مستقیم خورشید محتوای مختلف را مشاهده کنید.

در نهایت پس در این بخش هم همه‌ی مشخصات بین این دو گوشی یکسان است و با دو پنل بسیار خوب و جذاب مواجه هستیم.

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس از نظر اسپیکر

شیائومی در این دو گوشی به هیچ بخشی بی توجه نبوده و برای این دو گوشی اسپیکرهای دوگانه با امکان تولید صدای استریو در نظر گرفته است. اسپیکر اصلی این میانرده در لبه‌ی پایینی قرار گرفته و اسپیکر دوم موجود در لبه‌ی بالایی به تولید صدای استریو و بلند کمک می‌کند. کیفیت و حجم صدا و همچنین شفافیت این اسپیکر برای یک میانرده با این قیمت عالی است و هیچ ایرادی نمی‌توان به آن وارد کرد.

 

 

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس از نظر نرم افزار و رابط کاربری

در بخش نرم افزاری این دو گوشی MIUI 12.5 بر پایه‌ی اندروید ۱۱ بسیار روان و خوب کار می‌کند و قطعا تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد و نمی‌توان ایراد خاصی به این بخش وارد کرد.

رابط کاربری در کل یکی از بخش‌هایی است که شما طبق سلیقه باید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی باید بدانید که رابط کاربری گوشی‌های شیائومی در حال حاضر یکی از بهترین‌های موجود در بین گوشی‌های هوشند است و امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد.

این قابلیت‌ها حتی گاهی از رابط کاربری محبوب سامسونگ هم بیشتر می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا بیشترین تعامل را با گوشی شیائومی خود برقرار کنید. به طور کلی MIUI قابلیت شخصی سازی بسیار زیادی هم دارد و شما می‌توانید ظاهر تمام بخش‌ها را به طور کامل تغییر دهید. یعنی شما قادر هستید آیکون‌ها را عوض کنید و حتی شکل و شمایل لاک اسکرین را با نصب تم تغییر دهید.

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس از نظر عملکرد سخت افزاری

ردمی نوت 10 پرو و پرو مکس در بخش سخت افزاری از تراشه ۸ نانومتری اسنپدراگون 732G استفاده می‌کنند که از این تراشه از پردازنده مرکزی شامل دو هسته Kyro 470 Gold با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و شش هسته Kyro 470 Silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 618 برخوردار است.

این یک تراشه میانرده و خوب و قدرتمند از شرکت کوالکام است و به خوبی می‌تواند از پس کارهای مختلف از جمله برنامه‌های روزمره و همچنین بازی‌های سنگین گرافیکی بربیاید. بنابراین اگر حتی با گوشی بازی هم می‌کنید انتخاب این گوشی می‌تواند برای شما مناسب باشد.

هر دو گوشی دو نسخه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم دارند که باعث می‌شود شما با خیال راحت بتوانید دیتاهای خود را ذخیره کنید و همچنین به اجرای چند برنامه در کنار هم یا همان مولتی تسکینگ بپردازید.

پس در این بخش هم تفاوتی بین دو گوشی ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 10 پرو مکس وجود ندارد و هر دو گوشی دقیقا مشابه با یکدیگر و خوب عمل می‌کنند.

خرید گوشی پرچمدار

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس از نظر باتری

باتری در نظر گرفته شده برای این دو دستگاه ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی دارد و به خوبی می‌تواند انرژی مورد نیاز برای این میانرده‌ها را به مدت ۱ یا حتی ۱.۵ روز تأمین کند. این شارژ دهی با توجه به نمایشگر با کیفیت و ۱۲۰ هرتزی ردمی نوت 10 پرو و پرو مکس و همچنین تراشه خوب آن‌ها عدد عالی ارزیابی می‌شود.

در زمینه شارژ سریع نیز شیائومی هیچ کم کاری نکرده و به سراغ شارژ سریع ۳۳ واتی رفته است. به کمک همین فناوری شما امکان خواهید داشت تا این دو گوشی را در مدت ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید.

بنابراین مانند بخش‌های دیگر تفاوتی بین این دو گوشی وجود ندارد و هر دو هم به نسبت بازه‌ی قیمتی عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کنند.

 

خرید شیائومی نوت ۱۰ پرو با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با ردمی نوت 10 پرو مکس از نظر دوربین

در این بخش هم تقریبا هیچ تفاوتی بین دو گوشی وجود ندارد و تنها یک تفاوت کوچک در دوربین ماکرو را داریم که در بخش مرتبط به آن خواهیم پرداخت.

 

دوربین اصلی

دوربین اصلی این دو گوشی سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی Samsung ISOCELL HM2 با اندازه سنسور 1/1.52 اینچی و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی داشته و در پس یک لنز P6 با گشودگی دیافاراگم f/1.9 قرار گرفته است.

این دوربین از قابلیت Nona-Bayer استفاده می‌کند و این یعنی به واسطه‌ی ترکیب ۹ پیکسل رزولوشن پیش فرض ۱۲ مگاپیکسلی بدست می‌آید. برای این دوربین فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی در نظر گرفته شده ولی متأسفانه خبری از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیست. این دوربین می‌تواند در نهایت کیفیت 4K 30fps به ضبط ویدئو بپردازد.

استفاده از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برای یک گوشی با این بازه‌ی قیمتی یک انتخاب عجیب و غریب از شیائومی است که ما از آن بسیار خوشحال هستیم. این دوربین می‌توانید در نور روز عکس‌های بی نظیری برای یک میانرده به ثبت برساند و حتی در شب هم عملکرد آن خوب است.

این تصاویر جزئیات بسیار خوبی دارند و نویز در آن‌ها تا حد بسیار خوبی کنترل می‌شود. این عکس‌ها کنتراست و شارپنس خوبی دارند و رنگ‌ها هم نزدیک به واقعیت به ثبت می‌رسند. در کل قطعا از کیفیت عکس‌های دوربین اصلی این دو گوشی رضایت خواهید داشت.

دوربین فوق عریض

دوربین فوق عریض ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 10 پرو مکس سنسور ۸ مگاپیکسلی Sony   IMX355 با اندازه 1/4.0 اینچ و اندازه پیکسل 1.12 میکرون داشته و در پس لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. این دوربین همچنین می‌تواند عکس‌هایی با زاویه ۱۱۸ درجه‌ای ثبت کند.

دوربین فوق عریض نیز در نور روز می‌تواند عکس‌های بسیار خوبی به ثبت برساند و رضایت شما را به طور کامل به دست بیاورد. این تصاویر جزئیات کافی دارند و اعوجاج کناره‌ها به خوبی تصحیح می‌شود. رنگ‌های این عکس‌ها نسبتا دقیق هستند و رنج دینامیکی در سطح مناسبی قرار می‌گیرد.

خرید هندزفری

دوربین سلفی

هر دو گوشی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارند. این دوربین می‌تواند سلفی‌هایی جزئیات کافی، دقت رنگ خوب و کنتراست عالی به ثبت برساند. این عکس‌ها جذب نور خوبی هم دارند و وایت بالانس متعادلی را مشاهده می‌کنیم.

مقایسه نوت 10 پرو با نوت 10 پرو مکس: دوربین ماکرو

بالاخره یک بخشی یافت شد که این دو گوشی هرچند کوچک با هم متفاوت هستند. البته این تفاوت در سنسور نیست و هر دو از سنسورهای ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند که اتفاقا کیفیت خوب و مناسبی هم دارد و در صورت گرفتن عکسی با فوکوس صحیح می‌تواند شما را راضی کند.

تفاوت در این است که ردمی نوت 10 پرو از فوکوس خودکار برای این دوربین بهره می‌برد و گوشی رقیب از این قابلیت بی بهره مانده و این یعنی شما با نسخه پرو بسیار راحت‌تر می‌توانید تصاویر ماکرو به ثبت برسانید.

پرتره

پرتره‌های این دو گوشی با دوربین اصلی و به کمک لنز تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی برای برش سوژه از پس‌زمینه به ثبت می‌رسند. این تصاویر جزئیات خوب و برش نسبتا دقیقی دارند و شما از جزئیات دریافتی به طور کامل رضایت خواهید داشت.

رنگ سوژه‌ها و به خصوص رنگ پوست هم نزدیک به واقعیت است و همه‌ی این‌ها تأییدی بر کیفیت خوب پرتره‌ها است.

 

خرید شیائومی نوت ۱۰ پرو مکس

 

جمع بندی

اگر مطلب را از ابتدا تا به این نقطه دنبال کرده باشید طبیعتا متوجه شده‌اید که این دو گوشی در واقع یک گوشی با دو نام هستند و فوکوس خودکار دوربین ماکرو نکته‌ای نیست که بتواند تفاوتی بین ارزش خرید دو گوشی ایجاد کند.

این دو محصول در همه‌ی بخش‌ها و به خصوص بخش نمایشگر و دوربین عالی عمل می‌کنند و در واقع در این دو بخش شما امکانات بیشتری از قیمت پرداختی دریافت خواهید کرد و این دقیقا نشان دهنده‌ی ارزش خرید بالای این دو دستگاه است.

پس اگر قصد خرید این محصول را دارید خیلی فرقی نمی‌کند که نسخه پرو مکس را خریداری می‌کنید یا نسخه پرو را.

سوالات متداول

کدام گوشی باتری بهتری دارد؟ هر دو گوشی باتری‌های مشابهی دارند و می‌توانند بین ۱ تا ۱.۵ روز بسته به استفاده‌ی شما دوام بیاورند. در زمینه سرعت شارژ شدن هم هر دو در مدت حدود ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه فول شارژ می‌شوند.

کدام محصول نمایشگر بهتری دارد؟ نمایشگر این دو گوشی هم دقیقا شبیه به هم است و به نسبت بازه‌ی قیمتی کیفیت بسیار خوبی دارد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی زیاد باعث برتری آن‌ها نسبت به دیگر رقبا می‌شود.

کدام گوشی دوربین‌های بهتری دارد؟ هر دو گوشی دوربین‌های یکسان و بسیار خوبی دارند و عملکرد دوربین اصلی حقیقتا فراتر از بازه‌ی قیمتی این گوشی است و می‌تواند با محصولات قاتل پرچمدار رقابت کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

17 نظر

  1. امید باب

    Redmi 10 promax فوقالعادست ولی دوربینش در فاصله 1.5 و بیشتر صورت رو کارتنی و پیر میکنه، مثل جزامی ها میشه،،گوشی دوستم هم همینجوریه،، اگه کسی راه حلی داره لطفأ کمک کنه، شماره من اینه
    بخاطر این موضوع میخام عوضش کنم

  2. مهدی

    مشخصات پرو این نیستش
    مشخصات پرو از دوربین ۶۴ و پردازنده ی ندیا تو استفاده کرده

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی

      سلام وقت بخیر ردمی نوت 10 پرو دوربین 108 مگاپیکسلی داره از تراشه اسنپدراگون استفاده می‌کنه پیروز باشید
  3. پیمان

    سلام
    تفاوت فاحش این دو گوشی در صفحه نمایششون هست که پرومکس سوپر آمولد ولی پرو آمولد هست
    کارشناسبتون دقیق نیست

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به پیمان

      سلام وقت بخیر بله حق با شماست، این بخش تفاوت از قلم افتاده هرچند که تفاوت پنل سوپر امولد و امولد فاحش نیست پاینده باشید
      1. Sajjad

        پاسخ به احسان نیک پی

        الان فرق این دوتا دقیقا چیه؟ من الان نوت ۱۰ پرو خریدم ،قبل خریدم هرچی تحقیق کردم دیدم فرقی بینشون نیست ولی پرو مکس قیمتش گرون تره برام سواله چه فرقی باهم دارن
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به Sajjad

          سلام وقت بخیر عملا هیچی نسخه پرو مکس نمایشگر سوپر امولد ولی نوت 10 پرو امولد این موضوع باعث ایجاد تفاوت خاصی نمیشه
  4. مریم

    من نوت ده پرومکس دارم ا وقتی اندرویدش ارتقا دادم 13خیلی سریع باتریش خالی میشه چکار کنم درست
    شه
    ؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مریم

      سلام وقت شما بخیر این نسخه بهینه نیست و به همین دلیل مصرف باتری رو افزایش میده باید منتظر آپدیت بعدی باشید موفق باشید
  5. بابک

    شیائومی ردمی نوت 10پرو تنها گوشی میان رده با قیمت مناسب زیر هشت ملیون هست که از خیلی لحاظ با قاتل پرجمدارهای بازار رقابت میکند و برا همین هم تقریبا پر فروش ترین گوشی تمام سایت ها هست ، بیشتر از یک ماهه که این گوشی به اندروید 12 آپدیت شده ولی سامسونگ جدیدا فقط برا مدل A52 خودش اندروید 12 رو آپدیت داده ، خلاصه شیائومی ردمی نوت 10 پرو پهترین گوشی بازار نسبت به قیمتش هست ، از اسپیکرهاش هم نگم که واقعا بی نظیره و صدای استریوی همسان بلندی از هر دو اسپیکر گوشی خارج میشود

  6. mmd

    توسایت gsmarenaنوشته نسخه پرو امولد هست و نسخه پرومکس سوپرامولد. 2 تاش ک یکی نیست اینا؟

    1. میلاد شیری

      پاسخ به mmd

      سلام وقت بخیر هر دو پنل امولد هستن و کیفیت خوبی دارن فرق خاضی ندارن
  7. ساسان

    سلام.
    نسخه پرو اینترنت 4.5G داره اما پرو مکس ندارد.
    یه عده هم میگن نسخه پرو NFC داره اما پرو مکس ندارد.

    1. sami

      پاسخ به ساسان

      اشتباه میکنی من پرومکس دارم و۴.۵هستش.البته خودم راه ۴.۵کردنش رو پیداکردم.
    1. sam

      پاسخ به ساسان

      <من پرومکس دارم‌نتش۴.۵هست.درست کردنش راه داره.از قسمت درباره گوشی برین قسمت اطلاعات جزئی ومشخصات وروی حافظه داخلی۷باربزنین وسیم۱و۲ نوشته هرسیمی که ازنتش استفاده میکنین بزنیش روش بازمیشه وباندهای مختلف داره وروی تک تکشون بزنین چندبارکه عوضشون کنین از۴ تبدیل به۴.۵میشه.این روش روخودم کشف کردم✌️✋✋
    1. سبحان

      پاسخ به ساسان

      تفاوت در این است که ردمی نوت 10 پرو از فوکوس خودکار برای این دوربین بهره می‌برد و گوشی رقیب از این قابلیت بی بهره مانده و این یعنی شما با نسخه پرو بسیار راحت‌تر می‌توانید تصاویر ماکرو به ثبت برسانید.
    1. حسین

      پاسخ به ساسان

      اره راسته
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-10-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-10-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%da%a9%d8%b3/
ads
ads