داغ ترین ها :
موتورولا Edge X30 Under Screen Edition با 512 گیگابایت حافظه داخلی در راه است

موتورولا Edge X30 Under Screen Edition با 512 گیگابایت حافظه داخلی در راه است

در اواخر آذر ماه بود که شرکت موتورولا گوشی موتو اج X30 را به عنوان اولین پرچم‌داری که از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کرد، معرفی کرد. حالا به نظر می‌رسد که شرکت لنوو که مالک موتورولا به حساب می‌آید قصد دارد یک گوشی دیگر از این خانواده با نام موتورولا Edge X30 Under Screen Edition راهی بازار کند. به نظر می‌رسد که دوربین این گوشی موتورولا زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. البته امروز اطلاعات دقیق‌تری از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

پوستر جدیدی که برای معرفی گوشی موتورولا Edge X30 Under Screen Edition منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کند که این گوشی هوشمند با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. موضوع جالب توجه اینجاست که گوشی موتو اج X30 در مدل‌هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده بود.

گوشی موتورولا Edge X30 Under Screen Edition

این گوشی هوشمند احتمالا از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح تصویر Full HD+  برخوردار است که نرخ نوسازی صفحه نمایش آن هم به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. حتی مشخص شده که نرخ نمونه برداری لمسی آن هم ۵۷۶ هرتز خواهد شود. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به پوشش ۱۰۰ درصدی رنگ‌های DCI P3 و برخورداری از استاندارد HDR10+ اشاره کنیم. حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

این گوشی جدید موتورولا با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار خواهد شد و از ۱۲ گیگابایت رم هم استفاده می‌کند. از نظر دوربین هم باید بگوییم که سه دوربین پشت خواهد داشت که دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

روی قاب جلوی گوشی هم دوربین جلو با حسگر ۶۰ مگاپیکسلی دیده می‌شود که از ویژگی تشخیص چهره برخوردار است. این گوشی با اندروید ۱۲ و باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۶۸ وات پشتیبانی می‌کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-edge-x30-under-screen-edition/
ads
ads