داغ ترین ها :
مقایسه ردمی نوت 10s با Redmi note 11s

مقایسه ردمی نوت 10s با Redmi note 11s

ردمی نوت 10s نسل قبل گوشی میانی سری ردمی نوت 10 بود و بین نسخه پرو و نسخه پایه‌ای قرار می‌گرفت. امسال حالا با ورود سری جدید ردمی نوت 11 شاهد نسخه جدید این گوشی یعنی ردمی نوت 11s هستیم. این گوشی با بهبودهایی از راه رسیده تا گزینه جذاب‌تری نسبت به نسل قبل از خود باشد، اما آیا واقعا این محصول ارزش خرید بالاتری دارد؟

در ادامه این مطلب به مقایسه دو گوشی ردمی نوت 11s و ردمی نوت 10s می‌پردازیم و این دو گوشی شیائومی را در بخش‌های مختلف به طور کامل با هم مقایسه کرده و گوشی بهتر و برنده را در هر بخش مشخص می‌کنیم تا شما بسته به نیازهای خود بهتر بتوانید گزینه مناسب‌تر را گزینش کنید.

 

برند شیائومی فرصت را برای خرید یک گوشی ارزان با کیفیت فراهم کرده است: گوشی های شیائومی

 

مقایسه طراحی ردمی نوت 10s با Redmi note 11

اولین موردی که با نگاه کردن به ردمی نوت 10s به ذهن می‌آید این است که این محصول تا چه حد شبیه به ردمی نوت 10 پرو است و شاید به سختی بتوان این دو گوشی را از هم متمایز کرد. البته که قاب شیشه‌ای نوت 10 پرو در اینجا جای خود را به پلاستیک داده است.

قاب پشتی 10s بسیار ساده طراحی شده و لوگوی شیائومی در پایین و فریم دوربین‌ها در بالا سمت چپ قرار گرفته است. این فریم دوربین‌ها مانند بسیاری دیگر از محصولات شیائومی دو تکه است و در سمت راست همواره با قاب پشتی تطبیق پیدا می‌کند و در سمت دیگر همواره مشکی است.مقایسه طراحی ردمی نوت 10s با Redmi note 11

قاب پشتی ردمی نوت 11 اس هم از جنس پلاستیک است ولی فریم دوربین‌ها کمی متفاوت شده و دیگر حالت دوتکه ندارد و شما در همه رنگ‌ها قابی مستطیلی و تمام مشکی را مشاهده می‌کنید. این گوشی همچنین مقداری تخت‌تر طراحی شده و این یعنی لبه‌های قاب پشتی این میانرده خمیدگی کمتری در مقایسه با نسل قبل داشته و ظاهر مدرن‌تری به خود گرفته است.

ارگونومی این دو گوشی شیائومی را می‌توانیم در عمل یکسان در نظر بگیریم؛ زیرا وزن هر دو برابر با 179 گرم و ضخامت ردمی نوت 11 اس برابر با 8.1 میلی متر و نسل قبلی برابر با 8.3 میلی متر است. از نظر طول و عرض نیز شرایط مشابه است تا به طور کلی ارگونومی دو گوشی را برابر و البته رضایت بخش و مناسب ارزیابی کنیم.

فریم پلاستیکی اطراف هر دو گوشی طراحی براق دارد و در سمت راست از دکمه‌های ولوم و پاور میزبانی می‌کند. در فریم بالایی اسپیکر دوم، میکروفون دوم و اینفرارد (ردمی نوت 11 اس در این بخش جک 3.5 میلی متری صدا را نیز دربر می‌گیرد) دیده می‌شود و سمت چپ شاهد خشاب سیم کارت و کارت حافظه جانبی هستیم. در نهایت فریم پایینی دو گوشی میزبان اسپیکر، درگاه Type C و میکروفون است (جک 3.5 میلی متری صدا ردمی نوت 10 اس در این فریم قرار گرفته است).مقایسه طراحی ردمی نوت 10s با Redmi note 11

به سراغ نمای روبرویی برویم، بخشی که نمایشگر ردمی نوت 10s توانسته حدود 83.5 درصد از فضای مقابل گوشی را به خود اختصاص دهد و در بالا از دوربین سلفی درون یک پانچ هول میزبانی کند. خوشبختانه در نسل جدید نسبت نمایشگر به بدنه به حدود 84.5 درصد رسیده و این یعنی حاشیه‌های کمتری را شاهد هستیم. به طور کلی اما نمای روبرویی دو گوشی بسیار شبیه به هم است و متمایز کردن آن‌ها از هم دشوار به نظر می‌رسد.

سازنده چینی برای هر دو نماینده خود گواهی IP53 در نظر گرفته تا این دو میانرده در برابر پاشش آب بتوانند مقاومت کنند (این گواهی معادل ضدآب بودن نیست و گوشی در صورت قرار گرفتن درون آب آسیب می‌بیند). ناگفته نماند که هر دو میانرده از سه رنگ مشکی، آبی و سفید برخوردار هستند، هرچند که رنگ آبی تفاوت‌های زیادی بین دو نسل دارد.

در نهایت به راحتی می‌توان تشخیص داد که این دو گوشی از یک سری هستند و ژن‌های مشترک بین آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است. به همین دلیل هم انتخاب گوشی برنده کار راحتی نیست و وضعیت دو گوشی را مشابه هم می‌دانیم و بر اساس تفاوت جزئی در ظاهر بین آن‌ها انتخاب کنید.

 

قیمت ردمی نوت 11s شیائومی 128 گیگابایت با رم 8

 

صفحه نمایش؛ امولدهایی دوست داشتنی!

با وجود این که در بازه قیمت گوشی‌های میانرده نزدیک به اقتصادی هستیم باز هم شیائومی از پنل‌های باکیفیتی استفاده کرده است تا نماینده‌های این برند بتوانند به خوبی با رقبای موجود رقابت کنند و ارزش خرید بالاتر خود را به رخ دیگر محصولات بکشند.

ردمی نوت 10 اس از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد استفاده می‌کند. برای این پنل رزولوشن FHD+ در نظر گرفته شده و در نتیجه تراکم ۴۰۹ پیکسل بر هر اینچ مقابل دیدگان ما قرار می‌گیرد. این پنل نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و نسبت ۲۰ به ۹ دارد.صفحه نمایش ردمی نوت 10s با ردمی نوت 11s

شرایط برای ردمی نوت 11 اس نیز کاملا مشابه است و این گوشی از یک پنل ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد استفاده می‌کند. برای این پنل هم رزولوشن FHD+ در نظر گرفته شده و در نتیجه تراکم ۴۰۹ پیکسل بر هر اینچ مقابل دیدگان ما قرار می‌گیرد. تفاوت موجود در نرخ نوسازی است و در این محصول شاهد اضافه شدن نرخ نوسازی 90 هرتزی هستیم.

از نظر کیفیت هر دو پنل دقیقا مثل هم هستند و شما به طور حتم از مشاهده‌ی محتوا در این دو نمایشگر لذت خوهید برد. فناوری ساخت این پنل‌ها به صورتی است که باعث می‌شود رنگ‌ها با کنتراست عالی و به صورت زنده و پویا به نمایش در بیایند و مهم‌تر این که همه‌ی محتوا به صورت شارپ نمایش داده می‌شود.

در این دو نمایشگر مطابق انتظاری که داریم رنگ مشکی عمقی بینهایت دارد و شما از قابلیت‌هایی مثل AOD برخوردار می‌شوید. به علاوه به لطف فناوری امولد روشن کردن قابلیت دارک مود می‌تواند تأثیر شایانی در کاهش مصرف باتری داشته باشد.صفحه نمایش ردمی نوت 10s با ردمی نوت 11s

از نظر روان بودن نمایشگر اما ردمی نوت 11s می‌تواند رقیب را پشت سر بگذارد و به لطف نرخ نوسازی 90 هرتزی عملکرد بهتری را در اختیار قرار دهد. اسکرول کردن و گشت و گذار در منوهای این گوشی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در این پنل سریع‌تر اتفاق می‌افتد و درنهایت نتیجه لذت‌ بخش‌تر خواهد بود.

پنل ردمی نوت 10 اس در حالت حداکثری و قرارگیری زیر نور مستقیم خورشید می‌تواند تا حدود 700 نیت روشنایی تولید کند و این عدد برای ردمی نوت 11 اس حدود 750 نیت است. این عداد برای دو گوشی در این بازه قیمتی کاملا خوب و مناسب به حساب می‌آید و بعید است که در محیط باز با این دو گوش با مشکل مواجه شوید.

در آخر برنده این بخش را ردمی نوت 11 اس می‌دانیم؛ چرا که این گوشی نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتزی دارد و ردمی نوت 10 اس از داشتن این قابلیت بی‌نسیب است. در نظر داشته باشید که از نظر کیفیت هیچ تفاوتی بین دو گوشی دیده نمی‌شود و برتری میانرده جدید تنها از نظر نرخ نوسازی است.

 

خرید شیائومی Redmi Note 10s با حافظه 64 و رم 6 گیگابایت

 

اسپیکر

خوشبختانه هر دو گوشی به اسپیکرهای استریو مجهز هستند اما بلندی و کیفیت صدای هر دو یکسان نیست. ردمی نوت 11 اس می‌تواند صدایی بلندتر و البته کمی باکیفیت‌تر تولید کند. اسپیکر این محصول به نسبت بازه قیمتی واقعا خوب است و کمتر رقیبی می‌توان با این برچسب قیمتی برای آن پیدا کرد.مقایسه اسپیکر ردمی نوت 10s با Redmi note 11s

اسپیکرهای ردمی نوت 10 اس نیز عملکرد خوبی دارند و صدایی فراگیر باکیفیت مناسب و بلندی کافی تولید می‌کنند و قطعا رضایت شما را به نسبت مبلغ پرداخت شده به دست می‌آورند ولی نمی‌توان این اسپیکرها را به خوبی گوشی رقیب در نظر گرفت.

پس در نهایت برنده بخش اسپیکر ردمی نوت 11s خواهد بود، هرچند که نوت 10 اس هم شرایط خوب و رضایت بخشی دارد.

 

خرید ردمی نوت 10s شیائومی 64 گیگابایت با رم 6

 

نرم افزار و رابط کاربری

ردمی نوت 11 اس به صورت پیش فرض از رابط کاربری MIUI 13  بر پایه اندروید 11 استفاده می‌کند و کمی عجیب است که چرا از ابتدا با اندروید 12 روانه بازار نشده است. MIUI 13 جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی گوشی‌های شیائومی است و در این نسخه شاهد بهبودهایی از نظر استفاده بهینه‌تر از سخت افزار و تغییرات ظاهری هستیم.

در این نسخه شیائومی تلاش کرده تا طراحی مینیمال‌تری داشته باشد و ظاهر این رابط کاربری را جذاب‌تر کند. البته که MIUI 13 در حال حاضر مشکلاتی نیز دارد و مخصوصا از نظر بهبود شارژ دهی اصلا موفق عمل نکرده و به نوعی مصرف باتری را افزایش داده است. رابط کاربری شیائومی امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای شما این امکان را فراهم کرده تا ظاهر آن را به طور کامل طبق سلیقه خود تنظیم کنید.رابط کاربری ردمی نوت 11s

شما می‌توانید با نصب تم ظاهر آیکون‌ها، شکل و شمایل آن‌ها، ظاهر لاک اسکرین و هر بخشی را تغییر دهید تا گوشی بیشترین تطابق را با سلیقه شخصی شما پیدا کند. در طرف دیگر ردمی نوت 10 اس در حال حاضر از MIUI 12.5 بر پایه اندروید 11 استفاده می‌کند و به طور حتم MIUI 13 بر پایه اندروید 12 برای این گوشی در دسترس قرار خواهد گرفت و به همین دلیل هم دو گوشی شرایط کاملا مشابهی خواهند داشت. البته که به طور حتم ردمی نوت 11s به دلیل جدیدتر بودن یک آپدیت بیشتر دریافت می‌کند.

عملکرد سخت افزاری؛ بازی با اعداد

در بخش سخت افزاری عملا دو گوشی از تراشه‌هایی یکسان استفاده می‌کنند و شیائومی تلاش کرده تا با تغییر نام تراشه وضعیت گوشی جدید را بهتر از نسل قبل نشان دهد که در عمل چنین چیزی نیست و در ادامه بیشتر این موضوع را توضیح می‌دهیم.

تأمین قدرت ردمی نوت 10 اس به عهده‌ی تراشه‌ی ۱۲ نانومتری هلیو G95 واگذار شده است. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی دارد که به صورت ترکیبی از دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. پردازنده گرافیکی این چیپست نیز Mali-G76 است.

این چیپست عملکرد خوبی دارد و به خوبی می‌تواند از پس کارهای روزمره بربیاید. این تراشه حتی می‌تواند از پس بازی‌های سنگین هم بربیاید، البته باید تنظیمات گرافیکی را به روی درجه‌ی متوسط قرار دهید تا با افت فریم مواجه نشوید.

در طرف دیگر ردمی نوت 11 اس از تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G96 بهره می‌برد. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی دارد که به صورت ترکیبی از دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. پردازش‌های گرافیکی این چیپست نیز برعهده Mali-G57 MC2 است.

قدرت این تراشه عملا مانند نسل قبل است. اگر بخواهیم دقیق‌تر این موضوع را شرح دهیم G96 از نظر پردازنده مرکزی حدود 5 تا 10 درصد عملکرد بهتری دارد و در عوض در زمینه اجرای بازی‌ها و پردازش‌های گرافیکی حدود 10 درصد ضعیف‌تر از رقیب است و به همین دلیل در دنیای واقعی این دو را برابر در نظر می گیریم.

قدرت سخت افزاری این دو میانرده برای این بازه‌ی قیمتی خوب ارزیابی می‌شود و بعید است که شما در انجام کاری از این دو گوشی نا امید شوید و هر دو به خوبی می‌تواند طی پردازش‌های کلی و گرافیکی شما را همراهی کنند.

این سخت افزار را 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4،6 یا 8 گیگابایت حافظه رم برای ردمی نوت 10 اس و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم برای ردمی نوت 11 اس تکمیل می‌کند و شما همچنین امکان خواهید داشت تا برای افزایش حافظه داخلی به سراغ کارت حافظه جانبی بروید.

پس در آخر باید بگوییم که بخش سخت افزار نیز برنده‌ای ندارد و باوجود این که دو تراشه مختلف را شاهد هستیم اما در دنیای واقعی عملکرد یکسان است و هردو میانرده می‌توانند به نسبت بازه قیمتی نیازهای شما را به خوبی برآورده کنند و قدرت کلی آن‌ها را مناسب و راضی کننده می‌دانیم.

 

گرافیک و پردازنده گوشی خود را تست کنید:
گرافیکی ترین بازی های اندروید

 

باتری

در زمینه باتری هر دو گوشی شرایط دقیقا مشابهی از نظر اعداد و ارقام دارند. دو برادر از باتری‌هایی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کنند و شارژ سریع 33 واتی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده به‌علاوه این که آداپتور نیز درون جعبه دیده می‌شود، اتفاقی که در میانرده‌های جدید سامسونگ دیگر شاهد آن نیستیم.اسپیکر ردمی نوت 10s

این دو گوشی شارژ دهی بسیار خوبی دارند و در صورت داشتن استفاده نرمال شامل وبگردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، کمی بازی کردن، استفاده از دوربین و موارد این‌چنینی می‌توانند حدود 1.5 روز دوام بیاورند. با داشتن استفاده نسبتا سنگین هم حتی می‌توانید 1 روز کامل به روی این دو گوشی حساب باز کنید.

به لطف فناوری شارژ سریع شما می‌توانید این دو گوشی را در مدت زمان 30 دقیقه تا حدود 60 درصد و در مدت 1 ساعت به طور کامل شارژ کنید که عملکردی بسیار عالی برای گوشی‌هایی در این بازه قیمتی است. در نهایت این بخش نیز برنده‌ای ندارد و هر دو گوشی بسیار خوب عمل می‌کنند.

 

برای بازی شیائومی چی بخریم؟
بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

 

مقایسه دوربین ردمی نوت 10s با ردمی نوت 11 اس

هر دو گوشی چهار لنز در قاب پشتی دارند اما سنسور لنز اصلی این دو برادر یکسان نیست و شیائومی برای گوشی جدید سنسوری 108 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. در ادامه به مقایسه این دو گوشی در زمینه عکس‌های دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو، سلفی و پرتره می‌پردازیم.دوربین ردمی نوت 11 بهتر است یا ردمی نوت 11s

دوربین اصلی

دوربین اصلی ردمی نوت 10s از سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی مدل Omnivision OV64B با اندازه 1/2 اینچ و اندازه پیکسل 0.7 میکرون استفاده می‌کند. این سنسور در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و به واسطه پشتیبانی از قابلیت ترکیب پیکسل‌ها به صورت پیش فرض عکس‌هایی ۱۶ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند. برای این دوربین فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز در نظر گرفته شده است.

به طور کلی این دوربین به نسبت بازه قیمتی می‌تواند تصاویر خوبی به ثبت برساند که در این عکس‌ها رنج دینامیکی خوب است و کنتراست و شارپنس مناسبی را هم شاهد هستیم. به علاوه دقت رنگ هم رضایت بخش است.

ردمی نوت 11 اس اما از دوربین اصلی با سنسوری 108 مگاپیکسلی Samsung S5KHM2 با اندازه 1/5.2 اینچی و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی بهره می‌برد. این سنسور در پشت لنزی 26 میلی متری با دیافراگم f/1.9 قرار گرفته و این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز هم پشتیبانی می‌کند. به دلیل برخورداری این گوشی از قابلیت ترکیب پیکسل‌ها عکس‌ها به صورت 12 مگاپیکسلی به ثبت می‌رسند.

این سنسور همان سنسوری است که شیائومی در گوشی ردمی نوت 11 پرو و 11 پرو پلاس استفاده کرده است. این گوشی می‌تواند عکس‌هایی با جزئیات بالا، شارپنس بالانس، وایت بالانس خوب و رنگ‌هایی نزدیک به واقعیت به ثبت برساند. خوشبختانه در تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی ردمی نوت 11 اس به سختی نویز دیده می‌شود و کنتراست و رنج دینامیکی عکس‌ها نیز در سطح خوب و رضایت بخشی قرار می‌گیرند.دوربین 108 مگاپیکسلی

به این ترتیب با وجو این که ردمی نوت 10 اس دوربین اصلی خوب و مناسبی برای بازه قیمتی خود دارد ولی برنده ردمی نوت 11s خواهد بود و عکس‌های گرفته شده با این گوشی شرایط بهتری دارند و اگر اولویت شما عکاسی است این گوشی می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای شما به حساب بیاید.

دوربین فوق عریض

دوربین فوق عریض هر دو گوشی سنسوری 8 مگاپیکسلی از سونی دارد. عکس‌های فوق عریض گرفته شده با این دپو میانرده قابل قبول هستند. جزئیات در سطح رضایت بخشی قرار می‌گیرد و رنگ‌ها دقت مناسبی دارند، به‌علاوه این که نویز در حد پایین نگه داشته می‌شود.

رنج دینامیکی تصاویر خیلی عالی نیست ولی با توجه به بازه قیمتی دو محصول و همچنین ماهیت دوربین فوق عریض می‌توانیم این بخش را هم قابل قبول ارزیابی کنیم. در نهایت باید بگوییم که عکس‌های فوق عریض به گونه‌ای نیستند که شما را به وجود بیاورند اما اگر نیاز به دوربینی برای قرار دادن افراد بیشتری در یک فریم داشته باشید می‌توانید از این دوربین کمک بگیرید.

دوربین سلفی

ردمی نوت 10 اس از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند در صورتی که شیائومی برای نسل جدید سلفی 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. در حالی که نوت 10s می‌تواند سلفی‌های خوبی به ثبت برساند تصاویر سلفی گرفته شده با نوت 11s بسیار خوب هستند.

این سلفی‌ها دقت رنگ و کنتراست خوبی دارند و جذب نور نیز به خود انجام می‌شود. خوشبختانه در این عکس‌ها نیز نویز کمی دیده می‌شود و در آخر با وجود عملکرد قابل قبول ردمی نوت 10 اس گوشی جدید را برنده این بخش می‌دانیم.

ماکرو

هر دو گوشی دوربین ماکرو با سنسور ۲ مگاپیکسلی دارند و خبری هم از فوکوس خودکار نیست. عکس‌های ماکرو هر دو گوشی کاملا معمولی هستند و طبیعتا نباید انتظار خیلی زیادی از آن‌ها داشته باشید. اگر شرایط نوری ایده‌آل باشد تصاویر جزئیات کافی خواهند داشت اما دقت رنگ و همچنین شارژپنس چندان عالی نیست.

پرتره

هر دو نماینده شیائومی از لنز تشخیص عمق میدان با سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. در این دوربین در ثبت تصاویر پرتره به کمک دوربین اصلی آمده و سوژه را از پس‌زمینه به کمک برخی قابلیت‌های نرم افزار برش می‌زند.

از آنجایی که دوربین اصلی 11 اس بهتر از رقیب است انتظار داریم پرتره‌های این گوشی نیز شرایط بهتری داشته باشند. عکس‌های پرتره ردمی نوت 11 اس برای این بازه قیمتی واقعا خوب است و سوژه با دقت مناسبی از پس‌زمینه جدا شده و سوژه شارپ و با جزئیات بالا به ثبت می‌رسد. البته که گاهی شاهد برش غیر دقیق هم هستیم ولی نمی‌توانیم از این بازه قیمتی بیشتر از این هم انتظار داشته باشیم و این موضوع حتی در گوشی‌های پرچمدار نیز گاهی دیده می‌شود.

 

برای رندر گرفتن چه لپ تاپی بهتر است؟
بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

 

جمع بندی

قبل از تصمیم به خرید یکی از این دو گوشی در نظر داشته باشید که بین نسخه 64 رم 6 دو گوشی حدود 1 میلیون تومان اختلاف قیمت وجود دارد و برای نسل جدید باید 1 میلیون بیشتر هزینه کنید. این 1 میلیون هزینه بیشتر به شما نرخ نوسازی 90 هرتزی، دوربین اصلی بهتر، سلفی‌های بهتر، پرتره‌های بهتر و ظاهر به‌روزتر را هدیه می‌دهد.مقایسه redmi note 10s با redmi note 11s

در واقع اگر برای شما این اختلاف 1 میلیون تومانی زیاد نیست و می‌توانید آن را پرداخت کنید حتما به سراغ نسل جدید یعنی ردمی نوت 11 اس بروید و در غیر این صورت ردمی نوت 10 اس نیز به نسبت قیمت کنونی امکانات و مشخصات بسیار خوبی را در اختیار قرار می‌دهد. در نهایت مانند همیشه انتخاب با شما خواهد بود.

سوالات متداول

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ در آخر برنده بخش نمایشگر را ردمی نوت 11 اس می‌دانیم؛ چرا که این گوشی نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتزی دارد و ردمی نوت 10 اس از داشتن این قابلیت بی‌نسیب است. در نظر داشته باشید که از نظر کیفیت هیچ تفاوتی بین دو گوشی دیده نمی‌شود و برتری میانرده جدید تنها از نظر نرخ نوسازی است.

سخت افزار کدام گوشی بهتر است؟ پس در آخر باید بگوییم که بخش سخت افزار نیز برنده‌ای ندارد و باوجود این که دو تراشه مختلف را شاهد هستیم اما در دنیای واقعی عملکرد یکسان است و هردو میانرده می‌توانند به نسبت بازه قیمتی نیازهای شما را به خوبی برآورده کنند و قدرت کلی آن‌ها را مناسب و راضی کننده می‌دانیم.

کدام گوشی دوربین بهتری دارد؟ اگر برای شما بخش دوربین اهمیت دارد به سراغ ردمی نوت 11 اس بروید؛ چرا که این گوشی دوربین اصلی بهتر، دوربین سلفی بهتری دارد و عکس‌های پرتره بهتری نیز به ثبت می‌رساند. البته که ردمی نوت 10 اس نیز دوربین‌های خوبی دارد ولی نمی‌تواند با نسل جدید رقابت کند و در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-note-10s-%d8%a8%d8%a7-note-11s/
ads
ads