داغ ترین ها :
مقایسه S21 اولترا با می 11 اولترا؛ جدال بزرگان سامسونگ و شیائومی

مقایسه S21 اولترا با می 11 اولترا؛ جدال بزرگان سامسونگ و شیائومی

شیائومی و سامسونگ چند سالی است که با هم در بخش‌های مختلف رقابت نزدیک و تنگاتنگی دارند و این رقابت از گوشی‌های اقتصادی وجود دارد تا پرچمداران این دو شرکت. در این مطلب قصد داریم به سراغ پرچمداران این دو شرکت یعنی Mi 11 Ultra و گلکسی S21 اولترا برویم این دو پرچمدار را با هم مقایسه کنیم تا شما هنگام خرید بهتر بتوانید بین این دو محصول یکی را انتخاب کنید. پس با مقایسه S21 اولترا با می 11 اولترا همراه باشید.

گوشی گلکسی S21 اولترا می 11 اولترا
تاریخ معرفی دی ۹۹ فروردین ۱۴۰۰
ابعاد ۱۶۵.۱ در ۷۵.۶ در ۸.۹ میلی‌متر ۱۶۴.۳ در ۷۴.۶ در ۸.۴ میلی‌متر
وزن ۲۲۷ گرم ۲۳۴ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۸ اینچ – سوپر امولد QHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی ۶.۸۱ اینچ – امولد QHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی
سیستم‌عامل  One Ui 3.1 بر مبنای اندروید ۱۱ (اکنون) Miui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱
تراشه اگزینوس 2100 اسنپدراگون 888
کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند پشتیبانی نمی‌کند
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایت ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین پشت ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۱۲ مگاپیکسل فوق عریض

۱۰ مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو

۱۰ مگاپیکسل تله فوتو

۵۰ مگاپیکسل اصلی

۴۸ مگاپیکسل فوق عریض

۴۸ مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو

دوربین جلو ۴۰ مگاپیکسل ۲۰ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۲۵ وات ۶۷ وات
رنگ نقره‌ای و مشکی سفید و مشکی

مقایسه S21 اولترا با می 11 اولترا از نظر طراحی و کیفیت ساخت

بیشتر پرچمداران حال حاضر جهان از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده‌اند، در صورتی که تا قبل از فراگیری فناوری شارژ سریع شرکت‌ها بدنه‌ی گوشی‌های پرچمدار خود را تماما از آلومینیوم می‌ساختند.

قاب پشتی گلکسی S21 اولترا سامسونگ از جنس شیشه ساخته شده و طراحی ماتی هم دارد. این شیشه با گوریلاگلس ویکتوس محافظت می‌شود تا مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و خط و خش داشته باشد.مقایسه S21 اولترا با می 11 اولترا از نظر طراحی و کیفیت ساخت

فریم دوربین‌های این کهکشانی برعکس قاب پشتی طراحی براقی داشته و از جنس آلومینیوم ساخته شده است. این فریم به طور کامل فضای بین لنزها را پوشانده و ظاهری بسیار زیبا به این پرچمدار بخشیده است.

به سراغ غول چینی‌ها یعنی می 11 اولترا برویم، محصولی که قاب پشتی آن به جای شیشه از سرامیک ساخته شده و طراحی براقی هم دارد. به روی این قاب و قسمت بالایی، یک فریم بسیار بزرگ برای قرارگیری لنز‌های دوربین این گوشی به چشم می‌آید که رنگ مشکی داشته و از سه دوربین به همراه فلش، نمایشگر کوچک و فوکوس لیزری میزبانی می‌کند.عکس گوشی mi 11 ultra

این فریم دوربین بیرون زدگی بسیار زیادی دارد و قطعا می‌توان این موضوع را یکی از نقاط ضعف می 11 اولترا در طراحی به حساب آورد. البته شیائومی خیلی هم چاره‌ای نداشته و باید لنزهای بزرگ این پرچمدار را درون فضای داخلی جای می‌داده است.

پایین قاب پشتی هم لوگوی شیائومی و توضیحات همیشگی و آزاردهنده‌ی شیائومی دیده می‌شود (واقعا جای تعجب دارد که چرا این شرکت طراحی قاب پشتی محصولات خود را با نوشتن این توضیحات تحت الشعاع قرار می‌دهد).مقایسه S21 اولترا با mi 11 ultra

فریم اطراف می 11 اولترا از جنس آلومینیوم بوده و طراحی براقی دارد. این فریم در سمت راست دکمه‌های پاور و ولوم، در بالا اینفرارد، اسپیکر دوم، میکروفون دوم و نوشته‌ی هارمن‌کاردن و در پایین درگاه سیم‌کارت، درگاه Type C، میکروفون اصلی و اسپیکر اصلی را شامل می‌شود. گلکسی S21 اولترا نیز فریمی آلومینیومی و براق دارد و از چیدمان مشابهی هم بهره می‌برد. البته به غیر از این که در لبه‌ی بالایی اینفرارد و اسپیکر دوم دیده نمی‌شود.

از نظر ارگونومی این دو پرچمدار وضعیت چندان خوبی ندارند و گوشی‌های سنگینی هستند. گلکسی S21 اولترا ۲۲۷ گرم و می 11 اولترا ۲۳۴ گرم وزن دارد و ضخامت آن‌ها به ترتیب ۸.۹ و ۸.۴ میلی متر است. به این ترتیب از نظر ارگونومی دو گوشی شرایط مشابه و نه چندان خوبی دارند.مقایسه گوشی S21 ultra با mi 11 ultra

به سراغ قاب جلویی برویم، جایی که گلکسی S21 اولترا و می 11 اولترا هر دو نمایشگرهایی با لبه‌های خمیده دارند و در بالا از دوربین سلفی درون یک پانچ هول کوچک میزبانی می‌کنند. البته پانچ هول می 11 اولترا در بالا سمت چپ قرار گرفته و دوربین سلفی S21 اولترا در وسط قرار دارد.

نسبت نمایشگر به بدنه در می 11 اولترا حدود ۹۱.۵ درصد است در حالی که این عدد برای کهکشانی کره‌ای‌ها به حدود ۹۰ درصد کاهش می‌یابد و به این ترتیب پرچمدار شیائومی حاشیه‌های کمتری دارد.مقایسه S21 ultra با شیائومی mi 11 ultra

هر دو گوشی به گواهی IP68 مجهز شده‌اند و این یعنی می 11 اولترا و گلکسی S21 اولترا می‌توانند در عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورند. در نهایت نمی‌توانیم برنده‌ای در این بخش مشخص کنیم؛ چرا که هر دو گوشی بسیار باکیفیت هستند و انتخاب بین آن‌ها به سلیقه شما برمی‌گردد.

 

خرید گوشی شیائومی mi 11 ultra

 

مقایسه S21 اولترا با Mi 11 Ultra از نظر صفحه نمایش

گلکسی S21 اولترا نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع داینامیک امولد دارد که رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ برای آن در نظر گرفته شده و تراکم ۵۱۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این پنل از محتوای HDR10+ هم پشتیبانی کرده و روشنایی آن در حالت حداکثری تا ۱۵۰۰ نیت قابل افزایش است.مقایسه S21 اولترا با Mi 11 Ultra از نظر صفحه نمایش

کیفیت این صفحه نمایش بسیار عالی است و محتوا به جذاب‌ترین شکل ممکن به نمایش درمی‌آید. به واقع از نگاه کردن به نمایشگر این کهکشانی به وجد خواهید آمد و قطعا نمی‌توان کوچک‌ترین ایرادی به آن وارد کرد.

از نظر روشنایی نیز ۱۵۰۰ نیت عدد بسیار زیادیست و حتی در محیط باز به همه‌ی روشنایی این گوشی نیاز پیدا نخواهید کرد. این کهکشانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی تطبیقی برخوردار است. این نرخ نوسازی توانایی جابجایی از ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز را داراست و به این ترتیب هم در مصرف شارژ صرفه جویی می‌کند و هم در صورت نیاز روان‌ترین تجربه‌ی ممکن را در اختیار قرار می‌دهد.مقایسه S21 اولترا با Mi 11 Ultra از نظر صفحه نمایش

بالاخره نوبت به صفحه نمایش می 11 اولترا می رسد، نمایشگری که به واقع می‌توان آن را در کنار S21 اولترا بهترین نمایشگرهای موجود در دنیای گوشی‌های هوشمند نام گذاری کرد.مقایسه S21 اولترا با Mi 11 Ultra از نظر صفحه نمایش

این صفحه نمایش اندازه‌ای ۶.۸۱ اینچی داشته و برای آن رزولوشنی مشابه با رقیب کره‌ای یعنی ۱۴۴۰×۳۲۰۰ در نظر گرفته شده است. این نمایشگر نیز از نوع امولد بوده و از محتوای HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

شیائومی از نظر روشنایی این صفحه نمایش را به بهترین نسخه موجود تبدیل کرده و توانایی روشن شدن تا ۱۷۰۰ نیت را برای آن در نظر گرفته است. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز از دیگر مشخصه‌های کلیدی می 11 اولترا است که به صورت تطبیقی بوده و می‌تواند از ۳۰ تا ۱۲۰ بنا به محتوای در حال پخش تنظیم شود.مقایسه S21 اولترا با Mi 11 Ultra از نظر صفحه نمایش

در نهایت باید گفت این دو گوشی بهترین نمایشگرهای موجود در جهان را دارند و کمتر پرچمداری می‌تواند در این زمینه با آن‌ها رقابت کند و به این ترتیب طبیعتا برنده‌ای هم نخواهیم داشت.

 

در میان انواع صفحه نمایش گوشی، بهترین صفحه نمایش برای چشم کدام است؟
بهترین صفحه نمایش گوشی

 

مقایسه S21 اولترا با می 11 اولترا از نظر اسپیکر

می 11 اولترا اسپیکرهای دوگانه دارد که اسپیکر اصلی در لبه‌ی پایینی قرار گرفته و اسپیکر دوم به روی لبه‌ی بالایی به چشم می‌خورد. این اسپیکرها می‌توانند صدایی استریو تولید کنند و توسط Harman Kardon توسعه داده شده‌اند.

بلندی صدای تولید شده توسط اسپیکرهای می 11 اولترا بسیار خوب است و صدای موزیک کاملا تفکیک شده به گوش می‌رسد و وکال واضحی را می‌شنویم. این اسپیکرها صدای بالانس شده‌ای دارند و هنگام پخش موزیک صدا به صورت متعادل از دو اسپیکر پخش می‌شود.مقایسه S21 اولترا با می 11 اولترا از نظر اسپیکر

کهکشانی سامسونگ از دو اسپیکر بهره می‌برد، یکی در لبه‌ی پایینی به عنوان اسپیکر اصلی و دیگری اسپیکر مکالمه قرار گرفته در بالای نمایشگر. بلندی و کیفیت صدای اسپیکرهای نماینده کره‌ای‌ها بسیار خوب و رضایت بخش است و صدایی فراگیر و واضح را به گوش می‌رساند. این اسپیکرها با وجود توانا بودن اما پایین‌تر از رقیب یعنی می 11 اولترا قرار می‌گیرند و نماینده چینی‌ها اسپیکر بهتری نسبت به گلکسی S21 اولترا دارد.

نرم افزار و رابط کاربری

رابط کاربری بخشی است که شما طبق سلیقه باید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی باید بدانید که رابط کاربری گوشی‌های شیائومی در حال حاضر یکی از بهترین‌های موجود در بین گوشی‌های هوشند است و امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد.

این قابلیت‌ها حتی گاهی از رابط کاربری محبوب سامسونگ هم بیشتر می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا بیشترین تعامل را با گوشی شیائومی خود برقرار کنید.

در طرف دیگر رابط کاربری سامسونگ یعنی One Ui نیز حالا به بلوغ رسیده و می‌تواند عملکرد خوب و پایداری را به شما ارائه دهد. به علاوه این رابط کاربری نیز ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و همین موضوع باعث می‌شود انتخاب بین این دو رابط کاربری را به سلیقه‌ی شخصی شما واگذار کنیم.

اما لازم است یادآور شویم که هر دو دستگاه از جدیدترین نرم افزار موجود برای برند خود استفاده می‌کنند و قطعا به روزرسانی بعدی رابط کاربری بر مبنای اندروید ۱۲ نیز برای آن‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

مقایسه S21 اولترا با می 11 اولترا از نظر عملکرد سخت افزاری

می 11 اولترا به بهترین تراشه‌ی موجود برای گوشی‌های اندرویدی یعنی اسنپدراگون 888 مجهز شده است. این تراشه‌ی ۵ نانومتری پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل یک هسته Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 480 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 660 ، آخرین موتور هوش مصنوعی موجود و یک مودم 5G داخلی را شامل می‌شود.

این تراشه را ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌کند. این مجموعه سخت افزاری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می ۱۱ اولترا دست به دست هم داده‌اند تا عملکری بی نظیر را از این گوشی شاهد باشیم. این پرچمدار به راحتی از پس همه‌ی کارها برمی‌آید و تا ۲ سال می‌توانید به روی عملکرد آن حساب کنید.

گلکسی اس ۲۱ اولترا موجود در بازار ایران از تراشه‌ی اگزینوس 2100 برخوردار است. این تراشه معماری ۵ نانومتری داشته و هشت هسته پردازنده مرکزی (1×2.9 GHz Cortex-X1 & 3×2.80 GHz Cortex-A78 & 4×2.2 GHz Cortex-A55) و پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 را شامل می‌شود.

این تراشه در استفاده روزمره عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند تمام بازی‌ها و برنامه‌های موجود را در نهایت کیفیت اجرا کند. اما بحث اینجاست که این تراشه زودتر از رقیب داغ می‌شود و همچنین مصرف باتری خیلی بهینه‌ای هم ندارد.

مجموعه سخت افزاری کهکشانی سامسونگ را ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌کند تا شما از بابت ذخیره سازی اطلاعات و مولتی تسکینگ آسوده خاطر باشید.

در نهایت باید برنده‌ی این بخش را می 11 اولترا اعلام کنیم؛ زیرا تراشه این گوشی مقداری قوی‌تر بوده و عملکرد بهینه‌تری نیز دارد. هرچند یادمان نرود که این جمله اصلا به این معنا نیست که گلکسی S21 اولترا ضعیف است و این کهکشانی قدرت سخت افزاری بسیار خوبی دارد.

مقایسه S21 اولترا با می 11 اولترا از نظر باتری

با گلکسی اس ۲۱ اولترا شروع می‌کنیم، پرچمداری که به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این گوشی در زمینه شارژدهی عملکردی قابل توجه از خود نشان داده و در استفاده‌های ترکیبی شامل وب‌گردی، چک کردن شبکه‌های اجتماعی، کمی عکاسی و بازی می‌تواند بیش از یک روز کامل شما را همراهی کند.

می ۱۱ اولترا نیز به همین ظرفیت باتری مجهز شده ولی در زمینه شارژدهی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نماینده سامسونگ ارائه کرده و می‌تواند با استفاده ترکیبی و معمول یک روز کامل شارژدهی کند. به این ترتیب از نظر شارژ دهی S21 اولترا برنده خواهد بود.

شیائومی برای پرچمدار خود شارژ سریع ۶۷ واتی در نظر گرفته و نکته‌ی جذاب‌تر این که همچنان آداپتور آن را درون جعبه‌ی محصول قرار داده اتفاقی که در مورد رقیب صدق نمی‌کند و برای نماینده سامسونگ باید آداپتور را به صورت جداگانه تهیه کنید.

استفاده از شارژ سریع ۶۷ واتی باعث شده تا شارژ شدن می ۱۱ اولترا از ۰ تا ۱۰۰ حدود ۳۷ دقیقه زمان نیاز داشته باشد. گلکسی اس ۲۱ اولترا در امر شارژ شدن با می ۱۱ اولترا فاصله‌ی بسیار زیادی دارد و سامسونگ برای آن شارژ سریع ۲۵ واتی در نظر گرفته است.

به کمک آداپتور ۲۵ وات می‌توان این کهکشانی را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۴ درصد و در مدت ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه به طور کامل شارژ کرد. این عملکرد را نه می‌توان سریع خواند و نه کند ولی برای یک پرچمدار شاید بتوان ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه را مدت زمان زیادی برای شارژ کامل در نظر گرفت.

پس اگر سرعت شارژ شدن برایتان مهم است و می‌خواهید که آداپتور همراه گوشی باشد می 11 اولترا را خریداری کنید اما اگر شارژ دهی بریتان مهم است به سراغ S21 اولترا بروید.

 

قیمت گوشی S21 Ultra سامسونگ

 

مقایسه S21 اولترا با Mi 11 Ultra از نظر دوربین

دوربین گوشی‌های پرچمدار در حال حاضر یکی از ملاک‌های اصلی برای خرید آن‌ها به حساب می‌آید و این دو شرکت سازنده هم به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی داشته‌اند. در ادامه به دوربین‌های مختلف هر دو گوشی خواهیم پرداخت و در نهایت برنده‌ی هر بخش را مشخص خواهیم کرد.مقایسه S21 اولترا با Mi 11 Ultra از نظر دوربین

دوربین اصلی

از پرچمدار سامسونگ شروع می‌کنیم، گوشی که به دوربین اصلی با سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل سامسونگ S5KHM3 با اندازه‌ی 1/1.33 اینچ و اندازه‌ی پیکسل 0.8 میکرونی مجهز شده است. این سنسور در پس لنزی ۲۴ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند.

برای این دوربین لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس لیزری هم در نظر گرفته شده و عکس‌ها به صورت پیش فرض به دلیل استفاده از فناوری Nona-pixel Bayer به صورت ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رسند (ترکیب ۹ به ۱ پیکسل‌ها برای گرفتن خروجی بهتر و رنج دینامیکی گسترده‌تر).

دوربین اصلی می 11 اولترا یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ مدل GN2 با اندازه‌ی 1/1.12 اینچ و  پیکسل ۱.۴ میکرون دارد. این سنسور در پس لنزی ۲۴ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/2.0 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی، فوکوس لیزری و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. این دوربین به دلیل ترکیب پیکسل‌ها به صورت پیش فرض عکس‌هایی ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.نمایشگر پشت mi 11 ultra

با وجود این که گلکسی S21 اولترا عکس‌های بسیار خوبی در روز و شب به ثبت می‌رساند اما کیفیت عکس‌های می 11 اولترا تحسین برانگیز بوده و قطعا این گوشی برنده‌ی این بخش است و می‌تواند در شرایط نوری مختلف تصاویری عالی را به ثبت برساند.

دوربین فوق عریض

برای سنسور فوق عریض شیائومی به سراغ سونی رفته و سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی مدل IMX586 Exmor RS با اندازه‌ی 1/1.2 اینچی و اندازه پیکسل 0.8 میکرونی از این شرکت را در نظر گرفته است. این سنسور در پشت یک لنز ۱۲ میلی متری با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته و می‌تواند تصاویری بسیار عریض با زاویه‌ی ۱۲۸ درجه‌ای به ثبت برساند. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند.

دوربین فوق عریض کهکشانی سامسونگ از سونی مدل IMX563 بوده و سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه‌ی 1/2.55 اینچی و اندازه پیکسل ۱.۴ میکرونی دارد. این سنسور در پشت یک لنز ۱۳ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/2.2 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی پشتیبانی می‌کند.

برنده این بخش باز هم می 11 اولترا خواهد بود؛ چرا که عکس‌های فوق عریض این گوشی جزئیات بهتری دارند و رنج دینامیکی گسترده‌تری را ارائه می‌کنند.

دوربین تله فوتو

گلکسی S21 اولترا دو لنز تله فوتو با سنسورهای ۱۰ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند تا ۳ و ۱۰ برابر به صورت اپتیکال به روی سوژه‌ها زوم کند. از طرفی می 11 اولترا لنزی تله فوتو با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی داشته و می‌تواند تا ۵ برابر به صورت اپتیکال زوم کند.

اگر کیفیت عکس‌های تله فوتو برایتان مهم است باید بگوییم که می 11 اولترا بهتر از رقیب عمل می‌کند و تصاویر باکیفیت‌تری به ثبت می‌رساند اما اگر اولویت شما این است که بتوانید در زوم‌های ۳۰ یا ۴۰ برابری کیفیت بیشتری داشته باشید به سراغ گلکسی S21 اولترا بروید.

دوربین سلفی

دوربین سلفی نماینده چینی‌ها ۲۰ مگاپیکسلی است و S21 اولترا از سنسوری ۴۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. کیفیت عکس‌های سلفی کهکشانی سامسونگ بهتر است و این گوشی برنده‌ی این بخش خواهد بود.

پرتره

انتخاب برنده در بخش عکس‌های پرتره دشوار است؛ زیرا هر دو گوشی عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کنند و نمی‌توان یکی را برتر از دیگری دانست. برش سوژه از پس زمینه در دو گوشی با دقت بالایی انجام می‌شود و پرتره‌ها جزئیات زیادی دارند.

 

مقایسه های پیشنهادی:
مقایسه آیفون 13 با آیفون 13 پرو

 

جمع بندی

در تمامی بخش‌ها به طور کامل این دو پرچمدار را با هم مقایسه کردیم و برنده‌ی هر بخش هم مشخص شد و در نهایت این شما هستید که بر مبنای نیازهای خود باید پرچمدار مناسب‌تر را انتخاب کنید.

اگر دوربین گوشی برای شما مهم است و گوشی با سخت افزار بهتر می‌خواهید می 11 اولترا می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای شما باشد و اگر پرچمداری با شارژ دهی بهتر می‌خواهید به سراغ گلکسی S21 اولترا بروید. با آنکه هر دو دستگاه ارزش خرید بالایی دارند اما در نهایت تصمیم نهایی بعد از مقایسه گوشی بر عهده کاربران است.

مقایسه S21 ultra با mi 11 ultra

کدام گوشی شارژ دهی بهتری دارد و بیشتر دوام می‌آورد؟ در زمینه شارژ دهی کهکشانی کره‌ای‌ها مقداری بهتر عمل کرده و شارژ دهی بهتری نسبت به می 11 اولترا دارد.

نمایشگر کدام گوشی عملکرد بهتری دارد؟ هر دو گوشی نمایشگر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارند و از نظر کیفیت می‌توان آن‌ها را یکسان در نظر گرفت و تنها مقداری روشنایی پنل می 11 اولترا بیشتر است.

کدام گوشی برای بازی بهتر است؟ با توجه به عملکرد بهینه‌تر و پایدارتر اسنپدراگون 888 گوشی شیائومی Mi 11 ultra می‌تواند بهتر عمل کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. سعید سام

    بجز دوربین ماکرو اس بیست و یک الترا تو هیچ زمینه ای برتری نداره هرزگاهی یه شرکت همچین گوشی میزنه که بهترین پرچمدارای زمان خودشم نتونم رقابت کنن و اینبار نوبت شیائومی بود اگه قصد خرید دارید این دوتا کنار هم بگیرید متوجه میشید ساسونگ یک میانرده نشون میده حتی می ۱۱ الترا از اس بیست و دو هم کمی قویتر تو اکثر زمینه ها

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-s21-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%db%8c-11-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads
ads