داغ ترین ها :
تصاویر رسمی گوشی موتورولا Edge 30 و موتو G 5G سال 2022 فاش شدند

تصاویر رسمی گوشی موتورولا Edge 30 و موتو G 5G سال 2022 فاش شدند

امروز با مشخصات دو گوشی معرفی نشده شرکت موتورولا مواجه شدیم. این اطلاعات توسط ایوان بلس (Evan Blass) و سایت 91 Mobiles فاش شده‌اند. این گوشی های معرفی نشده موتورولا، گوشی موتورولا Edge 30 و موتو G 5G سال ۲۰۲۲ هستند. گوشی‌های جدید موتورولا به عنوان گوشی‌های میان‌رده راهی بازار می‌شوند.

 

لیست گوشی های موتورولا موجود در بازار را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی موتورولا

 

موتورولا Edge 30

گوشی موتورولا Edge 30 از نظر ظاهری شباهت زیادی به گوشی موتورولا Edge 30 Pro دارد که به عنوان یک محصول پرچم‌دار راهی بازار شده بود. صفحه نمایشی روی این گوشی دیده می‌شود که دوربین سلفی آن داخل یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته است سه دوربین پشت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. گوشی Edge 30 از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از مدل pOLED استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش گوشی Edge 30 Pro هم از همین نرخ نوسازی برخوردار بود.

گوشی موتورولا Edge 30 و موتو G 5G

تفاوت اصلی میان گوشی اج ۳۰ و اج ۳۰ پرو در تراشه به کار رفته روی آن‌ها است. گوشی Edge 30 با تراشه اسنپ دراگون 778G+ راهی بازار می‌شود. همچنین این گوشی در دو مدل با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. باتری اج ۳۰ به ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و از شارژ سریع ۳۳ وات برخورداری می‌کند. انتظار داریم که دو دوربین پشت با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق هم روی این گوشی قرار بگیرد. ساختار دوربین پشت دقیقا همان ساختار دوربین پشت گوشی اج ۳۰ پرو است.

 

شاید نیاز داشته باشید:
تغییر سایز آیکون در اندروید و آیفون

 

گوشی موتورولا Edge 30 و موتو G 5G

گوشی بعدی شرکت موتورولا، گوشی موتو G 5G سال ۲۰۲۲ است. این گوشی جایگزین گوشی موتو G 5G می‌شود و با پیشرفت‌های زیادی هم همراه خواهد بود. برای این گوشی از صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی LCD با وضوح HD + استفاده شده که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد.

گوشی موتورولا Edge 30 و موتو G 5G

این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده و ۴ یا ۶ گیگابایت رم خواهد داشت و حافظه داخلی آن هم به ۲۵۶ گیگابایت می‌رسد. البته مشخص شده که این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی موتورولا Edge 30 و موتو G 5G

سه دوربین پشت برای گوشی موتو G 5G سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت و در کنار آن هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق قرار گرفته است. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات موتورولا:
اندروید ۱۲ برای موتورولا موتو G50 منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-edge-30-%d9%88-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-g-5g-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2022/
ads
ads