داغ ترین ها :
مقایسه A12 و A32 و A32 5G

مقایسه A12 و A32 و A32 5G

بازار گوشی‌های میانرده دسته وسیعی از محصولات را در بر می‌گیرد و خود شرکت سامسونگ به تنهایی گوشی‌های بسیار زیادی در این بازه قیمتی دارد. این تعدد گوشی باعث سردرگمی کاربران می‌شود و به همین دلیل هم در این مطلب بر آن شدیم تا سه میانرده سامسونگ را با هم مقایسه کنیم. در ادامه به مقایسه A12 و A32 و A32 5G خواهیم پرداخت و گوشی برتر در هر قسمت را مشخص می‌کنیم تا شما بتوانید بسته به بودجه و نیازهای خود یکی از این سه گوشی سامسونگ را برگزینید.

گوشی گلکسی A32 5G گلکسی A32 گلکسی A12
تاریخ معرفی اسفند ۹۸ اسفند ۹۹ مرداد ۱۴۰۰
ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۹.۱ میلی‌متر ۱۵۸.۹ در ۷۳.۶ در ۸.۴ میلی‌متر ۱۶۴ در ۷۵.۸ در ۸.۹ میلی‌متر
وزن ۲۰۵ گرم ۱۸۴ گرم ۲۰۵ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۵ اینچ – TFT با رزولوشن HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز ۶.۴ اینچ – سوپر امولد FHD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز ۶.۵ اینچ – IPS LCD HD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز
سیستم‌عامل  One Ui 3.1 بر مبنای اندروید ۱۱ (اکنون)  One Ui 3.1 بر مبنای اندروید ۱۱ (اکنون)  One Ui 3.1 بر مبنای اندروید ۱۱ (اکنون)
تراشه دیمنسیتی 720 5G هلیو G80 هلیو P35
کارت حافظه پشتیبانی می‌کند پشتیبانی می‌کند پشتیبانی می‌کند
حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ۳۲ و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت ۳ و ۴ گیگابایت
دوربین پشت ۴۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل ماکرو

۲ مگاپیکسل عمق میدان

۶۴ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل ماکرو

۵ مگاپیکسل عمق میدان

۴۸ مگاپیکسل اصلی

۵ مگاپیکسل فوق عریض

۲ مگاپیکسل ماکرو

۲ مگاپیکسل عمق میدان

دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسل ۲۰ مگاپیکسل ۸ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۱۵ وات ۱۵ وات ۱۵ وات
رنگ آبی، بنفش، سفید و مشکی آبی، بنفش، سفید و مشکی آبی، مشکی، قرمز و سفید

مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر طراحی و کیفیت ساخت

درست است که با دو نسخه از گلکسی A32 مواجه هستیم ولی جالب است بدانید که این دو محصول برخلاف ظاهر شبیه به هم از نظر ابعاد و وزن و ضخامت با هم تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

در A32 و A32 5G سامسونگ از طراحی جدید خود استفاده کرده و حالا دیگر فضای بین لنزها به رنگ مشکی نیست و در واقع فریم مشکی رنگ دوربین‌ها را نداریم و قاب پشتی فضای خالی بین دوربین‌ها را به طور کامل پوشش می‌دهد و در هر رنگی این فضا به همان رنگ درآمده است.مقایسه A32 با A12

این موضوع باعث شده تا طراحی این دو گوشی نسبت به قبل زیباتر و چشم نوازتر باشد و حس یکپارچگی بیشتری بتوان از آن دریافت کرد. این قاب در هر دو گوشی پلاستیکی است و طراحی براقی هم دارد و اثر انگشت را به سرعت جذب می‌کند.

گلکسی A12 اما طراحی متفاوت‌تری دارد و قاب پلاستیکی پشتی آن طراحی مات داشته و بخش بالایی آن از طراحی با خط‌های مورب بهره می‌برد. فریم دوربین نیز مربعی بوده و مانند رقیب نیست دو رقیب دیگر نیست که یکپارچه به نظر برسد.مقایسه A32 با A12 سامسونگ

گلکسی A32 5G وزنی ۲۰۵ گرمی و ضخامتی ۹.۱ میلی متری دارد و در طرف دیگر وزن A32 برابر با ۱۸۴ گرم و ضخامت آن برابر با ۸.۴ میلی متر است. در این بین گلکسی A12 نیز وزنی ۲۰۵ گرمی و ضخامتی ۸.۹ میلی متری دارد تا بیشتر از نظر ارگونومی به A32 5G نزدیک باشد. در واقع از نظر ارگونومی A32 4G بهترین گوشی از بین این سه محصول است و هم وزن و ضخامت کمتری دارد و هم طول و عرض کمتری.مقایسه A32 با A12 سامسونگ

فریم اطراف هر سه کهکشانی از جنس پلاستیک است. در سمت راست این فریم دکمه‌های ولوم و پاور قرار گرفته و در بالا میکروفون دوم خودنمایی می‌کند. در سمت چپ این فریم خشاب سیم کارت و کارت حافظه جانبی دیده می‌شود و در نهایت فریم پایینی میزبان جک ۳.۵ میلی متری صدا، اسپیکر، میکروفون اصلی و درگاه Type C است.

در آخر نوبت به قاب جلویی می‌رسد، جایی که دلیل تفاوت در ابعاد دو گوشی A32 5G و A12 با A32 4G مشخص می‌شود. گلکسی A32 نسبت نمایشگر به بدنه‌‌ای حدود ۸۵ درصدی دارد و این در حالیست که این عدد برای A32 5G و همچنین A12 برابر با حدود ۸۲ درصد است. همچنین نمایشگر A12 و A32 5G ۰.۱ اینچ بزرگ‌تر است. هر سه گوشی از ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر میزبانی می‌کنند تا از این جهت هر سه شبیه به هم باشند.مقایسه A32 با A12 سامسونگ

برنده این بخش را به دلیل طراحی بهتر به نسبت A12 و ارگونومی بهتر به نسبت A32 5G گوشی A32 در نظر می‌گیریم. در جایگاه دوم A32 5G قرار می‌گیرد و رتبه سوم نیز به A32 می‌رسد.

 

 

مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر صفحه نمایش

سامسونگ را به نمایشگرهای سوپر امولد و باکیفیت آن می‌شناسیم و در A32 هم شرکت کره‌ای از همین پنل استفاده کرده است. این نمایشگر اندازه‌ی ۶.۴ اینچی داشته و برای آن رزولوشن FHD+ در نظر گرفته شده تا تراکم ۴۱۱ پیکسل در هر اینچ قرار بگیرد. خوشبختانه صفحه نمایش A32 از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد تا محتوا به شکل روان‌تری به نمایش دربیاید.مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر صفحه نمایش

در طرف دیگر A32 5G پنل TFT با رزولوشن HD+ دارد و در نتیجه در هر اینچ از پنل ۶.۵ اینچی آن ۲۷۰ پیکسل قرار گرفته است. این صفحه نمایش مانند رقیب نسبت ۲۰ به ۹ دارد و هر دو گوشی از گوریلاگلس ۵ برای مراقبت از نمایشگر استفاده می‌کنند. نرخ نوسازی استفاده شده برای این پنل ۶۰ هرتز است.

سامسونگ برای A12 هم به سراغ یک پنل ۶.۵ اینچی از نوع IPS رفته که رزولوشن HD+ دارد و تراکم ۲۷۰ پیسکل بر هر اینچ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش نیز همان ۶۰ هرتز معمول است.

کیفیت صفحه نمایش این سه گوشی بسیار متفاوت است و در حالی که A32 صفحه نمایش جذاب و خوش آب و رنگی دارد و محتوا را به صورت شارپ و با کنتراست بالا به نمایش می‌گذارد کیفیت پنل A32 5G و A12 در سطح بسیار پایه‌ای قرار دارد. نه تنها نمایشگر این دو گوشی از نظر رزولوشن نمی‌تواند با گوشی A32 4G رقابت کند بلکه نوع پنل آن‌ها هم در سطح پایین‌تری جای می‌گیرد. به علاوه‌ی همه‌ی این موارد گفته شده از آنجایی که نرخ نوسازی A32 برابر با ۹۰ هرتزی و برای دو گوشی دیگر ۶۰ هرتز است، پس از همه نظر A32 پنل بهتر و بسیار با کیفیت‌تری دارد.مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر صفحه نمایش

هر سه گوشی در حالت دستی می‌توانند روشنایی حدود ۴۰۰ نیت تولید کنند که برای محیط‌های بسته عدد کافی و مناسبی است. زمانی که در محیط باز و زیر آفتاب قرار بگیرید روشنایی خودکار فعال شده و این عدد برای A32 به بالای ۸۰۰ نیت و برای A32 5G و A12 به ترتیب به حدود ۵۰۰ و ۴۷۰ نیت می‌رسد.

پس با اختلاف بسیار زیاد برنده بخش نمایشگر هم A32 است. رتبه دوم و سوم هم به دو گوشی دیگر یعنی A32 5G و A12 می‌رسد و تفاوت زیادی بین صفحه نمایش این دو گوشی وجود ندارد.

 

شاید علاقه‌مند باشید: مقایسه گوشی A32 با گلکسی A02s سامسونگ

 

مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر اسپیکر

متأسفانه در هیچ یک از این سه گوشی اسپیکرهای استریو نداریم و این در صورتی است که در گوشی‌های هم قیمت شیائومی امکان تولید صدای استریو وجود دارد.

اسپیکر این سه گوشی بسیار معمولی هستند. این اسپیکرها صدای متوسطی دارند و کیفیت نیز در حد صرفا قابل قبول است و اگر صدای این گوشی‌ها را در کنار گوشی‌های رقیب با امکان تولید صدای استریو قرار دهید بهتر متوجه تفاوت آن‌ها خواهید شد.مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر اسپیکر

در نهایت اما اسپیکرهای گوشی A32 5G بلندی بیشتری نسبت به دو رقیب دیگر دارد اما از نظر کیفیت هر سه کهکشانی در یک سطح قرار می‌گیرند.

مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر نرم افزار و رابط کاربری

هر سه گوشی در حال حاضر از اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می‌کنند. در واقع گلکسی A12 با اندروید ۱۰ روانه بازار شده ولی در حال حاضر بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرده است.مقایسه گوشی A12 با A32

رابط کاربری One UI یکی از بهترین و کامل‌ترین رابط کاربری‌های موجود در دنیای گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید که برای کهکشانی‌های سامسونگ عملکردی پایدار و روان را به ارمغان آورده است. این رابط کاربری قابلیت‌های زیادی دارد و می‌توان بخش‌های مختلف آن را شخصی سازی کرد.

رابط کاربری سامسونگ از قابلیت‌های زیاد و کاربردی مثل Split screen، دارک مود، Float window و بسیاری از موارد دیگر پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود شما بتوانید ارتباط ساده و در عین حال کارامدی با گوشی سامسونگ خود داشته باشید.مقایسه گلکسی A12 با A32

شما امکان نصب تم‌های مختلف و همچنین تغییر پس زمینه AOD را خواهید داشت و می‌توانید ظاهر گوشی به همان نحوه‌ی که دوست دارید دربیاورید.

بنابراین برنده‌ای در این بخش نخواهیم داشت و تنها می‌توانیم بگوییم که به احتمال زیاد A32 و A32 5G یک بروزرسانی بیشتر دریافت می‌کنند؛ چرا که از ابتدا با اندروید نسخه جدیدتری به بازار عرضه شده‌اند.

 

دو گوشی دیگر در رنج قیمتی نزدیک:
مقایسه پوکو M3 با گلکسی M12 سامسونگ

 

مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر عملکرد سخت افزاری

یکی از بخش‌هایی که باعث می‌شود A32 5G برتری قاطعی نسبت به رقبای داشته باشد و خود را به عنوان محصول بهتری مطرح کند همین بخش سخت افزار است. گلکسی A32 5G از تراشه دیمنسیتی 720 5G بهره می‌برد.

این تراشه‌ که معماری ۷ نانومتری دارد، هشت هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G57 را شامل می‌شود.

در طرف مقابل گلکسی A32 تراشه‌ای ۱۲ نانومتری از مدیاتک به نام هلیو G80 دارد. این چیپست هشت هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Cortex-a75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز داشته و از پردازنده گرافیکی Mali-G52  بهره می‌برد.

سامسونگ برای تأمین قدرت گلکسی A12 (نسخه معمول و نه Nacho) به سراغ تراشه هیلو P35  رفته است. این تراشه ۱۲ نانومتری هشت هسته پردازنده مرکزی شامل چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 2.35 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز دارد و از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بهره می‌برد.

قدرت سخت افزاری A12 تنها برای انجام کارهای روزمره کافی است و نمی‌توانید با آن کارهای سنگین انجام دهید. گلکسی A32 در انجام امور روزمره عملکرد خوب و سریعی دارد و به لطف نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی روان کار می‌کند. این گوشی اما در اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی چندان عالی نیست. البته که امکان اجرای بازی‌های با گرافیک معمولی یا پایین بدون افت فریم وجود دارد.

در طرف دیگر A32 5G نه تنها برنامه‌های روزمره را با سرعت بالایی اجرا می‌کند بلکه می‌تواند به خوبی از پس بازی‌های و کارهای سنگین‌تر هم بربیاید. به علاوه این گوشی از فناوری 5G هم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید در آینده نزدیک از ایرنترنت پر سرعت‌تری بهره مند شوید.

اگر بخواهیم واضح‌تر این بخش را خلاصه کنیم باید بگوییم که گلکسی A32 5G حدود ۵۰ درصد قوی‌تر از A32 است و بهتر می‌تواند از پس انجام کارهای سنگین بربیاید. از طرفی A32 هم حدود ۵۰ درصد قوی‌تر از A12 است. A32 و A32 5G در نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم در دسترس قرار دارند و گلکسی A12 نسخه‌های ۳۲ حافظه داخلی و ۲ و ۳ گیگابایت حافظه رم نیز دارد. هر سه گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کنند.

در نهایت برنده این قسمت گلکسی A32 5G است و به ترتیب در جایگاه‌های بعدی A32 و A12 قرار می‌گیرند و اگر قدرت سخت افزاری برای شما اولویت بالایی دارد به ترتیب گفته شده کهکشانی خود را انتخاب کنید.

 

دیگر مطالب مرتبط با گوشی A32:

لوازم جانبی a32 که باید حتما بخرید

 

مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر باتری

سامسونگ برای هر سه گوشی ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. به نظر می‌رسد که A32 5G و A12 به دلیل رزولوشن کمتر نمایشگر باید شارژ دهی بهتری داشته باشد.

واقعیت اما جور دیگری رقم می‌خورد و هر سه گوشی مشابه عمل می‌کنند. این کهکشانی‌ها می‌توانند با استفاده معمولی و نرمال بین ۱ تا ۱.۵ روز شارژ دهی کنند که عملکرد خوب و رضایت بخشی در این بازه قیمتی به حساب می‌آید.مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر باتری

برای هر سه کهکشانی شارژ سریع ۱۵ واتی در نظر گرفته شده و به لطف این فناوری گلکسی A32 و A32 5G می‌توانند در مدت ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه فول شارژ شوند که عملکرد قابل قبولی است. این مدت زمان برای A12 حدود ۳ ساعت است.

این بخش برنده خاصی ندارد و می‌توانیم به دلیل سرعت شارژ بهتر A32 5G و A32 را به طور مشترک در جایگاه نخست و A12 را در رتبه بعدی قرار دهیم.

مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر دوربین

در این بخش به سراغ دوربین‌های سه گوشی خواهیم رفت و آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم تا میانرده با دوربین‌های بهتر مشخص شود.مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر دوربین

دوربین اصلی

با گلکسی A32 شروع می‌کنیم. دوربین اصلی این کهکشانی سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی مدل    Samsung GW3  با اندازه 1/1.97 اینچ و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی داشته و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز و همچنین Quad Bayer پشتیبانی می‌کند.

در طرف دیگر سامسونگ برای A32 5G دوربین اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مدل Samsung S5KGM2  در نظر گرفته که این سنسور اندازه 1/2 اینچی و اندازه پیکسل 0.8 میکرونی داشته و در پس لنزی با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. این دوربین از قابلیت Quad Bayer  پشتیبانی کرده و به همین دلیل عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

سامسونگ برای A12 دوربین اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مدل Samsung S5KGM2 در نظر گرفته که این سنسور اندازه 1/2 اینچی و اندازه پیکسل 0.8 میکرونی داشته و در پس لنزی با دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است. این دوربین از قابلیت Quad Bayer پشتیبانی کرده و به همین دلیل عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.مقایسه A12 و A32 و A32 5G از نظر دوربین

عکس‌های ثبت شده با سه گوشی برای محصولاتی در بازه قیمتی خود قابل قبول و مناسب هستند و جزئیات کافی و رنج دینامیکی مناسب دارند. دقت رنگ عالی نیست اما رضایت بخش است و شارپنس در حد معقولی قرار می‌گیرد.

در این بین البته A32 عملکرد بهتری نسبت به A32 5G و A12 دارد و عکس‌های آن نویز کمتر و در عین حال جزئیات بیشتری را در خود جای می‌دهند. بنابراین برنده‌ی بخش اول و دوربین اصلی A32 خواهد بود.

A12 و A32 5G هم به دلیل برخورداری از سنسور مشابه عملکرد نزدیکی دارند و تنها در محیط‌های تاریک گلکسی A32 5G به دلیل داشتن دریچه دیافرگم گشوده‌تر می‌تواند نور بیشتری جذب کند.

دوربین فوق عریض

سازنده دوربین فوق عریض هیچ یک از این سه گوشی مشخص نیست و A32 و A32 5G از سنسوری ۸ مگاپیکسلی با اندازه 1/4.0 اینچی و اندازه پیکسل 1.12 میکرونی استفاده می‌کنند. این سنسورها در پشت لنزی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته و به این دوربین توانایی ثبت تصاویری ۱۲۳ درجه‌ای را می‌دهد. دوربین فوق عریض A12 هم ۵ مگاپیکسلی است و دیافراگم f/2.2 دارد.

با وجود این که مشخصات دو گوشی گلکسی A32 و A32 5G دقیقا یکسان است اما A32 عکس‌های فوق عریض بهتری به نسبت رقیب خود به ثبت می‌رساند و تصاویر فوق عریض این گوشی جزئیاتی بیشتر و کنتراست مناسب‌تری دارند.

گلکسی A12 نیز در جایگاه سوم جای می‌گیرد و تصاویر فوق عریض این محصول جزئیات کمتری به نسبت دو گوشی دیگر دارند.

دوربین سلفی

گلکسی A32 دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد. این سنسور برای A32 5G برابر با ۱۳ مگاپیکسل و برای A12 برابر با ۸ مگاپیکسل است. هر سه گوشی سلفی‌های قابل قبول و مناسبی برای بازه قیمتی خود به ثبت می‌رسانند.

در این بین اما A32 5G تصاویر با جزئیات بهتر و همچنین کنتراست مناسب دارد و دقت رنگ‌های آن نزدیک به واقعیت است. سلفی‌های A32 نیز مناسب هستند اما دقت رنگ عالی ندارند و همه چیز گرم‌تر از حالت عادی به ثبت می‌رسد.

در رتبه آخر هم دوربین سلفی A12 قرار می‌گیرد که با توجه به قیمت این کهکشانی کیفیت قابل قبولی دارد اما از دو رقیب دیگر ضعیف‌تر است.

ماکرو

گلکسی A32 و A32 5G هر دو سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی دارند. معمولا در این بازه‌ی قیمتی دوربین‌های ماکرو خیلی نمی‌توانند عکس‌های مناسبی به ثبت برسانند اما شرایط برای این دو گوشی به این شکل نیست.

اگر بتوانید عکس ماکرو‌ای با فوکوس صحیح به ثبت برسانید، که البته این کار به دلیل نبود فوکوس خودکار کمی دشوار است، کیفیت نهایی برای هر دو کهکشانی رضایت بخش است و می‌توانید ماکروهای جذابی با آن‌ها بگیرید.

دوربین ماکرو گلکسی A12 در سمت دیگر سنسوری ۲ مگاپیکسلی دارد و در رتبه بعدی قرار می‌گیرد. تصاویر ماکرو این گوشی جزئیات کمتری به نسبت رقبای دیگر دارند و جذب نور هم چندان خوب نیست.

پرتره

گلکسی A32  دوربین تشخیص عمق میدان با سنسور ۵ مگاپیکسلی دارد و این سنسور برای A32 5G و A12 برابر با ۲ مگاپیکسل است. عکس‌های پرتره هر سه کهکشانی با دوربین اصلی و با کمک این لنز گرفته می‌شود.

برش سوژه از پس‌زمینه برای هر سه محصول در بازه قیمتی خود مناسب است و دقت قابل قبولی را شاهد هستیم. پس‌زمینه نیز به حد کفایت مات می‌شود اما به دلیل برتریA32  در بخش دوربین اصلی طبیعتا پرتره‌های این کهکشانی مقداری بهتر از دو رقیب دیگر هستند.

در این بخش نیز A32 برنده است و در جایگاه دو به صورت مشترک با A32 5G و A12 قرار می‌گیرند.

 

چگونه از Google Photos استفاده کنیم:
گوگل فوتو چیست

 

جمع بندی

اولین نکته‌ای که هنگام انتخاب بین این سه گوشی باید در نظر داشته باشید این است که قیمت این کهکشانی برابر نیست. گلکسی A12 ارزان‌ترین گوشی از بین این سه محصول است و قیمتی نزدیک به گوشی‌های اقتصادی دارد.

در رتبه دوم گلکسی A32 قرار می‌گیرد و گران‌ترین محصول در این مقایسه A32 5G است. پس پیش از هر نکته دیگری باید بودجه خود برای خرید کهکشانی را مشخص کرده و سپس انتخاب خود را برگزینید.

اگر گوشی میانرده‌ای با قیمت مناسب می‌خواهید که در همه بخش‌ها شما را راضی کند و و نقطه ضعف بزرگی نداشته باشید باید گلکسی A32 را انتخاب کنید. اگر برای شما قدرت سخت افزاری مهم‌ترین فاکتور در خرید گوشی است به سراغ A32 5G بروید و در نهایت اگر بودجه محدودتری دارید گلکسی A12 را انتخاب کنید.

 

شاید نیاز داشته باشید:
تشخیص فونت از روی عکس

 

سوالات متداول

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ گلکسی A32 با اختلاف نمایشگر بهتری به نسبت دو رقیب دیگر دارد و A32 5G و A12 از نظر صفحه نمایش در یک سطح قرار می‌گیرند. نمایشگر A32 هم از نظر پنل و هم رزولوشن از دو گوشی دیگر بهتر است و به علاوه نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و روشنایی زیاد دارد.

کدام گوشی قدرت سخت افزاری بهتری دارد؟ قطعا A32 5G. اگر برای شما سخت افزار اهمیت زیادی دارد و می‌خواهید با گوشی بازی‌های سنگین انجام دهید A32 5G انتخاب بهتری است و در رتبه‌های بعدی A32 و A12 قرار می‌گیرند.

دوربین‌های کدام گوشی بهتر هستند؟ اگر دوربین برای شما مهم است به سراغ گلکسی A32 بروید و این کهکشانی را انتخاب کنید. گلکسی A32 5G و A12 در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-a12-%d9%88-a32-%d9%88-a32-5g/
ads
ads